Tappelevia fabaörkkejä (päivitetty 11.8)
- Slipoilfan
Re: Tappelevia fabaörkkejä (päivitetty 17.2)
Mulle tuli makea idea. Voisit yhdestä yksiköstä semmoisen "ringin", jossa kaksi örkkiä, squiggiä, goblinia tai ihmistä tappelevat. Örkit tietysti ympärillä kannustavat, lyövät vetoa ja sikailevat.
Skenehuora
Juu, tai oikeastaan riitti kun sormien pari viimeistä niveltä stuffasi uusiksi. Ei se loppupeleissä ollut mikään mahdottoman iso homma.Galeios kirjoitti:Vau, pidän todella tuosta vasemmanpuoleisesta kuolaajasta. Oletko siis ensin väännellyt ja käännellyt tuon käden paikalleen ja sitten stuffannut uuden kouran? O_o
Kokonaisuudessaan konffaus tapahtui täten:
Ensin napattiin kumpikin käsi poikki kyynärpäästä, ja tuo lyömäaseena toimiva luu vielä irtipoikki vasemmasta kädestä. Luu pinnattiin kiinni oikean käden kouraan ja stuffattiin kyynärpää uusiksi. Vasemman käden nyrkki avattiin sivuleikkureilla, aseteltiin haluttuun kohtaan ja stuffattiin kyynärpää kuosiin. Avatusta kourasta irtileikatut sormet stuffattiin uudelleen pääkopan päälle ja awot, turkkia ja maalia vaille valmis.
Hmm, tjoo-o. Pitää harkita asiaa jahka rupean tekemään seuraavaa isompaa örkkiblokkia. Turnausarmeijaan pitäisi nyt ryhtyä rakentamaan kahta musikantin johtamaa kymmenen hengen ja kahdenkymmenen chopan flankkiporukkaa boyzeista. En tiedä sitten pitäisikö nekin koota vain jostain geneerisistä tappelukohtauksista vai ryhtyä rakentamaan jotain erillistä teemaa. Ideoita otetaan vastaan.Slipoilfan kirjoitti:Mulle tuli makea idea. Voisit yhdestä yksiköstä semmoisen "ringin", jossa kaksi örkkiä, squiggiä, goblinia tai ihmistä tappelevat. Örkit tietysti ympärillä kannustavat, lyövät vetoa ja sikailevat.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
Kyllä on kelpoisaa työtä. Itse haluaisin nähdä hieman jyrkemmät highlightit kaikkiin reunakohtiin yms yms. Se tosin on täysin makuasia. Koska pelaat mua vastaan?
Möltti.
tralalalalalla
tralalalalalla
Re: Tappelevia fabaörkkejä (päivitetty 29.3)
Kyllä tuo ihan hieno on, paalu ei vaan näytä enään niin painavalta..
Mahtaa olla sian selkä kovilla.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Totta, paalu on heti puolet kevyemmän oloinen ja näyttää siltä että putoaa pian...
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
-
goblin demolitioner
ei hemmetti, olen vasta alottelemassa O&G keräämistä ja tämmöstä matskua tavotteeksi... :) ootkos kauan keräilly/maalaillu Warhammereita???
RYNNÄKKÖÖN!, Ei mtn Helv väliä miestappiosta!
Imperiumin kaarti kirjoitti:Kyllä tuo ihan hieno on, paalu ei vaan näytä enään niin painavalta..
Hm, jännä homma kun en itse hahmota. Setä menee onneksi keskelle isoa örkkiyksikköä, ei se sieltä niin paljon silmään pistäGaleios kirjoitti:Totta, paalu on heti puolet kevyemmän oloinen ja näyttää siltä että putoaa pian...
Jaa, tuotanoin.. Yhdeksän vuotta ei taida osua kovin kauas. Olen kyllä maailman epäaktiivisin harrastaja, edelliseen armeijaan taisi tuhrautua viitisen vuotta, ja on vieläkin loppusilausta vailla. Tämä nykyinen on valmistunut aika tahtia siihen verrattuna. Lykkyä tykö joka tapauksessa.goblin demolitioner kirjoitti:ei hemmetti, olen vasta alottelemassa O&G keräämistä ja tämmöstä matskua tavotteeksi... :) ootkos kauan keräilly/maalaillu Warhammereita???
tralalalalalla
tralalalalalla
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ehkäpä se oli Kelvon alitajunnan aikaansaannos. Borci on kyllästynyt kun toverit hakkaa omiansa ja siksi ei jaksa keskittyä paalunsa pitelemiseen enää.Galeios kirjoitti:Totta, paalu on heti puolet kevyemmän oloinen ja näyttää siltä että putoaa pian...
Mites muuten kun sinulla oli tuollainen veijari jalkaisin joskus taanoin. Onko tämä ihan sama figu, mutta jalkoja vaihdettu?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo, on sama figu. Kävi ilmi että possu on peliteknisesti fiksumpi veto kuin jalkaisin taapertava bsb, joten investoin sitten warboss laatikkoon ja nappasin sieltä ratsun. Tuossa kuvat vanhasta ja uudesta versiosta:El Capitan kirjoitti:Mites muuten kun sinulla oli tuollainen veijari jalkaisin joskus taanoin. Onko tämä ihan sama figu, mutta jalkoja vaihdettu?
http://users.evtek.fi/~k0301161/borcstandard.JPG
http://users.evtek.fi/~k0301161/possubsb.JPG
Omasta mielestäni hyvään suuntaan mentiin ihan ulkonäöllisestikin. Tiedä sitten muista.
tralalalalalla
tralalalalalla
Itse olisin ulkonäon puolesta jättänyt sikseen, mutta jos possu kerran peliteknisesti on parempi, niin mikä ettei. Tai, jos koko komentoryhmä on ratsailla, niin silloin se voisi näyttää kivalta. Mutta ei, jos vaan yhdellä on ratsu. Tai en mä tiiä.
Mutmut, hyvältä näyttää. Haarniska on hienosti toteutettu ja nuo paalun koristeet on ihan yliluonnollisia, varsinkin empiren kilpi. Jos nyt jotain kritiikkiä, niin itse paalusta en tykkää. Voisi ehkä olla tummempi, ja hillitymmin korostettu? Ja lisääthän siihen törröttämään pari nuolta, lisääthän?
Mutmut, hyvältä näyttää. Haarniska on hienosti toteutettu ja nuo paalun koristeet on ihan yliluonnollisia, varsinkin empiren kilpi. Jos nyt jotain kritiikkiä, niin itse paalusta en tykkää. Voisi ehkä olla tummempi, ja hillitymmin korostettu? Ja lisääthän siihen törröttämään pari nuolta, lisääthän?
Paras Sotun blogi heti ExoCowboyn maalausten jälkeen. Mahtavia konvertteja ja kelpoa maalaamista. Vähän jäi häiritsemään vasemmanpuoleisen Trollin kädessä pitämä luu, yksivärinen?
Mielestäni nämä ovat aikalailla yhtä hyviä. Toinen on parempi maalaamaan ja toinen konventoimisessa.Pummi kirjoitti:Paras Sotun blogi heti ExoCowboyn maalausten jälkeen. Mahtavia konvertteja ja kelpoa maalaamista.
Viisi susipoikaa, seuraavat viisi ovat myös viittä vaille valmiita, varmaan tänään vielä tulevat näkyviin. (Vaikka näihin lupauksiin tulee aina suhtautua terveellä skeptisyydellä).
Pauliina takaa
Pauliina edestä
Pauliina nousee vedestä.
Jälleen kerran pitää pahoitella ettei maalaukseen ole panostettu ihan niin paljon kuin pitäisi. Onpahan nyt kumminkin.
Pauliina takaa
Pauliina edestä
Pauliina nousee vedestä.
Jälleen kerran pitää pahoitella ettei maalaukseen ole panostettu ihan niin paljon kuin pitäisi. Onpahan nyt kumminkin.
tralalalalalla
tralalalalalla
Re: Tappelevia fabaörkkejä (päivitetty 13.4)
Tosi hienoja, etenkin tassunjäljet alustoissa ovat hieno yksityiskohta, jota itse en olisi edes tullut ajatelleeksi.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Nuo linkkien nimet lupaavat jotain ihan muuta, Kelpo. Ei saa synnyttää turhaa toivoa :(
What's going on here? Back from the grave and crap.
Hienon idean kehittelit. Nuo örkit kyllä on hienompia susista, mutta ei "pauliinatkan" pahoja ole. Selvästi kylläkin panostit enemmän örkkeihin.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Höh, minä kun olin niin tyytyväinen kekseliääseen populaarikulttuurireferenssiini.JakeZuku kirjoitti:Nuo linkkien nimet lupaavat jotain ihan muuta, Kelpo. Ei saa synnyttää turhaa toivoa :(
Joo, örkit ne oli se alkuperäinen idea ja armeijan kantava voima ja niitä on vielä toinen yksikkö tulossa kuvastoon lähitulevaisuudessa. Nyt pitää vaan kehitellä kaikkea kallista ja helppoa maalattavaa notta ehtii fanatikkiin.Nazgúl kirjoitti:Hienon idean kehittelit. Nuo örkit kyllä on hienompia susista, mutta ei "pauliinatkan" pahoja ole. Selvästi kylläkin panostit enemmän örkkeihin.
Anyways, sainpa pidettyä lupauksen.
Toinen yksikkö. Aika lailla samaa settiä.
http://users.evtek.fi/~k0301161/susi10.JPG
http://users.evtek.fi/~k0301161/susi11.JPG
http://users.evtek.fi/~k0301161/susi12.JPG
Viimeksi muokannut Kelpo, Ma 14.04.2008 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tralalalalalla
tralalalalalla
Aikasta herkun näköstä jälkee. Fanitan varsinkin tuota keihäissä olevaa puuefektiä. Onko siihen jotain oikotietä vai vaan rutkasti panostusta?
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Hyvää työtä! Saat anteeksi että et taaskaan suostunu pelaamaan mun kanssa;)
Möltti.