Paljonko postikuluja tuli saksasta tilatessa? En osaa saksaa ollenkaan, piti laittaa emäntä tulkkaamaan :D postien hintaa ei kyllä löydetty :( omaa skenaariota italian taisteluihin testattiin tänään, vähän tulee muutoksia.pophead kirjoitti:Saksan Amazonista tilasin. Melkoisen jännittävää oli, kun ei osaa saksaa kuin korkkarien verran. Pelattiin startteri serillä ensimmäinen peli ja hyvältä vaikutti. Joukoissa on monipuolisuutta ja peli on suhteellisen nopea tempoista. Sääntöjä ja niiden poikkeuksia on mukavasti ja niiden opettelussa vierähtää tovinen.S@mpyl@ kirjoitti:Millä sivulla tummoiset hinnat on? Boosterit kiinnostaisi hankkia.
Axis & Allies CMG
Re: Axis & Allies CMG
-
Sikari-Saku
Japanilaisia hakusessa http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 48&t=76224
Itse aiheeseen:Itse pelistä pidän vaikka en historiasta tiedä paljon (Toinen Maailmansota)
Hyviä kun taas löytyy esim.Oppii sitä historiaa :) sekä helppo oppia! (boosterit)
-Sikari-Saku
Itse aiheeseen:Itse pelistä pidän vaikka en historiasta tiedä paljon (Toinen Maailmansota)
Hyviä kun taas löytyy esim.Oppii sitä historiaa :) sekä helppo oppia! (boosterit)
-Sikari-Saku
Viimeksi muokannut Sikari-Saku, Ti 04.11.2008 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm running outta places to put holes in ya."
-Sniper
You don't have to rely on other people if you never miss.
-Sniper
You don't have to rely on other people if you never miss.
Aika lailla samaa hintaluokkaa kuin suomessa. Alle kympin jäi postille hintaa kun tilasin Axis & Allies Battle Of bulge lautapelin. Kyseessä oli varsin kookas paketti. Amazonilla lienee ihan edukkaat sopimukset postitus asioissa.Kraztog kirjoitti:Paljonko postikuluja tuli saksasta tilatessa?