hahahaa ei hemmetti mä olin käyttänyt tota mastonin spraytä jo vuosikaudet en vain ite tiennyt sitä rupesin vasta sitten kattomaan sitä merkkiä kun piti saada lisää kohtalaisen hyvää spraytä.
Swamphead kirjoitti:hahahaa ei hemmetti mä olin käyttänyt tota mastonin spraytä jo vuosikaudet en vain ite tiennyt sitä rupesin vasta sitten kattomaan sitä merkkiä kun piti saada lisää kohtalaisen hyvää spraytä.
Swamphead kirjoitti:kyllä siis ainakin maastontekoon siihen mä sitä oon käyttänyt.
Mitä muuten on sellanen kun Testors dullcote jota myytiin newwavessa?
Mattalakkaa (ja vielä erityisen hyvää sellaista jos on netin enemmistöä uskominen).
And they wonder how he dealt with stress so well..
Faalag kirjoitti:ostin teesistä semmoista hobby spreitä. Seitä kun laittoi tyyppiin niin siitä lähti maalit valumaan ja se typpi lähes suli tai muuttui töhnäksi
Miten sä saat sillä sulamaan? mulla on samaa merkkiä, eikä mitään ongelmia vielä. Pitää ostaa seuraavaks matta tai vaihtaa mastoniin jos se kerran on niin hyvä
Swamphead kirjoitti:jaa lakkaa? hhhhmmmm mikä olisi parasta miniatyyreihin tarkoitettua pohjamaali spraytä jota voi saada? Mustaa sellaista.
citadelin spray(maksaa fantsussa 10€),mut se on vähän turhan kallista ja mulla on nyt mastonin matta mustaa(maksaa vapaa valinnassa 3,4€), jota useat ovat kehuneet
En kyllä usko että maston on parasta mitä voi saada. Spraymaaleissa on vaihtelevia maalin paksuuksia. Osa spraymaaleista, kuten esimerkiksi autoihin sun muihin tarkoitetut sprayt, on suunniteltu peittämään esimerkiksi naarmuja. Eli eivät välttämättä ole parhaita mahdollisia figuihin. Figuihin (tms.) suunnitellun sprayn maali kutistuu vielä kuivuessaan figun pinnassa, eikä siis periaatteessa peitä yksityiskohtia. Eli jos ei halua tehdä mitään kompromisseja sprayn laadussa kannattaa ehdottomasti välttää kaiken maailman biltema sprayitä.
Ja ei siis peitä yksityiskohtia omien havaintojeni mukaan yhtään GW:n omaa spraytä tehokkaammin. Tietenkin jos pistää liikaa, mutta sama se on GW:n sprayn kanssa.
Asun Jyväskylän lähellä, enkä oikein löydä tuota mistään, no en ole monessa paikassa käynytkään, mutta mistä sitä Mastonin sprayta vois mahdollisesti löytää? Prisma yms.?
Swamphead kirjoitti:onko ylipäänsä olemassa mitään muuta figuihin tarkoitettua spraytä kuin juuri tuo citadelin?
Tuskin figuihin, mutta muuta yksityiskohtaisiin kohteisiin tarkoitettuja sprayitä (siis sellaisia joissa maali kutistuu kuivuessaan) on kyllä varmasti.
Swamphead kirjoitti:no entäpä jos käytän tuota citadelin chaos blackki spraytä mun vampire wars figuihin pohjamaalina ja sit vallejon game coloreilla maalaan sen?
Niin? Ei pitäisi olla mitään ongelmia.
EDIT: Paitsi tietysti ne nanobotit joita GW laittaa spraymaaleihinsa. Nanobotit tunnistavat figun valmistajan metalliseoksen perusteella ja jos figu ei ole virallinen GW tuote, se disintegroidaan.