"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranids warriorejen aseistus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Lihamestari

Re: Tyranids warriorejen aseistus

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Zaraki Kenpachi kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
Walzu45 kirjoitti:
Ja joo isommissa peleissä kaksi hiveä. Toinen lentää ja toinen juoksee.
Eikä hivestä kannata tehdä sniperia, kun carnifex hoitaa saman ja paremmin (ainakin minun mielestäni)
2x tupla devourerit on aika kova aseistus.
Hivelle saa isomman BS:än. Kyllä mun mielestä ampumisen hoitaa paremmin se joka osuu paremmin.
Näin on, mutta kyllä se hive tekee tehtävänsä klosiksessakin. Kukin omalla tavallaan. Itse otan yhden klosis hiven heilumaan armeijaani ainakin, ehkä toisenkin tai sitten sniputtajan. Mitä psychic powereita tuolle hive tyrantille kannattaa ottaa?
Lenturille Warp Field, ja siihen se jääkin. Ota Zoaneja jos haluat leikkiä spyykkereillä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Zaraki Kenpachi

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Ajattelin aluksi ottaa, mutta kun noita carneja kertyy noista bokseista se kolme sen jo omistamani lisäksi, niin ajattelin etten niitä aio hankkia. Warp fieldin invu 6+ ei paljoa auta, mutta säästääpähän sen avulla ainakin tuon panssaroinnin hinnan kun saa 2+sv.. Kannattaako nuo ravenorit nakella vaan vihollisen linjojen taakse vai suoraan suojaan, sillä ovat aika allergisia tulitukselle heikkoineen saveineen. Lictorin tietää heittää suojaan, jos ei pääse heti ekalla chargella vihun kimppuun, muta miten ravenoreiden kanssa?
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Zaraki Kenpachi kirjoitti:Ajattelin aluksi ottaa, mutta kun noita carneja kertyy noista bokseista se kolme sen jo omistamani lisäksi, niin ajattelin etten niitä aio hankkia. Warp fieldin invu 6+ ei paljoa auta, mutta säästääpähän sen avulla ainakin tuon panssaroinnin hinnan kun saa 2+sv.?
Se otetaan nimenomaan sen panssarin takia, kun lenturi ei Extended Carapacea vai mikäsearmorjuttunytolikaan saa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Zaraki Kenpachi kirjoitti:Mitä psychic powereita tuolle hive tyrantille kannattaa ottaa?
Lentävälle voi ottaa Warp Fieldin, mutta se on aika hinnakas. Kävelevälle Shadow in the Warp, saat edes jotain puolustusta kaikenmaailman Lasheja vastaan. Toimii harvoin, mutta ei maksakaan kuin sen kympin joten suosittelen ehdottomasti.

Suosittelisin itse kyllä niitä Zoanthropeja. Yksi 'fexi kannattaa kumminkin laittaa dakkafexiksi eliittiin (tai klosisfexiksi eliittiin, jos sellaisen haluaa niin eliittiin se laitetaan), joten yksi HS-slotti liikenee kyllä 'thropeillekin. Niille powereiksi sitten joku kiva sekoitus Warp Blastia, Synapsea ja mahdollisesti Psychic Screamia. Tosin jos Screamia laitat, niin niitä täytyy sitten saada kentälle se 3-5, eli vähintään toinen Tyrant kaipaa sellaista myös.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

Lentävälle kannattaa ottaa Warp Field ja kävelevällä shadow in the warp, zoanthropeja suosittelen warp blasteilla ja synapsella(jos zillaa pelaa niin se synapse ei ole niin välttämätön), eliitti dakkafexi on kanssa ihan hyvä.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Tai sitten screameja. Ne ovat mukavia jos niitä on tarpeeksi samassa läjässä.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Entäs toimisiko seuraavanlainen asekombot?

3 warrioria, yhdellä Venom Cannon ja pari Scything taloneita, kahdella Deathspitter ja pari taloneita.

3 Warrioria, ydellä Venom Cannon ja pari Scything taloneita, yhdellä Rending Clawit ja Twin-Linked Dvourerit ja yhdellä 2 paria Scything taloneita.

Fexi Crushing Claweilla, Venom Cannonilla ja Scythe taililla.

Tommosia tuli ostettua, joudunko repimään irti vai kelpaavatko kentälle?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

Itse olen sitä mieltä että jos ampuvaa hakee niin 2x twinlinked devourer tai 2x deathspitter(tulee twin-linked). Jos lähistelevää hakee niin scything taloneilla, rending claweilla ja leaping/wings. Leaping on sinänsä hyvä koska sitten saa ostettua extended carapacen. Adrenal glands(I) ja flesh hooks ovat myös ihan käytännöllisiä lähis warrioreille.
Viimeksi muokannut Late-, Ma 07.04.2008 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Warrioreista en sano mitään, kun ei minua kuunnella kumminkaan.

Mutta carnifexit ovat aina jokin näistä vaihtoehdoista:

-Hintavampi ampuja = V cannon, B strangler ja E senses

-Halpa ampuja = tupla twin devourerit ja E senses

-Halpa lähistelijä = tupla talonit ja adrenal glands initiative
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Itse olen sitä mieltä että jos ampuvaa hakee niin 2x twinlinked devourer tai 2x deathspitter(tulee twin-linked). Jos lähistelevää hakee niin scything taloneilla, rending claweilla ja leaping/wings. Leaping on sinänsä hyvä koska sitten saa ostettua extended carapacen. Adrenal glands ja flesh hooks ovat myös ihan käytännöllisiä lähis warrioreille.
Warrioreista en sano mitään, kun ei minua kuunnella kumminkaan.

Mutta carnifexit ovat aina jokin näistä vaihtoehdoista:

-Hintavampi ampuja = V cannon, B strangler ja E senses

-Halpa ampuja = tupla twin devourerit ja E senses

-Halpa lähistelijä = tupla talonit ja adrenal glands initiative
No tässä minä kovaa kanssa haeskelen kaverille käytettynä lähisarmeijaa kun ostin hyödyttömät valinnat :D No joo, veitsi kouraan ja stuffia pintaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”