onko tämä ukko hyvä 2000 pisteen peleissä dragonilla? mikä ratsu hänelle pitäisi ottaa jos ei ota lohikäärmettä? oleteko itse koskaan käyttäneet häntä, oliko hyvä?
tässä olisi muutama kysymys...
Kiitos jo etu käteen...
The Emperor Karl Franz...
Re: The Emperor Karl Franz...
No eikös sillä yleensä käytetä sitä sen Griffonia?
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
- Walloittaja
- Viesti:
No ei aivan. Lohikäärme on valovuoden edellä Griffonia tehokkuutta ajatellen.stifler kirjoitti:No eikös sillä yleensä käytetä sitä sen Griffonia?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
-
blackmetalsiili
Kallen lohmu on kyl hyvä kun ei sitä hero paikkaa vie ja hyvät statit pistehintaan nähden.. Toisaalta keisarilla ei valtavaa armor savea ole, joten perus heppakin voi toimia, eikä tule yhdestä nappulasta liian kallista.
Ja kukaan itseään kunnioittava Empirepelaaja ei käyttäisi sitä lohikäärmettä puhtain sydämin ja hyvillä mielin. Itse käyttäisin melko varmasti ratsain tätä miestä, jos käyttäisin. Tyydyn kuitenkin pelaamaan ilman special charactereja alle 3000 pisteen peleissä (hero-tason elukat ovat toinen juttu, Luthor ainakin voisi olla joskus ihan veikeä testi, ainakin fearinsa ansiosta); Reiksguardin Suurmestaria tahtoisin kokeilla joskus, kunhan saan pari kymmenen lohkoa peitsiritareita lisää ja saan ympättyä peruskauraa sinne 4000 pisteeseen asti - maalattuna. Ratsain se kuitenkin mennee.
-
Noppa Jumala
ok, mutta jos kumminkin ottaisin hänet hevosella, niin mitä pitäisi sitten ottaa hänet armeijaansa? (löytyy joukkoja laidasta laitaan)