Minua arveluttaa kuinka pärjään örkkejä vastaan kun on toughnes 4 niin ei ogrejen s4 kovin hyvin auta varsinkaan kun örkkejä on se 20pkl/rykmentti ja ne ovat halpoja. Eikä leadit kovin paljoa auta niitä tappamaan ja vastaan tulee full örkki lista. Ja vastustajan charrut ovat yleensä täyteen upattuja.
Minulla on:
6 bulls
4 irongut
4 leadbeclhers
tyrant (käytän bruiserina)
butcher.
Kuinka voittaa örkit ogreilla 500-1000 pts peleissä?
Kuinka voittaa örkit ogreilla 500-1000 pts peleissä?
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: Kuinka voittaa örkit ogreilla 500-1000 pts peleissä?
Minkä kokoinen peli? Tarkempaa tietoa siitä, mitä vastustajalla on?
Bullit kahteen ryhmään, 'belcherit kahteen ryhmään. Ei tosta toughnessista kannata stressata, ogret tappavat aina kaikki. Ja onhan noilla ironguteilla great weaponit.
Bullit kahteen ryhmään, 'belcherit kahteen ryhmään. Ei tosta toughnessista kannata stressata, ogret tappavat aina kaikki. Ja onhan noilla ironguteilla great weaponit.
noin 1k-1.5k pelei... asia muuttui hieman, koska hän vaihtoi delffeihin. Asiaan paljon boyzejä, 1 chariot, max herot, borcceja siinä se lähinnä oli. Ja samalla jos voisi saada taktiikoita myös delffei vastaan. vaihto ehto olis ukot mitä mulla on + 2 mättö heroo ja päälle vain toimisko semmone?
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Gorger voisi auttaa. Pelastaa päivän aina. Ja tulee (tai ainakin melkein) aina toisella vuorolla ;)
What's going on here? Back from the grave and crap.