Liekehtivät Ruusutarhat - Estalia 2529 - Sotahuone

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Tas

Re: Liekehtivät Ruusutarhat - Estalia 2529 - Sotahuone

Viesti Kirjoittaja Tas »

Jürgen Hartmann kirjoitti:"Haistan palaneen käryn herra Vasaranpää. Olette liittoutuneet lähteitteni mukaan todella monen armeijan kanssa. Nyt puskette kaikella voimalla Estalian alaosiin, missä myös omat joukkoni majailevat. Uskon että armeijoidemme yhteenottoa ei voi välttää. Uskon myös, että te olette tiedostaneet seikan aina. Tulette varmasti tuntemaan petoksen nahoissanne, sen lupaan."
"Herra Vasarapää on hieno mies. Jos ryhdytte sotaan hänen kanssaan, muistakaa, herra Jürgen Hartmann, ryhdytte sotaan myös minun kanssani. Taistelukentällä se todellinen urheus punnitaan, ja Vasarapää on partansa mittainen mies."

Muuten, oliko niin, että pääkaupungeissa on automaattisesti 1500 pisteen armeija puollustamassa? Katselin sääntö-peedeeäffää enkä löytänyt vastausta. Jostain on jäänyt tälläinen mielikuva, että se olisi näin, mutta en ole varma...
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Thorek is bad, mmkay? :3

Ainakin meikäläistä vastaan saa automaattisen luovutusvoiton jos sen pelikentälle länttää.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Itte kattelin kans tuota sääntö.pdfää, enkä löytänyt mitään tekstiä pääkaupungeista... Valitettavaa, mutta muistan itsekin kirjoittaneeni jotain tuollaista staattisista armeijoista.

Eli eli, rustaan tässä välissä uudet pääkaupunkisäännöt:

Pääkaupungeissa majailee aina automaattinen 1500 pisteen armeija. 1000 pisteen armeija puolustamassa pääkaupunkia vastaa aina 1500 pisteen armeijaa 1000 pisteen tuilla, eli 1750 pistettä. 1500 pisteen armeija ja siitä ylöspäin vastaavat 1500 pisteen armeijaa 1500 pisteen tuilla, eli 1875, 2375 jne. Jos pelaajan pääkaupunki vallataan, saa kaupungin vallannut armeija 'toisen' pääkaupungin, eli siitä saa 100 kultaa lisää (ja uusi pääkaupunki ei kasvata kaupunkibonaribonusta) ja sinne voi spawnata uusia armeijoita ilman lisäkustannuksia. Pelaaja ilman pääkaupunkia ei saa uutta rahaa ennenkuin omistaa uuden pääkaupungin, mutta maksaa lauantaisin armeijaveron sen hetkisistä tuloistaan. Miinuksille ei voi mennä. Jos pelaaja pelaa kaksi (2) viikkoa ilman pääkaupunkia, hän tippuu pelistä, tai jos hänen bannerinsa loppuvat tai hän luovuttaa.

Joo, ja Niki saa imeä minun puolestani paksua meisseliä ja ansaitsee miekasta otsaansa pelkästään Thorekin ajattelemisesta. Yleinen kanta näyttää olevan aika selkeä - ei spessuja, ja minä allekirjoitan täysillä. Herranjumala, miettikää hetki...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Hing

Viesti Kirjoittaja Hing »

Mites sit toi pääkaupunkimättö hoidetaan, siegeä vai jotain muuta?
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Teonanacatl

Nykyisillä kaupunkipuolustussäännöillä vois mennä. Siege on nykysääntöpaketilla turhan reikäinen.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Rune
Peliporukkavalvoja

Kierros 13:

Gilaelin:
Álfeimrin sydän (2000pts) 175 -> 185
Álfeimrin sielu (2000pts) 152 -> 142 -> 128 (Molena)
Álfeimrin astraalilahna (1000pts) 180 -> Linnoitus

Slugger:
Imperium Imperatoris (2000p): 124 -> 137 -> 136
Taurum Imperatoris (1100p): 194 -> 193 -> 182
Manus Deus (1500p): Suurennus/98
Plagosus (1000p): Uusi/67

Tas:
Tapio (1000pts): uusi/213 (diamanterra)
Karhuryhmä (1000pts): 185 -> 195 -> 205

Hing:
Sigmarin Raivo (1500): 200 -> 199
Bardwedelin Lapset (1500): 208 -> suurennus
Keisarin Esitaistelijat (1500): 222 -> 221 -> 220

Viiksivallu:
Henkivariosto, (2000pts),125->126->113
Tiedustelijapartio, (1500pts), 85->suurennus
Kuninkaallinen kaarti(1000pts), 176->suurennus

Silvanor:
-
  • *
Elanorin kotikaupunki Muros on piiritetty ihmisarmeijan Keisarin Esitaistelijat (1500) kanssa! Kaupungin kaarti (1500) on kiinnitetty eikä kaupunkiin voi rakentaa uutta banneria.

Kääpiöarmeija Henkivartiosto (2000) on kiinnitetty petoarmeijan (2500) kanssa.
#Ostium

Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Peetu, milloin ehtisit pelata?
Mulle ei käy ens viikolla lauantai tai tiistai.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viiksivallu kirjoitti:Peetu, milloin ehtisit pelata?
Joo, ja miun kaaosnapit on Vehkaniemessä tällä hetkellä... Pitäisi käydä hakemassa. Voitas kattoa tarkemmin loppuviikkoa, vaikka perjantaita tai jotain sellaista. Yritän nakittaa Eskua tai jotakuta pelaamaan, mutta voinhan minäkin tietty käydä häviämässä massacrella. Isot kaaospelit ei kyllä houkuttaisi nyt yhtään, kun Empireen vasta pääsemässä taas sisälle, mutta man's gotta do what man's gotta do...

Niin, ja korjailen samalla tässä etusivun - kaksi Nikin kaupunkia siirtyy Akin hallintaan 13. vuoron alussa.
#Ostium

Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Rune kirjoitti:
Joo, ja miun kaaosnapit on Vehkaniemessä tällä hetkellä... Pitäisi käydä hakemassa. Voitas kattoa tarkemmin loppuviikkoa, vaikka perjantaita tai jotain sellaista. Yritän nakittaa Eskua tai jotakuta pelaamaan, mutta voinhan minäkin tietty käydä häviämässä massacrella. Isot kaaospelit ei kyllä houkuttaisi nyt yhtään, kun Empireen vasta pääsemässä taas sisälle, mutta man's gotta do what man's gotta do...

Niin, ja korjailen samalla tässä etusivun - kaksi Nikin kaupunkia siirtyy Akin hallintaan 13. vuoron alussa.
Perjantai kyllä kävis. Minulla ja akilla on hyökkäämättömyys sopimus, jossa sanotaan mm. "Voi liikua toisten maiden läpi ilman valloitusta".
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Hing

Millonkas Topi ehtisit pelailla? Mulla alkaa tiistaina koeviikko, joten olen aika vapaalla jalalla osan päivistä. Keskiviikko sopis (mikä tahansa ajankohta) ja tiistai kans (koe loppuu viim. klo 12 eli ehtsin noin 13.30 fantsuun). Ilmottele jos sopii joku noista.
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Rune
Peliporukkavalvoja

Viiksivallu kirjoitti:
Rune kirjoitti:

Perjantai kyllä kävis. Minulla ja akilla on hyökkäämättömyys sopimus, jossa sanotaan mm. "Voi liikua toisten maiden läpi ilman valloitusta".
Ei ole tästä päivästä lähtien. :) Sori. Aki purki sen vartti sitten.
#Ostium

Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Aki purki sen vartti sitten.
hyi, aki :)
Millonkas Topi ehtisit pelailla? Mulla alkaa tiistaina koeviikko, joten olen aika vapaalla jalalla osan päivistä. Keskiviikko sopis (mikä tahansa ajankohta) ja tiistai kans (koe loppuu viim. klo 12 eli ehtsin noin 13.30 fantsuun). Ilmottele jos sopii joku noista.
Tiistaina ja keskiviikkona mulla on molempina päivinä koulua kolmeen asti, eli niinä päivinä ehtisin fantsuun n. neljäksi. Loppuviikosta sitten pääsen kahdelta koulusta, joten aiemmin ehtisin aloittamaan. Jos sinua ei haittaa, että aloitetaan myöhemmin, niin kävisikö keskiviikkona klo 16?
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Rune kirjoitti:Ei ole tästä päivästä lähtien. :) Sori. Aki purki sen vartti sitten.
Aivan, suokaa anteeksi, olin aivan unohtaa. Hyvän naiset ja herrat, saanen esitellä: Vapaiden kansojen, eli Ihmisten ja Haltioiden viimeinen liitto pahaa mustaa(kääpiö)ruhtinasta vastaan as Silvanor, Gilaelin, Slugger, sekä Hing.

Armonanomuksia sekä antautumislausuntoja otetaan vastaan ;) .
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hing

Tas kirjoitti:
Tiistaina ja keskiviikkona mulla on molempina päivinä koulua kolmeen asti, eli niinä päivinä ehtisin fantsuun n. neljäksi. Loppuviikosta sitten pääsen kahdelta koulusta, joten aiemmin ehtisin aloittamaan. Jos sinua ei haittaa, että aloitetaan myöhemmin, niin kävisikö keskiviikkona klo 16?

Noh käyhän tuo, tulen sitten ajoissa paikalle niin ei mene aikaa figujen asetteluun. Tule sinäkin sitten niin pian kuin pystyt paikalle, sillä tuo kolme tuntia tuppaa olemaan useasti liian vähän... Voin käydä ajan maanantaina varaamassa. Mietin vielä että jos kartta päivitetään ennen peliä, saako Tas tuoda tukevia yksiköitä armeijallensa ? Jos näin on Rune pliis päivitä kartta vasta klo 16.01 :D

Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Noh käyhän tuo, tulen sitten ajoissa paikalle niin ei mene aikaa figujen asetteluun. Tule sinäkin sitten niin pian kuin pystyt paikalle, sillä tuo kolme tuntia tuppaa olemaan useasti liian vähän... Voin käydä ajan maanantaina varaamassa.
Joo mie tulen heti kun pääsen, riippuu vähän, että pitääkö koira viedä lenkille vai ei... Mutta kuitenkin olen paikalla viimeistään neljältä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Olen päivitellyt kartan tähän mennessä niin, jotta tiistaina ennen puolta yötä olen päivitellyt, tai sitten nopeasti keskiviikkoaamuna. En nyt tiedä, sopikaa nyt itse miten tahdotte, mutta itse lähtisin kyllä siitä tilanteesta että voisitte pelata sillai että 1500 vastaan 1500, tukevat armeijat kadoten aikawarppiin. Tarkoitushan kun olisi, että pelit saataisiin aina pois alta ennen seuraavaa päivitystä, sillä muuten ajan pelaaminen pelaajan x toimesta olisi liian helppoa. Tietysti, mitäs itse et valmistautunut hyökkäykseen paremmin. ;)

En minä tiedä. Mennään nyt kirjan ja sopimusten mukaan ja pidetään päivitykset ja pelit erillisinä. Tuokaa vaan tukijoita. Etkös sinäkin saa jotain sinne?
#Ostium

Hing

Noh niin kai se on järkevämpi sitten...

Edit: Mut hei eikös se ois järkevämpi pelata tiistaina toi peli samaan kellonaikaan, niin ei tarttee miettii noita mahdollisia epäselvyyksiä? = Ehditkö Tas pelata tiistaina klo 16? Voin siis käydä varaamas ajan...

Teonanacatl

Rune kirjoitti:Tarkoitushan kun olisi, että pelit saataisiin aina pois alta ennen seuraavaa päivitystä, sillä muuten ajan pelaaminen pelaajan x toimesta olisi liian helppoa. Tietysti, mitäs itse et valmistautunut hyökkäykseen paremmin. ;)
Tai sitten tekee niin kuin Tino ja minä, antaa armeijoiden odottaa taistelua kaksi, kolme viikkoa ja sen jälkeen vasta tapella.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Edit: Mut hei eikös se ois järkevämpi pelata tiistaina toi peli samaan kellonaikaan, niin ei tarttee miettii noita mahdollisia epäselvyyksiä? = Ehditkö Tas pelata tiistaina klo 16? Voin siis käydä varaamas ajan...
Käy mulle tiistaikin, mutta miusta voitaisiin vaikka sopia, että taistellaan 1500 vs. 1500, ilman tukijoita, vaikka sellaisia sattuisi vierelle ilmaantumaankin. Kävisikö tämä sinulle?
Hing

Tas kirjoitti:
Käy mulle tiistaikin, mutta miusta voitaisiin vaikka sopia, että taistellaan 1500 vs. 1500, ilman tukijoita, vaikka sellaisia sattuisi vierelle ilmaantumaankin. Kävisikö tämä sinulle?

Jeesh, noinhan se meneekin jos tiistaina pelataan... Elikkäs käyn huomenna ajan tiisatille 16 ->

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”