Crow Thunder-Warrior

Auroch Totem-Warrior

Toad Medicine Shaman

Ostakaa Alkemya ihmiset.

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
willisika kirjoitti:hienoja, onko noi perus 40k pohjalla?
Sellaista perusmaalausta noissa on haettukin. Se on vaan vahinko ja silkkaa bonusta jos näyttää sitä paremmalta ;) Esimerkiksi olen käyttänyt paljon sellaisia värejä, jotka ovat mielestäni helppo maalata ja jotka eivät vaadi montaa kerrosta peittääkseen. Lisäksi olen käyttänyt paljon tummia maanläheisiä sävyjä, jotka toimivat hyvin dippilakan kanssa, koska sitä löytyy noista kaikista napeista jostain kohtaa. En tosin ole upottanut yhtäkään noista dippipurkkiin, mutta olen sivellyt sitä joihinkin kohtiin antamaan hieman syvyyttä.Nilarakh kirjoitti:Moi.
Siistiä perusmaalausta ja enemmänkin. Tykkään tuosta teemastasi ja Alkemyn napeista nämä ovat ehdottomasti ne, mitkä minä ostaisin. Alustoihin lisäilisin ehkä vielä jotain punakiven tapaista, niin välittyisi vielä enemmän sellainen aboriginaali -fiilis noista fikuista. Maalailes lisää ihmeessä.
Hyvin olet spotannut kohdat missä on menty sieltä missä aita on matalin. Nuo sarvikorvikset jäi vähän kesken, kun halusin figun nopeasti valmiiksi. Otin projektissa sellaisen asenteen, että ei saa jäädä liian kauaksi aikaa hieromaan yksityiskohtia. Mulla tuppaa usein käymään niin, että figut tulee 80% valmiiksi ja sitten ne jää ikuiseen "hieromis" tilaan, josta ei tule koskaan valmista. Tälläkin hetkellä aivan liian moni HD figu on loppusilausta vaille valmis. Toisaalta eipä tuohonkaan parannukseen olisi hirveästi lisäaikaa mennyt.Hammerheart kirjoitti:Hyvä meininki näissä kyllä on. Etenkin tuon alkulehmäsoturin olet saanut jotenkin erittäin vaarallisen muhkeaksi, vaikka figu sinällään on minusta suorastaan lempeän oloinen. Nuo sarvikorviksien päät ovat oikein onnistuneet, mutta tuota luusta-valkoiseksi rajaa olisi voinut hieman vielä häivyttää. Bonusta noista sormien- ja varpaiden kynsistä, näyttää erittäin hyvälle.
Shamaanin ihoon olet saanut oikein näppärän värisävyn aikaiseksi (muutenkin näissä on mukavan maanläheinen fiilis) ja tykkään myös tuosta viitasta. Hiukan arvelluttaa nuo sulat - en oikein tiedä tarkalleen, mutta ehkäpä hieman villimpi ratkaisu olisi voinut näyttää paremmalta (vaikka kaksivärisiä sulkia tai jotain). Jalusta on kyllä ensiluokkainen. Mitä tuo punertava tavara tuossa edessä oikein on?