"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kääpiöiden alistus Elffeillä

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Eezi

Re: Kääpiöiden alistus Elffeillä

Viesti Kirjoittaja Eezi »

Kaikki mikä syttyy palamaan on hyödytöntä kääpiöitä vastaan. 5pts saa rune of burding joka sytyttää esim: ballistojen keihäät palamaan, au.
Kaikki lentävä on aina hyväksi, kääpiöthän ovat hitaita.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Eezi kirjoitti: 5pts saa rune of burding joka sytyttää esim: ballistojen keihäät palamaan, au.
Minkäs pipin se tuli siihen koneeseen aiheuttaa? Kyllä se itse nuoli se on, joka saa pipin aikaiseksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

minä en ole kertaakaan hävinnyt kääpiöille kertakaan (tosin olen pelannut nitä vastaan vain kolme kertaa) mutta olen ottanut wardancereitä aika paljon ne tekevät hiukan pahaa jälkeä kun hyökkää ensin ja ottaa lisä hitit niin niitä kuolee aika paljon että takaisin iskuja ei tule paljoa. ja etenkin kun hyökkää puumiehen kanssa. tykin voi hoitaa hodalla ja ampujillanäin se käy!
Eezi

Viesti Kirjoittaja Eezi »

Niin se 5pts avulla ne bolttereiden ammukset lasketaa palaviksi ja kaikki palava tuhoaa treemanin yms roskan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”