Corpse cartin käyttö?
Corpse cartin käyttö?
Mietin vain että kannattaako tätä esinettä ostaa? oeln tilaamassa uusia vamppyyri figuja ja mietin että kannattaako tälläistä vehettä sinne sekaaan laittaa? Mitä se ees tekee?
Re: Corpse cartin käyttö?
Toimii neekerin mounttina, nopeuttaa kavereita lähiksessä ja heikentää vihollismagiaa/vahvistaa omia summoneita, maksaa suht paljon pisteitä. Necromanserin mounttina ryhmän sisällä ihan jees valinta kyllä, testaamaan moista en vielä ole ehtinyt, niin paljon muutakin kivaa ollut kirjassa, eikä se sadan pinnan palikka ihan jokapaikkaan mahdu. Osta ihmeessä jos figusta tykkäät ja meinaat nekromanserin ottaa, tai jotain...
Juu ost vaa se mä tien et sää tykkäät siit modellist. (muille tiedoks toi on mun pikku serkku eli muille vento vieraille on sano mitään vastaavaa)
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Itse käytän kahta ja toimii hyvin, tai on toiminut niissä parissa pelissä joissa sitä olen käyttänyt. 9 vuoden Vampire-kokemuksella voin suositella yhtä tai kahta Valkotulella (oma suomennus). Ärsyttää vastusmaageja, tukee omaa infantrya ja magiaa. Hyvä laite ja satasen vehjeeksi kestää yllättävän hyvin.
Lisäksi äärettömän siisti figu ja suht helppo scratchbuildaa jos siltä tuntuu.
Lisäksi äärettömän siisti figu ja suht helppo scratchbuildaa jos siltä tuntuu.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Outoa että 9 vuoden kokemukset vanhoilla vampyyreilla tukee suosituksia. ;)Jan von Carstein kirjoitti:9 vuoden Vampire-kokemuksella voin suositella
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Varmaan tässä nyt haettiin takaa sitä, että ei armeijan perusidea tai pelityyli ole minnekkään radikaalisti muuttunut sitten 90-luvun undead-kirjan ja ensimmäisen, viidennen edikan VC-kirjan. Tämän voin sanoa ihan kokemuksesta, kolmea eri VC-kirjaa pelanneena.Róbó-Tónó kirjoitti:Outoa että 9 vuoden kokemukset vanhoilla vampyyreilla tukee suosituksia. ;)Jan von Carstein kirjoitti:9 vuoden Vampire-kokemuksella voin suositella
Itse en ole ruumiskärryä vielä ehtinyt käyttämään, kun en ole vielä ehtinyt figua hankkimaan. Lähinnä siksi epäilyttää tuon käyttö kun en haluaisi käyttää päälle kahdeksansadan pisteen sijasta päälle yhdeksääsataa pistettä sankareihin armeijassa, jossa sitä populaakin tarvitaan. Tämä varsinkin, kun itsellä on tapana buustata ainakin vampyyrilordi paitsi kovaksi mättäjäksi myös hyväksi velhoksi.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hauskoja härveleitä ovat, vampit asf:llä kornen ritareihin ei tunnu mukavalta ja slannikin joutuu jo vähän nöyrtymään kahden edessä, ikäviä ovat ja 100 pisteen hinta ei ole edes paha tolle härvelille, omasta mielestä ainakaan.
Kyllähän niitä corpse cartteja muuten ehkä peluuttaisikin, mutta kun VC:lle saa niin paljon kaikkea parempaa sen tilalle. Toki tuollaisia on kaveripeleissä kiva pelata.Warchief kirjoitti:Hauskoja härveleitä ovat, vampit asf:llä kornen ritareihin ei tunnu mukavalta ja slannikin joutuu jo vähän nöyrtymään kahden edessä, ikäviä ovat ja 100 pisteen hinta ei ole edes paha tolle härvelille, omasta mielestä ainakaan.