Kaaoksen dreadnought
Kaaoksen dreadnought
(hakua käytetty)Joo, ajattelinpa sitten laajentaa vähän armeijani, ja fluffisyistä hommaan dreadnoughtin. Ennen kuitenkin haluaisin tietää, miten varustaa dreadnought, mahdollista paria laukausta ja lähitaistelua ajatellen. Itse olen pyöritellyt mielessä Drediä ihan DCCW:llä, Missile Launcherilla ja extra armorilla varustettuna. Yritetään pitää suojassa, ja vyörytetään niskaan.
Miten itse tekisitte? Olen itse avoin ehdotuksille, ja muistetaan, että tämä threadi on sitten dreadnought-keskustelua varten eikä "lol, ihan p*ska vehje!!!1"-threadi.
Miten itse tekisitte? Olen itse avoin ehdotuksille, ja muistetaan, että tämä threadi on sitten dreadnought-keskustelua varten eikä "lol, ihan p*ska vehje!!!1"-threadi.
http://fantasymaps.files.wordpress.com/ ... ld_map.jpg
Mielenkiintoista, että tuo peikkola on tuossa Suomen kohdilla(Vinkki: maailmankartta)
Mielenkiintoista, että tuo peikkola on tuossa Suomen kohdilla(Vinkki: maailmankartta)
- Guardsniper
Re: Kaaoksen dreadnought
Ite käyttäisin ampuvana. Esim. twin lassolla ja rocket launcherilla. Siihen vielä vaikka extra armourit kaveriksi. Lähistelevänä ei pääse käsiksi viholliseen jos ne ei tule päälle.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Air Defence
Pitäisin mahdollisimman halpana, koska se voi edelleen rynnätä sopimattomalla hetkellä avomaastoon vihollisen tykkien eteen. Samasta syystä säilyttäisin sillä mahdollisuudet lähistelyyn ja ampumiseen, olisi aina sopiva ase randomtilanteissa. DCCW ja missilelaunceri onkin mieletäni tähän hyvä yhdistelmä. Senkin takia että jos omia alkaa ampumaan, niin ei se fragi satu niin paljon powerarmorissa.
-
DrPullasorsa
DCCW:om kyllä hyvä, JOS se pääsee lyömään.
Muuten tämän takia suosisin enemmän ampuvaaa, mutta ole nähnyt kyllä kourankin toimivan.
Vaikka se ei ole ihan kädetön ilman DCCW:ta lähitaistelussa, en nyt sillä kovin alkaisi mätkimään, helposti tulee köniin silloin kun ei saa casualtyja aiheutettua.
Muuten tämän takia suosisin enemmän ampuvaaa, mutta ole nähnyt kyllä kourankin toimivan.
Vaikka se ei ole ihan kädetön ilman DCCW:ta lähitaistelussa, en nyt sillä kovin alkaisi mätkimään, helposti tulee köniin silloin kun ei saa casualtyja aiheutettua.
Näitä sattuu...
- samppuliini
Itse käytän comboa Dreadnouht: Twin-linked autocannon ja missile launcher, tällä ne falconit ja demoniprinsessat kaatuvat. No ei tuohon nyt kauhean isoa mahdollisuutta ole tuhota vaikka falconia, mutta aina hyvin tuo on onnistunut :D
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
-
DrPullasorsa
- Machine_Spirit
Aivan varma? Lukitsenko vastauksen?Pullasorsa kirjoitti:Noi eihän se falcon yrittämättä tuhoudu. :D
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
No jos dredi sekoaa ja tuohaa falconin niin sen kai voi laskea "ei yritykseksi".
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
- Viral Infection
Palaten asiaan: JOS sinulla on siis Dreadnought (hitto että vihaan sanaa). Niin sille voisi jopa ehkä pistää sen DCCW, koska jos sekoaa niin pistääpä paljon matalaksi (omia tai vihulaisia). Ja siis jos pelaa kaamoksella niin pakko ottaa riskejä.
Olin myös itse sanomassa.iikka kirjoitti:DCCW ja missilelaunceri onkin mieletäni tähän hyvä yhdistelmä. Senkin takia että jos omia alkaa ampumaan, niin ei se fragi satu niin paljon powerarmorissa.
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Itse pistäisin Dreadnoughtille lascannonin ja missile launcherin, mutta en oo ajatellu viellä hankkii sitä.
Paras viahtoehto on Dakkanought.
Lascannon + Missile launcher + Extra armour
Coveriin -> Ampuu, jos ampuu omia, frag missile ei paljon harmia power armouriin saa.
Lascannon + Missile launcher + Extra armour
Coveriin -> Ampuu, jos ampuu omia, frag missile ei paljon harmia power armouriin saa.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
Mikäli mahdollista, dreadnought kannattaa asetella niin ettei ole LOS:ssa omien kanssa minimoidaksesi yllättävän carnagen. Toinen vaihtoehto on antaa kaksi lähitaisteluasetta sekä extra armor. halpa kone, joka imee tulitusta varmasti puoleensa kun syöksyy vastustajaa päin. Lisäksi closis dreadi ei voi vahingoittaa omia, ainakaan pahasti.
-
Sami Jumppanen
Eräs kaaosta pelaava kaverini ehdotti tälläistä: Ota dredi plasmakanuunalla ja Lantikka. Pidä lantikka siinä dredin vieressä, jotta jos se alkaa tekemään hiomattomuuksia, niin se ei pääse tekemään mitään äärimmäisen tuhoisaa. Saattoi olla, että tuohon pitää olla vielä missile launcheri, olettaen että pelaaja saa valita millä ohjuksella se purkki ampuu, jos se ampuu.
- Air Defence
Onkohan se dredi nyt niin kannattava hankinta, jos en vieressä pitää seisottaa varttitonnin lantikkaa, tai jos koko muuta armeijaa pitää deployta kieli keskellä suuta, ettei ole sen LOSsissa? Kai ne pisteet ja elite choisen voi johonkin toimivampaankin käyttää.
-
Solar Macharius
Mulla on ite konvattu dreadi (oikee figu on niin ruma). Turhaan kyllä konvasin, koska joka pelissä se sekoaa jossain vaiheessa ja tottakai ampuu p*skaksi kalleimman squadini. Joka pelissä mihin olen sen ottenut se on maksanut minulle miinus pisteitä. Itse ottaisin sen tilalle vaikka squadin possesedeja. Paitsi että jos taktiikkasi on puolustaa omaa pöydän reunaa, olisi dread kahdella dccw:llä ihan hyvä. Odottaa jossain puskassa siihen asti että vihollinen on linjoissasi ja stten liittyy closikseen.
- Chaos legion
Tai pillastuu ja juoksee lasson laukauksiin XD. Noh oli se kuinka huono tahansa tilasin forgelta Nurglen deadnoughtin ja sillä on lasso ja ccw. Oli se kuinka huono tahansa niin aijon käyttää sitä XD.Solar Macharius kirjoitti: Odottaa jossain puskassa siihen asti että vihollinen on linjoissasi ja stten liittyy closikseen.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
Oma mielipide pistä sille plasmakanuuna ja muuten halpana, deployaa suojaan ampumaan pahimpia heavyaseita ja kloseen sivulta.. Ei muuta.
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Without it, you can't use a petty slugga.
- Henkinen Johtaja
tai sitten dakkadredisi on se joka chargaa joka h'tin vuoro (oli viis vuoroa hengissä ja sekos joka vuoro) kohti vihollista eikä se dredi joka olet varustanut lähistyelyä varten :(Chaos legion kirjoitti:Tai pillastuu ja juoksee lasson laukauksiin XD. Noh oli se kuinka huono tahansa tilasin forgelta Nurglen deadnoughtin ja sillä on lasso ja ccw. Oli se kuinka huono tahansa niin aijon käyttää sitä XD.Solar Macharius kirjoitti: Odottaa jossain puskassa siihen asti että vihollinen on linjoissasi ja stten liittyy closikseen.
Tuosta...
- Isä_Aurinkoinen
Jossain vaiheessa, kun rupeen taas kaamosta tykittään, aion kans ostaa dreddiksen tai pari.
Oon proxyttäny aika paljonki noita dreddiksiä eikä ne oo teheny mitää. Siis, ei yhtää mitää.
Mutta, mutta. Plasmacannon + DCCW tai Lascannon + DCCW. Onpahan aina jotaki millä teherä pahaa.
Oon proxyttäny aika paljonki noita dreddiksiä eikä ne oo teheny mitää. Siis, ei yhtää mitää.
Mutta, mutta. Plasmacannon + DCCW tai Lascannon + DCCW. Onpahan aina jotaki millä teherä pahaa.
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Kun kaaosdrediin tulee, niin lasso+missile on todettu parhaaksi.
Ampuu monipuolisesti. Kerran pisti 10 örkkiä lihoiksi. Lähiksessä.
Ampuu monipuolisesti. Kerran pisti 10 örkkiä lihoiksi. Lähiksessä.
Blondin matematiikkaa: "Jos jaat, et kerro."
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II
____
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=87686 Myytävänä Dawn of War II