"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

dwarf:ien organ cannon

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
wolf-rider

dwarf:ien organ cannon

Viesti Kirjoittaja wolf-rider »

HEI! kysyisin tässä et saisiko tehä dwarffien organ tykin itse?
Kun olisi sellasia sopivia putkia jne. Mutta jos sen voi tehdä niin mistä miehistö siihen? Esim voiko siihen käytää norm dwarfs?

Ps: toivottavasti oikea topic.
Viimeksi muokannut wolf-rider, Su 23.03.2008 11:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain :D

W-D-L
4-4-7
Half-breed

Re: dwarf:ien organ cannon

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kaikkia Hammervehkeitä voi tehdä itse, jos taidot riittää. Sitten miehistön voi tehdä niistä ylijääneistä warrioreista, kunhan tekee niistä enemmän tykkimiesten näköisiä (Vähentää panssaria.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Kukaan ei kiellä tekemästä, tosin vastustaja voi kieltäytyä pelaamasta sitä vastaan, jos se näyttää parilta putkelta jotka on kuumaliimalla pistetty kiinni balsalevyn kappaleeseen joka on sen runko ja jota on ampumassa kolme teipillä kasattua kääpiötä (kukakohan oli se joka sanoi isänsä neuvoneen kasata teipillä ja myöhemmin kuumaliimalla kääpiöitä?)
Itse olen joskus kääpiöille tehnyt ampujia käyttämällä pohjana uusia thunderereja ja lisäämällä näille 6.ed kääpiöiden warrioreiden vasarakäsiä joissa oli chainmailit peitetty greenstuffilla. Engineerinkin olen joskus kasannut thunderereiden osista, tällä oli tosin jalat tehty täysin Green Stuffista. Tuli hieman iso, samaa luokkaa Reaperin figujen kanssa...

Mutta joo, mikä vain voi olla mitä vain kunhan se näyttää edes lievästi esikuvaltaan. Näin toimivat muunmoassa ns: "Count As" -armeijat.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
wolf-rider

Ok.. Muuten haittaako jos se on hiukkasen norm tykkii isompi? et että se olis vähä isompi?
Kanattako savea käyttää tähän? Mull on sellasta muovailumassa savea..?
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

wolf-rider kirjoitti:Ok.. Muuten haittaako jos se on hiukkasen norm tykkii isompi? et että se olis vähä isompi?
Kanattako savea käyttää tähän? Mull on sellasta muovailumassa savea..?
Ei se vähän suurempi koko ole haitta. Rajansa tietenkin kaikella. Jaa, että savea? Eikös se ole vähän liian painavaa hommaa näihin juttuihin? Noh, en minä nyt osaa sanoa tähän yhtään mittään, mutta jatkossa voisit ostaa ihan sitä gs:ssä, milliputtia tai plasticardia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
wolf-rider

En tehnykkää savesta ku oli päässy kuivumaan.. :D mutta alotin sen.
Nyt sain tehtyy itse tykit. (mistä kuula/at lähtee) maalasin ne harmaalla. suraavaks pitäs renkaat ja tuki juttu et pysyy pystyssä..

Kuvia tulee ehkä joskus kun saan sen valmiiksi..

PS: toivottavasti ymmärsitte.
WoC= 800pts

W-D-L
4-4-7
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”