"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymyksiä marsuista.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
dwarffer

Kysymyksiä marsuista.

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Elikkäs olen aloittava 40k pelaaja ultramarineilla.Olen hankkinut tähän mennessä chaplainin ja 5 scouttia.Eli kysymys kuuluu:Mitä ostan seuraavaksi?Olen mahdollisesti ostamassa battle for magragea kun siinä tulisi se säänttis.Mitä siis ostan jos alotuslootaa ei lasketa?
PS:kodexi löytyy
:D
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Nyt riippuu ihan siitä kuinka nopeasti haluat pelaamaan. Uudet säännöt tulevat kesän alussa, joten nykyisillä säännöillä ei enää kauaa pelata. Mutta itse armeija puolella aloitus laatikko on ihan hyvä ostos, mutta jos päätät olla ostamatta sitä niin kannattaa ihan normaaleja marineita hankkia pari kymmentä. Siinä on näin aluksi maalattavaa ja siitä saa jo jonkin näköisen combat patrol-listan (eli pieni muotoisen "armeijan").
Air Defence

Re: Kysymyksiä marsuista.

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Tosiaankin, uudet säännöt ja uusi aloituslaatikko (sisältää örkkejä ja space mariineja) ovat tulossa kesänkorvilla ulos.

Battle Forcet ovat yleisesti ottaen ihan hyviä ostoksia, kun on aloittamassa uutta aremeijaa. Saat hyvän perusvalikoiman figuja ja tulee halvemmaksi kuin yksittäin ostettuna. Noista on hyvä lähteä armeijaansa kasvattamaan, kun on päässyt sinuiksi sen kanssa.
teri

Viesti Kirjoittaja teri »

Voisit ostaa normi tactical squadin tai combat squadin ja niiden jälkeen esim. joku rhino tai razorback minä ainakin sitten hankkisin jotain assault marsuja
Sitähän ne sukulaiset on sanonu et ei se järkevää oo! Terveys ja hampaat siinä menee!
Slipoilfan

Viesti Kirjoittaja Slipoilfan »

Suosittelen kanssa joko Battle Forcea tai/ja seuraavia lootia:
Tactical Squad (10 perusmosua)
Assault Squad (5 liesituuletinlennokilla, eli jettirepulla varustettua lähismosua)
Commander/Captain (Millä nimellä tää peruskapteeni nykyään nyt meneekään)

Scout mosuthan sul jo oli, niin näin saat laillisen armeijan.
Skenehuora
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Kannattaa myös miettiä, millä tavalla haluaa armeijaa pelata. Marsuthan kykenevät lähes kaikkeen tässä pelissä.

Lähistä jos haluat, lähtisin hankkimaan paketin tai kaksi assaultmaroja + taktikaali toiseksi troopiksi. Jos Chaplainisi on varustettu hyppyrepulla, aina vain parempi. Tosin, jos pienempää armeijaa lähdet rakentamaan, mutta haluat edelleen pysytellä lähiksen kannalla, kaksi viiden hengen taktikaalia fisteillä ja fleikoilla?

Ampuva joukko taas koostuisi melkeinpä aivan toisista yksiköistä. Trooppeja lähtisin täyttämään satasilla, enkä varmaan jättäisi näiden ryhmien lukumäärää vain kahteen. Toinen hyvä yksikkö olisi Devasquad 4 missilellä tai HB:llä. HQ:ksi luultavasti Kapteeni jakamaan LD:tä. Tähänkin listaan olisi tietysti hyvä ottaa jokin vastapallo, Assaultit?

Itsestäsihän se on kiinni, mutta näin alkuun suosittelisin hankkimaan ne lailliseen armeijaan tarvittavat 2 trooppia ja HQ, ja vasta sitten laajentamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”