"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aloittelijan kysymyksiä

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Travi

Aloittelijan kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Travi »

Niin, olen ajatellut FB:n aloittamista. Eikä minulla ole kokemusta, kun olen vasta-alkaja. Niin minulla olisi muutamia kysymyksiä.
Ensimmäisenä, että olisiko mahdollista rakentaa toimivaa O&G armeijaa pelkästään goboista/ night goblineista (ja mahdollisesti peikoista), eli ei örkkejä lainkaan.
Fluffiakin olen hieman miettinyt, jos nämä goblinit/ night goblinit (ja mahdolliset peikot) olisivat karanneet örkkien leiristä, koska eivät kestäneet örkkejä, jos vaikka nämä kyseiset örkit orjuuttivat näitä hiisiä ja nämä hiidet sitten karkasivat mahdolliset peikot mukanaan.
Ja toiseksi, liittyen hieman tuohon äskeiseen. Onko peikot hyvä valinta armeijaan? Vai ei.
Joo, ja vielä tähän lopuksi, että armeijakirjan tulen kyllä ostamaan mahdollisimman pian, joten älkää vastatko tyyliin "Osta armybook, siellä näät ovatko trollit hyviä figuja."
Ayexen

Re: Aloittelijan kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Ayexen »

Peikothan ovat ihan mukavia, regeneraatiolla ja fearilla. Ihan kiva lisä gobboarmeijaan. Hyvän rungon goboille saat BFSP paketista. Jos ei ole vielä, niin suosittelen BFSPn hankkimista, siihen sitten pari sukkaa (spear chukka) ja jos massalla haluat pelata, niin halpa normigobbo kenu mountilla.http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=16119. Niillä on yhen parempi LD. OG on hyvä aloitus armeija.

Ja vielä että jos et ole tätä lukenut, niin lues tämä http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm

Ayexen kuittaa.
Mess with the best, and die like the rest.
Travi

Viesti Kirjoittaja Travi »

Niinja unohdin tuossa aloitusviestissäni kysyä, että wolf ridereitä vai spider ridereitä?
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Ööö...
Tota noi...
No, ekaks kannattaa ostaa paketti Spider riduja, sillä niil on Poisoned Attackit ja ne pääsee esteide yli ilman mitää Movement-minuksia. Mutta toisaalta, Wolf Riderit on nopeita, (ne ravaa ja marssii 18") joten ne kannataa ostaa sen jälkeen.

Kiitos.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Skarsnik96 kirjoitti: No, ekaks kannattaa ostaa paketti Spider riduja, sillä niil on Poisoned Attackit ja ne pääsee esteide yli ilman mitää Movement-minuksia. Mutta toisaalta, Wolf Riderit on nopeita, (ne ravaa ja marssii 18") joten ne kannataa ostaa sen jälkeen.
Kun kerran goboilla aijotaan pelata niin miksi pitää ostaa erikseen paketti hämiksiä? Niitähän tulee skull passissa, joka on pakko-ostos, ihan tarpeeksi, että enempää ei tarvitse. Jos haluat muutakin fast cavarlyä niin osta susia. Makuasia kummat ovat parempia.

Trolleja en ehkä kuitenkaan menisi ottamaan goblin armeijaan. Stupidy on aika ikävä juttu, etenkin kun ld on maksimissaan se loistava 8:n. Eihän sillä oikein onnistu niiden kurissa pitäminen ja oikean paikan tullen potuttaa.

Goboista lisää ---> http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 34&t=76145
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”