Miral 964th Marine Corps (blogi päivitetty 30.3.2008)
Re: Miral 964th Marine Corps (blogi päivitetty 12.3.2008)
No se terä on tosta Catachan heavy weapon tiimien spruesta tullu miekka, jota mä oon muutellu hieman. kyllä pitäis saada lisää valmistettua, mutta tää maalaaminen on vaan niin pirun hidasta. =)
Jos jotain sanottavaa joltakulta löytyy niin siitä vaan yhä sanomaan.
Jos jotain sanottavaa joltakulta löytyy niin siitä vaan yhä sanomaan.
- When in deadly danger, when beset by doubt.
Run in little circles, wave your arms and shout.
Ogrynit tosi nerokkaita konversioita, varsinkin niiden aseet. Itetehdyt mutkat on parhaita! Mutta mun mielestä noi baset on jostain warpin syvimmästä reiästä kaivettu.
Sniput onnistuneita, pomon base on hyvä, mutta hieman häiritsevää kiiltoa on sen maastopuvussa. Ja taas kerran loistavia asekonversioita.
Sentinelkin on sopivan rujo. Eka reaktio oli nauru kun näin sen kuvat, jotenkin köykäsen näkönen ku on vaan tommonen laatikko jaloilla johon on pultattu kiinni raketinheitin. Mutta loppupeleissä, mitä muuta sentinel ylipäätään onkaan kuin laatikko jaloilla johon on pultattu kiinni joku iso pyssy? On toikin kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava, pistäpä maaleja ja kuvia tänne.
Sniput onnistuneita, pomon base on hyvä, mutta hieman häiritsevää kiiltoa on sen maastopuvussa. Ja taas kerran loistavia asekonversioita.
Sentinelkin on sopivan rujo. Eka reaktio oli nauru kun näin sen kuvat, jotenkin köykäsen näkönen ku on vaan tommonen laatikko jaloilla johon on pultattu kiinni raketinheitin. Mutta loppupeleissä, mitä muuta sentinel ylipäätään onkaan kuin laatikko jaloilla johon on pultattu kiinni joku iso pyssy? On toikin kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava, pistäpä maaleja ja kuvia tänne.
- Guardsniper
Öö... ei se oo miekka vaan "devils claw" PUUKKO (siis jos kerta muovi catachanien mukana tuli).barzano kirjoitti:No se terä on tosta Catachan heavy weapon tiimien spruesta tullu miekka
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
joo-o Guardsniper, kyllä se Devil's claw on puukko, mutta kun sillä on pituutta jotain sen metrin verran niin miellän se enempi miekaks. =)
Vaikka tämä blogi onkin tarkotettu mun IG:lle, niin en viittiny laittaa uutta aihetta tälle figulle. Pahoitteluni ;)
Eli siis, päätin kokeilla vähän figujen scluptausta, kun vaikutti jännältä idealta. Tässä siis WIP-kuva tyypistä, jonka scluptasin. Stuffia, ja välillä hermojakin, paljon syövä projekti, mutta olen itse tyytyväinen lopputulokseen. Pää oli koko homman ehdottomasti vaikein kohta, ja siitä tulikin näköjään vähän liian iso. =D (Yritin peitellä tätä muutamalla konstilla)
Tää hyypiö pitelee sitten jotain random kiven murikkaa kädessään, jos jotakuta tämä mietityttää.
Mielipiteitä saa ihan vapaasti laittaa, ja pyrin saamaan lisää IG:tä maalehin mahdollisimman pian.
Vaikka tämä blogi onkin tarkotettu mun IG:lle, niin en viittiny laittaa uutta aihetta tälle figulle. Pahoitteluni ;)
Eli siis, päätin kokeilla vähän figujen scluptausta, kun vaikutti jännältä idealta. Tässä siis WIP-kuva tyypistä, jonka scluptasin. Stuffia, ja välillä hermojakin, paljon syövä projekti, mutta olen itse tyytyväinen lopputulokseen. Pää oli koko homman ehdottomasti vaikein kohta, ja siitä tulikin näköjään vähän liian iso. =D (Yritin peitellä tätä muutamalla konstilla)
Tää hyypiö pitelee sitten jotain random kiven murikkaa kädessään, jos jotakuta tämä mietityttää.
Mielipiteitä saa ihan vapaasti laittaa, ja pyrin saamaan lisää IG:tä maalehin mahdollisimman pian.
- Liitteet
-
- treasure hunter sclupt 2.JPG (36.73 KiB) Katsottu 501 kertaa
-
- treasure hunter sclupt 3.JPG (31.69 KiB) Katsottu 500 kertaa
-
- treasure hunters sclupt 1.JPG (31.74 KiB) Katsottu 500 kertaa
- When in deadly danger, when beset by doubt.
- P. Ruuhijärvi
*Leuka loksahtaa sijoiltaa sijoiltaan* Siis sinulla on talenttia skulptaukseen! yksityiskohtia on sopivasti ja korostuspaikkoja sopivasti. Ainoastaan pää on vähän tökerön näköinen.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Aivan upea skulpti. Olen kyllä tiennyt, että olet lahjakas, mutta en kyllä tiennyt että noin taitava. Jatka harjoittelua tuon kanssa ja jossain vaiheessa sun pitää esittää noita joillekin firmalle tai itse tehdä valumuotteja että muutkin saa tuollaisia :)
Nyt vaan ukko maaleihin!
Nyt vaan ukko maaleihin!
- MarshallRTEast
Woa, siitä tuli sitte ton näköne. On se hieno, pitänee siis itekkin kokeilla. Joskus. Kun kerkeän. Ehkä lukion jälkeen.
Ite figusta, että on se vaan hieno, mutta laitetaan nyt vähän negistelyäkin, niin saat parannettua skillejäs vielä vähän, et voit lisää lesottaa.
Eli vasen jalka sais olla vähän ulospäin, näyttää jotenki... oudolta tollee suoraan eteenpäin. Luonnottomalta.
Toiseks noilla sun taidoilla sais kyllä sormistaki sopivamman kokoset ja vähän yksityiskohtaaki voisit laittaa enskerralla, jos jaksat. Siellä täällä jotain pikku sormenjäljen poikasia, muttei mitää suurta.
Toi vasen silmä (ei siis toi missä on linssi) näyttää jotenki turvonneelta. Heittikö joku sitä tolla kivellä? =D
Mut well anyways, kyl huomaa, et on jätkä harjotellu. Joskus pitää meijän tehä se yhteisfigu johki kisaan.
Ite figusta, että on se vaan hieno, mutta laitetaan nyt vähän negistelyäkin, niin saat parannettua skillejäs vielä vähän, et voit lisää lesottaa.
Eli vasen jalka sais olla vähän ulospäin, näyttää jotenki... oudolta tollee suoraan eteenpäin. Luonnottomalta.
Toiseks noilla sun taidoilla sais kyllä sormistaki sopivamman kokoset ja vähän yksityiskohtaaki voisit laittaa enskerralla, jos jaksat. Siellä täällä jotain pikku sormenjäljen poikasia, muttei mitää suurta.
Toi vasen silmä (ei siis toi missä on linssi) näyttää jotenki turvonneelta. Heittikö joku sitä tolla kivellä? =D
Mut well anyways, kyl huomaa, et on jätkä harjotellu. Joskus pitää meijän tehä se yhteisfigu johki kisaan.
Figuja löytyy näistä:
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)