"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Alkemy: Aurloks

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tony_Peter

Alkemy: Aurloks

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

Kolme ensimmäistä nappia Alkemy poppooseen ovat saaneet värit niskaansa. Mukavia ovat maalata ja mukavalta tuntui itse pelikin. Ajattelin huitaista nämä Aurlokit tästä suhteellisen nopiasti alta pois ja sitten ottaa vähän rauhallisemmin Khaliman porukan kanssa, ehkäpä niistä saadaan sitten vähän näyttävämpiäkin.

Crow Thunder-Warrior
Kuva
Kuva
Kuva

Auroch Totem-Warrior
Kuva
Kuva
Kuva

Toad Medicine Shaman
Kuva
Kuva
Kuva

Ostakaa Alkemya ihmiset.
Visual

Re: Alkemy: Aurloks

Viesti Kirjoittaja Visual »

hienoja, onko noi perus 40k pohjalla?
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Moi.

Siistiä perusmaalausta ja enemmänkin. Tykkään tuosta teemastasi ja Alkemyn napeista nämä ovat ehdottomasti ne, mitkä minä ostaisin. Alustoihin lisäilisin ehkä vielä jotain punakiven tapaista, niin välittyisi vielä enemmän sellainen aboriginaali -fiilis noista fikuista. Maalailes lisää ihmeessä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Hyvä meininki näissä kyllä on. Etenkin tuon alkulehmäsoturin olet saanut jotenkin erittäin vaarallisen muhkeaksi, vaikka figu sinällään on minusta suorastaan lempeän oloinen. Nuo sarvikorviksien päät ovat oikein onnistuneet, mutta tuota luusta-valkoiseksi rajaa olisi voinut hieman vielä häivyttää. Bonusta noista sormien- ja varpaiden kynsistä, näyttää erittäin hyvälle.

Shamaanin ihoon olet saanut oikein näppärän värisävyn aikaiseksi (muutenkin näissä on mukavan maanläheinen fiilis) ja tykkään myös tuosta viitasta. Hiukan arvelluttaa nuo sulat - en oikein tiedä tarkalleen, mutta ehkäpä hieman villimpi ratkaisu olisi voinut näyttää paremmalta (vaikka kaksivärisiä sulkia tai jotain). Jalusta on kyllä ensiluokkainen. Mitä tuo punertava tavara tuossa edessä oikein on?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

willisika kirjoitti:hienoja, onko noi perus 40k pohjalla?

Joops, kyllä ne taitaa olla samankokoisella alustalla kuin 40k figuurit. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Nilarakh kirjoitti:Moi.
Siistiä perusmaalausta ja enemmänkin. Tykkään tuosta teemastasi ja Alkemyn napeista nämä ovat ehdottomasti ne, mitkä minä ostaisin. Alustoihin lisäilisin ehkä vielä jotain punakiven tapaista, niin välittyisi vielä enemmän sellainen aboriginaali -fiilis noista fikuista. Maalailes lisää ihmeessä.
Sellaista perusmaalausta noissa on haettukin. Se on vaan vahinko ja silkkaa bonusta jos näyttää sitä paremmalta ;) Esimerkiksi olen käyttänyt paljon sellaisia värejä, jotka ovat mielestäni helppo maalata ja jotka eivät vaadi montaa kerrosta peittääkseen. Lisäksi olen käyttänyt paljon tummia maanläheisiä sävyjä, jotka toimivat hyvin dippilakan kanssa, koska sitä löytyy noista kaikista napeista jostain kohtaa. En tosin ole upottanut yhtäkään noista dippipurkkiin, mutta olen sivellyt sitä joihinkin kohtiin antamaan hieman syvyyttä.

Ei nämä aloituslootat nyt kauheasti mielestäni maksa, joten kannattaa pohtia hankkimista, jos figut vain nappaavat. Punakivi voisi olla hyvä idea baseihin. Pohdin nimittäin pitkään, että pitäisikö niihin vielä jotain lisäillä. Täytyy mietiskellä vielä, jos sen saisi jotenkin toteutettua.

Lisää yritetään maalata heti kun aikaa löytyy. Tavoitteena on saada tuo aloitusloota mahd. pian maaleihin.
Hammerheart kirjoitti:Hyvä meininki näissä kyllä on. Etenkin tuon alkulehmäsoturin olet saanut jotenkin erittäin vaarallisen muhkeaksi, vaikka figu sinällään on minusta suorastaan lempeän oloinen. Nuo sarvikorviksien päät ovat oikein onnistuneet, mutta tuota luusta-valkoiseksi rajaa olisi voinut hieman vielä häivyttää. Bonusta noista sormien- ja varpaiden kynsistä, näyttää erittäin hyvälle.

Shamaanin ihoon olet saanut oikein näppärän värisävyn aikaiseksi (muutenkin näissä on mukavan maanläheinen fiilis) ja tykkään myös tuosta viitasta. Hiukan arvelluttaa nuo sulat - en oikein tiedä tarkalleen, mutta ehkäpä hieman villimpi ratkaisu olisi voinut näyttää paremmalta (vaikka kaksivärisiä sulkia tai jotain). Jalusta on kyllä ensiluokkainen. Mitä tuo punertava tavara tuossa edessä oikein on?
Hyvin olet spotannut kohdat missä on menty sieltä missä aita on matalin. Nuo sarvikorvikset jäi vähän kesken, kun halusin figun nopeasti valmiiksi. Otin projektissa sellaisen asenteen, että ei saa jäädä liian kauaksi aikaa hieromaan yksityiskohtia. Mulla tuppaa usein käymään niin, että figut tulee 80% valmiiksi ja sitten ne jää ikuiseen "hieromis" tilaan, josta ei tule koskaan valmista. Tälläkin hetkellä aivan liian moni HD figu on loppusilausta vaille valmis. Toisaalta eipä tuohonkaan parannukseen olisi hirveästi lisäaikaa mennyt.

Shamaanin ihosta tykkäsin itsekkin. Pitää varmaan maalata kaikki tulevat sammakot samalla reseptillä, jos muistan sen vielä. Sulat olivat kanssa tuollainen pikaratkaisu, johon päädyin pohdittuani kauan eri vaihtoehtoja. Kokeilin peliä Hattifnatin kanssa Aurlokit vs. Aurlokit ja sillä oli maalattu jotenkin vähän tohon tyyliin nuo sulat ja hyvältä näytti. Päädyin sitten siihen itsekin, mutta näin jälkikäteen ajateltuna itselleni olisi voinut paremmin sopia joku räikeämpi vaihtoehto. Punertava tavara figujen baseissa on Woodland Scenicsin Late Fall foliagea, jota on tungettu pieniin koloihin. Jalustojen väsäämisestä pidän erityisesti ja niihin tulee usein kiinnitettyä paljon huomiota. Se on jotenkin mukavaa puuhastelua, kun pääsee kokeilemaan kaikkea erilaista.

Kiitos kaikille kommenteista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”