"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Falcon vs. Wave Serpent

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Huru-ukko

Re: Falcon vs. Wave Serpent

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Aivan totta. Se scatterlaser unohtu. Niin se tankkien kokoero. Minulla on itsellä nuo molemmat tankit. Serpentti mahtuu huomattavasti litteämpään rasiaan, kuin falcon, jonka torni tekee siitä noin 2 kertaa paksumman. Serpentti on ihan oikeasti sellaisessa 5,7cm paksussa rasiassa ja melkein sentti pehmustetta vielä sisällä. Se pikkuinen tykkiteline katolla menee irrallisena samaan rasiaan viemättä lisätilaa. Falkonin torni on aika kookas. Saahan senkin toki irrotettavaksi, jos haluaa, mutta moni on varmaan tullut liimanneeksi sen paikalleen. Vaikkapa esimerkiksi selkärepussa kulkee 2 serpenttiä siinä, kuin 1 falcon. Tietysti se falconin kuljettamisen vaiva on pientä, mutta tulipa vain käytännössä havaittua tuokin.

Onhan se itse pelissä se falcon sitten niin paljon kestävämpi, että sanonkin sitä tuhoutumattomaksi tankiksi. Vaikka kylläpä sekin voi hajalle paukahtaa. Eräässä pelissä ensimmäinen osunut kuti pudotti tuon petolinnun tantereeseen, ja matkustajat samalla.
Luumumehu on soturien juomaa
sortaja

Re: Falcon vs. Wave Serpent

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Huru-ukko kirjoitti:Aivan totta. Se scatterlaser unohtu. Niin se tankkien kokoero. Minulla on itsellä nuo molemmat tankit. Serpentti mahtuu huomattavasti litteämpään rasiaan, kuin falcon, jonka torni tekee siitä noin 2 kertaa paksumman. Serpentti on ihan oikeasti sellaisessa 5,7cm paksussa rasiassa ja melkein sentti pehmustetta vielä sisällä. Se pikkuinen tykkiteline katolla menee irrallisena samaan rasiaan viemättä lisätilaa. Falkonin torni on aika kookas. Saahan senkin toki irrotettavaksi, jos haluaa, mutta moni on varmaan tullut liimanneeksi sen paikalleen. Vaikkapa esimerkiksi selkärepussa kulkee 2 serpenttiä siinä, kuin 1 falcon. Tietysti se falconin kuljettamisen vaiva on pientä, mutta tulipa vain käytännössä havaittua tuokin.
Itse ainakin olen tehnyt Falconeihin irrotettavat tornit, joka nyt ei ole mikään mestarin taitoja vaativa operaatio. Jos on ne jo liimannut niin saahan ne irtikin vielä, joskin varovainen saa olla. Näin kulkevat ihan nätisti GW:n figusalkussa yhdessä kerroksessa.
Huru-ukko kirjoitti:Onhan se itse pelissä se falcon sitten niin paljon kestävämpi, että sanonkin sitä tuhoutumattomaksi tankiksi. Vaikka kylläpä sekin voi hajalle paukahtaa. Eräässä pelissä ensimmäinen osunut kuti pudotti tuon petolinnun tantereeseen, ja matkustajat samalla.
Näitähän sattuu aina ailloin tällöin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”