"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liigapeliä Faban maailmassa.

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Javyrus

Re: Liigapeliä Faban maailmassa.

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

El Capitan kirjoitti:Eikös siellä ollut joku unliving idol, joka antoi ottaa mortaleja coressa ja muita spessuissa? Onko sillä sitten väliä missä ne nihdit on, kunhan otat niitä vain sen yhden? Eipä useampaan taia pisteet riittää.
Unliving Idolilla saa kylläkin petomiehet coreen ja tuo Master of Mortals laittaa kuolevaiset coreen.

Laitan sen vuoksi ritarit ennemmin coreen kuin specialeiksi, kun ritarien rinnalle saa halvalla maraudereita näiden suojakilveksi, jolloin specialeihin ja rareen jää hieman ostovaraa. Lisäksi Unliving Idol on kaksi kertaa kalliimpi kuin Master of Mortals.

Vielä tuosta pelipöydästä sen verran, että nopeastihan semmoisen saisi kasaan, kunhan jostain löytyy vain sopiva taso tai pöytä, jota varten osaanottajat toisivat muutaman maastokappaleen mukanaan. Voisi kyllä näyttää hyvältä, kun maastosta löytyisi ruohoisen perus-fantasiamaaston lisäksi tankin raato 40k:sta parin Khemristä pöllityn hiekkaisen raunion kanssa, vieläpä kun itselläni on lumivuoristo-teema käytössä.
tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master »

Minulla on huonoksi havaittu pelipöytä ruohomatolla. Mitat vain 60cmx120cm, joten yritäs siitä vääntää hyvä pelipöytä, jossa on 24" deployment alueiden välissä. Meilläkin siis voi pelata, mutta...

Itse tulen mukaan luultavimmin welffeillä, koska ne ovat hiukan vakaampia pelata kuin goblinit. Pyritään tekemään listoista mukavat molemmille, sekä pelaajalle, että vastustajalle. Eli mitään überjuustoa ei oteta (paitsi minä :D )
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

tp-master kirjoitti: Eli mitään überjuustoa ei oteta (paitsi minä :D )
Minulle on ihan sama mitä sinä otat kunhan et jälleen kerran mene tuhoamaan tykistöäni kaikilla yksiköilläsi antaen jalkaväelleni terveellisen lenkin pelinpöydän ympäri. Ei tuolla tavalla saa mitään muuta kuin drawin aikaiseksi.

Joo, nyt tuli kysyttyä Sampsalta ja viimeinkin hän antoi lopullisen vastauksensa. Hän olla mugana eli meitä on siis yhteensä 4 ihmistä kiinnostuneena ja pelikelpoisen armeijan omistajana. Aloitetaanko ensimmäinen liiga, ja suuri sellainen, vai venataanko vielä, jos vaikka joku saisikin innostuksen lähteä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Ollaanko sitä nelinpeliä pitämässä? Meinaan kun multa löytyy nyt kaikki tarvittava.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Farseer Geratsu kirjoitti:Ollaanko sitä nelinpeliä pitämässä? Meinaan kun multa löytyy nyt kaikki tarvittava.
Jaa siis häh, ei tää mikään nelinpeli ole. Tää on liiga, aivan samaan tapaan kuin jäkiksessä ja muissa.

Mutta joo, jos sinuakin kiinnostaa niin sitten meitä olisi 5 varmaankin. Mutta mutta, aloitetaanko eka kierros vai odotellaanko vielä?
- Sinitähti
Gerazu

El Capitan kirjoitti:
Farseer Geratsu kirjoitti:Ollaanko sitä nelinpeliä pitämässä? Meinaan kun multa löytyy nyt kaikki tarvittava.
Mutta joo, jos sinuakin kiinnostaa niin sitten meitä olisi 5 varmaankin. Mutta mutta, aloitetaanko eka kierros vai odotellaanko vielä?
Mun puolesta voidaan alottaa.
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Että tälläistä...

No jos vielä ehtii heittäytymään mukaan niin multa löytyy joku n. 1000 pojoa khornea ( oisko joku 35 ukkoo joista kaikki pohjamaalattu ja kaksi kokonaan maalattu...) ja pelikokemusta huimat yksi peli. Mutta kiinnostusta sitäkin enempi! Ajat pelaamiseen pitäs sopii mun kohdilta erikseen, lauantai ei mulla käy lähes koskaan. Tosin pelipöydän oon aatellu värkätä (4'x4'), milloin se on eri asia...

Lienen mukana jos armyni täyttää vaatimukset.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kuutsa kirjoitti: lauantai ei mulla käy lähes koskaan.
Eh, justiinsa se paras pelipäivä :).

Timolta ja Teemulta olisi kiva kuulla onko heillä vielä kiinnostusta tähän? Sampsan mää voin ihan itte potkia pelaamaan kun kirjoituksetkin on ohitse.
- Sinitähti
Gerazu

Hyvä minä olen mukana. Vaikken kyllä kaikkia sääntöjä muistakkaan...
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

hmmm... kai sitä voisi tulla, jos tarviitte mutkin sinne.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Gerazu

Antrax kirjoitti:hmmm... kai sitä voisi tulla, jos tarviitte mutkin sinne.
Hyvä. Minä voin käydä potkimassa teemua.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Antrax kirjoitti:hmmm... kai sitä voisi tulla, jos tarviitte mutkin sinne.
Kyllähän sitä olisi kiva, jos olisi enemmän ja saatpa sinäkin jotain tekemistä :). Ekallahan sivulla sinä kuitenkin ilmoitit, että jotain vänskää voisit saada aikaiseksi.

Mutta mutta. Antti, onko sinulla örkkejä tarpeeksi, että saisit jonkun 1000p armeijan vai haluatko lainata minulta joitain figuja? 1000p liiga olisi paljon mielenkiintoisempi kuin 750p kun kyetään saamaankin jo jotakin kentälle.
- Sinitähti
Gerazu

El Capitan kirjoitti:Mutta mutta. Antti, onko sinulla örkkejä tarpeeksi, että saisit jonkun 1000p armeijan vai haluatko lainata minulta joitain figuja? 1000p liiga olisi paljon mielenkiintoisempi kuin 750p kun kyetään saamaankin jo jotakin kentälle.
Tarpeeksi löytyy laskin just että 1065pts on. Mutta jos yhtä kärryä vitsisit lainata (ja gobbo shamaania siihen päälle).
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

El Capitan kirjoitti:1000p liiga olisi paljon mielenkiintoisempi kuin 750p kun kyetään saamaankin jo jotakin kentälle.
1000 pisteen armeijat kuulostavat jo huomattavasti kiinnostavimmilta, jopa paremmalta omassa tapauksessanikin kun tuossa pistemäärässä kehtaa jo ulkoiluttaa niitä hirviöitäkin, jolloin ei tarvitsisi kuluttaa pisteitään mihinkään kuraisiin tusinayksiköihin, mikä taas johtaa uuden listan kyhäämiseen ja figujen määrän pienentymiseen paikoitellen (massan kyllä varmaan pitäisi nousta).

No mutta, pitäisi vain saada se armeijani valmiiksi asti sinne tantereiden partaveitseksi ensin... Joten ette vielä pääse näkemään outoa pelityyliäni.
Antrax

Pelottaa ajatella miten vähän sakkai saisin 750p.. herot ovat minimissään 33%, usein enemmänkin.. verrataan vaikka pelini Half-Breediä vastaan.. 2000p peli, herot taisivat olla sen 788p ja voitin.

Mites. Pelataanko koko liiga samalla armeija kokoonpanolla? Vai onko tämä enemmän turnaus tyylinen, missä kaikki pelit vedetään yhtenä päivänä. Yksi korjaus mahdollisuus antaa mahdollisuuden korjata vikatikit, mutta poistaa mahdollisuuden munchkaukseen, kuten esim jotkut "+2 to dispel" ja muut armeija kohtaiset "hate" itemit.
Spoonyone
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Javyrus kirjoitti:No mutta, pitäisi vain saada se armeijani valmiiksi asti sinne tantereiden partaveitseksi ensin.
Eihän sitä kokoarmeijan pakko ole olla hienosti tehty. Ohan se tietty kivempi pelata nätillä armeijalla, mutta puoli valmis armeijakin näyttää hyvältä meidän muiden rinnalla. Itsellä kun on sekalaisella tasolla vedetyt joukot, Sampsalla, jos häntä laiskottaa, laatta/maalaamaton armeija, Antilla puoliksi maalattuja ja Teemulta... millaisia hänellä nyt olikaan Welffit?
Mites. Pelataanko koko liiga samalla armeija kokoonpanolla? Vai onko tämä enemmän turnaus tyylinen, missä kaikki pelit vedetään yhtenä päivänä.
Matkitaanko tässä puuhassa muita kaupunkeja, eli yksi lista ja tuhlataan aikaa enemmän kuin tuo yksi päivä. Lista toisaalta on minulle se ja sama miten sen kanssa tehään. Saanpa vain paremman listan tehtyä kun voi muokata aina vihollisen vaihtuessa, mutta niinhän voi muutkin. Pelit voisi sitten hoitaa vaikka niin, että jokainen pelaa joku 1-2 kertaa jokaista vastaan päivinä ja paikassa, jotka sopivat heille parhaiten. Jos otettaisiin vaikka 2 kierrosta niin kukin saisi 10 peliä pelattavaksi. Tuossa tapauksessa, jos ei mitään ongelmia päivien kanssa tule niin saadaan liiga kesän alkupuolella loppumaan.

Sampsa on mukana btw. Enää Teemu jäljellä.
- Sinitähti
Antrax

ei ei ei.. et nyt ymmärtänyt.. sanoin, että YKSI korjaus mahdollisuus, esim että jos joku asia nyt sattuu kusemaan, niin ei koko liiga siihen kaadu... YKSI liigassa ekan pelin jälkeen, ei yksi per peli. Juuri tuollainen twiikkailu on sellaista mitä itse en harrasta, ja toivon että muutkin jättävät "hate" iteminsä kotiin, elleivät aivan pakolla halua tuhlata pisteitänsä niihin, ja varautua niiden turhuuteen jotain muuta vastaan.

Tuleepahan reiluja "all-around" listoja vastaan, missä ei älyttömästi edes ole varaa juustottaa.
Spoonyone
Gerazu

Noista maalatuista armeijoista niin mun armeija on kokonaan maalattu. Teemun welffit on n.puoliksi ja vähän päälle maalattu. Tän viikonloppun eka peli?
Antrax

Missäs pelataan? vitriiniin mahtuu ehkä kaksi pikapeliä kämä maastoilla...
Spoonyone
tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master »

Muutamana päivänä kun on katsomatta niin johan ehditään jo moneen kertaan kysellä... Onhan se mukavaa olla suosittu...:D

Omistan kyllä sen verran welffejä maalattuina yksilöinä, että 1000 pisteen armeijan niistä saan aikaiseksi, mutta tuskin muutama vaiheessa oleva figu ketään haittaa koottuja kuitenkin. Ollaan siis tulossa mukaan. Pelejä voi muuten pelata meilläkin, kun montaa tule samaan aikaan pelaamaan tilan puutteen vuoksi...

Poriin ehdin melko huonosti pelailemaan, mutta senkin saa varmaan järjestettyä, jos asia hoidetaan riittävän aikaisin....
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”