elikäs tämmöistä listaa pukkaa:
hero:
borc big boss 121pts
shield
kicking boots
heavy armour
tarkoitettu lähinnä leadingia antamaan
core:
20 Night goblin spearman + fanatic 105pts
20 Night goblin spearman + fanatic 105pts
5 spider rider + bow + musician 81pts
5 spider rider + bow + musician 81pts
500pts bp orccei ja gobboi
500pts bp orccei ja gobboi
Viimeksi muokannut era_mur, Ke 26.03.2008 18:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: 500pts bp orccei ja gobboi
Ei kannata välttämättä ottaa tuota blorc yksikköä, sen kun voi aika helposti ampua ja se on aika pienikin.. Itse jättäisin pois ja vaikka chukkia tilalle ja jtn muuta :D
.
Re: 500pts orccei ja gobboi
Kannattaisiko ottaa borccien tilalle joku n.gobbo bsb + spider banner ja liittää gobboihin ja ottaa toisen blokin gobbo arsuja taikka tehä yks 40 blokki (10x4 muodostelma) arsuja voisi olla suht hauskaa saada muutama poisoned nuoli joutuu vihu vähän varomaan ettei jotain möröä heti tapata?
[quote="era_mur"] tehä yks 40 blokki (10x4 muodostelma)arsuja [quote]
No ei ainakaan noin, koska siitähän vihu saa mahtavat pointsit. Ja jos sen teet, niin sinullahan ei olisi mtn mikä iskisi lujaa? Vaan pelkkiä gobbo arsuja. Eli ei. Mieluumin keräät jostain pisteitä ja otat tavis boyzeja.
No ei ainakaan noin, koska siitähän vihu saa mahtavat pointsit. Ja jos sen teet, niin sinullahan ei olisi mtn mikä iskisi lujaa? Vaan pelkkiä gobbo arsuja. Eli ei. Mieluumin keräät jostain pisteitä ja otat tavis boyzeja.
.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Joo, etsi sitten vaan pisteet toiseen heroonkin saman tien. Poisoni sitten yksikölle ei todellakaan ole 50p arvoinen. Voihan se kuullostaa ihan hienolta, mutta ihan liikaa vie pisteitä.era_mur kirjoitti:Kannattaisiko ottaa borccien tilalle joku n.gobbo bsb + spider banner
Listasi on kyllä aika surkea. Ainoa iskutehoinen yksikkö on borcit ja näitäkin on niin armottoman vähän, että eivät pärjää kuin säkällä. Vielä vähemmän pärjäävät kun näitä ammutaan sen 2-3 vuoroa. Pisteet näistä johonkin muuhun. Fanoihin, lisäyksiköihin jne. Kaksi fc:kin on vähän liikaa. Yhdellä pärjää ihan tarpeeksi hyvin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Re: 500pts bp orccei ja gobboi
noniin borcit poistettu n.goblin unitti lisätty ja lista sisältää myös pari fanaa