Örkkien taktiikka? (oli:massaa??)
Örkkien taktiikka? (oli:massaa??)
onko örkeillä 40k:ssa sama taktiikka kun fantasyssäkin eli massalla päälle. eli paljon slugga boyzzeja?
KIKKOMAN ON KOVIS
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
Totta mutta mikään ei voita vastustajan ilmettä kun 120 figua marssii rinta rinnan häntä kohti ja jokaisella on 5+ cover savet ja kaikki tärkeät 30 gretchinin(muista. Niilläkin 5+ cover save) takana ;-) On se vaan niin maanmainion hauskaa. Tosin en halua kokeilla 3 ordnancea vastaan<g>. Varsinkin indirect.Fake kirjoitti:Voihan örkeillä noinkin pelata, mutta toki niillä voi paljon muutakin tehdä..Separi kirjoitti:onko örkeillä 40k:ssa sama taktiikka kun fantasyssäkin eli massalla päälle. eli paljon slugga boyzzeja?
Kustom force field. Armeijassani on 2 burna mobbia kummassakin mekboy moisella(ja power clawilla). Laita ne sopiviin paikkoihin ja hups. Koko armeijalla 5+ cover save(ja ajoneuvot hull down). Haittana tosin template aseet on yks helvetti kohdata. Varsinkin flamerit jotka ignoroi coverin.Separi kirjoitti:Mistä ne 5+ cover saven saa??
-
manmangler
- Viesti:
Örkeillä voi
Tehdä ampuvan armeijan eli Basilisk ja Lobbia Jos ase vaatii BS ei örkit oikein osu sillä. Tosin voi pistää Orkkejä battlewagoniin ja sen täyteen Bolt on Bigshootoja. Burnoja buggyihin ja trackkeihin osuu varmasti. Ja tietysti Freebooters erikoisaseineen. Eli jos örkeillä aikoo ampua varmista että ei tarvita BS tai on paljon noppia niin joku osuu.
Eavy army raskasta kamaa keräämään tulta eli battlewagon, Killa kans, Dreagiksia, Ard boys. Tosin niitä voi suojella Gredoilla, Mekboy Force field sekä Warbikes. Tosin itse jopa käyttänyt maks yksikköä Sluggia screenamassa Ardboyseja. Kun ne sai liikaa osumaa vihollisen todella lähellä niin Ard boys mobupssa ne ja Charge. Tietysti lisänä Mega-armourit.
Sitten liikkuva eli KoS. Paljon Nopeaa kamaa ja keskitettyjä iskuja. Biket ja Buggyt häiritsee kun Battlewagonit toimittaa todellisen lastin perille. Stormboyseilla kiva koittaa iskeä vihollista selkää siinä sekamelskassa.
Tosin kokoelma kaikkea sopivasti yhdistettynä on hyvä.
Tehdä ampuvan armeijan eli Basilisk ja Lobbia Jos ase vaatii BS ei örkit oikein osu sillä. Tosin voi pistää Orkkejä battlewagoniin ja sen täyteen Bolt on Bigshootoja. Burnoja buggyihin ja trackkeihin osuu varmasti. Ja tietysti Freebooters erikoisaseineen. Eli jos örkeillä aikoo ampua varmista että ei tarvita BS tai on paljon noppia niin joku osuu.
Eavy army raskasta kamaa keräämään tulta eli battlewagon, Killa kans, Dreagiksia, Ard boys. Tosin niitä voi suojella Gredoilla, Mekboy Force field sekä Warbikes. Tosin itse jopa käyttänyt maks yksikköä Sluggia screenamassa Ardboyseja. Kun ne sai liikaa osumaa vihollisen todella lähellä niin Ard boys mobupssa ne ja Charge. Tietysti lisänä Mega-armourit.
Sitten liikkuva eli KoS. Paljon Nopeaa kamaa ja keskitettyjä iskuja. Biket ja Buggyt häiritsee kun Battlewagonit toimittaa todellisen lastin perille. Stormboyseilla kiva koittaa iskeä vihollista selkää siinä sekamelskassa.
Tosin kokoelma kaikkea sopivasti yhdistettynä on hyvä.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
Täältä löytyy käyttökelpoista tietoa örkeistä, varsinkin Vladgrenin viesti.
Omnia mors aequat - Death equals all things
soriVladgren kirjoitti:Siivosin topiccia lyhyista itsestään selvistä rivin viesteistä.
IG general: on ok, että kyselee, mutta tuo kannattaa tehdä vasta sen jälkeen kun on ostanut ja lukenut ajatuksella rulebookin ja codexin ainakin kertaalleen lävitse.
olin vähän unenpöpperössä silloin kun kysyin sen
muuten tneva82 Imperial guardeilla on 4 ordnancea
Earthshaker,demolisher,battle cannon ja griffon mortar
niin mutta hän tarkoitti varmaan että pelissä 3 ordnance asetta, koska normaaleissa scenaarioissa on vain 3 heavy support slottia. tosin vielä hauskempaa on pelata tollasta örkki massaa vastaan banebladella heh heh, eilen näin puokeissa sellaisen livenä ja sehän pisti dark angelit kumartamaan ig:etä
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
-Manowar Hail and kill
Häh häh häää...
3 x Defiler + 1 Vindicator
tai vaan 4 Defileriä...
Maksaa kylläkin rahassa (ja pisteissä) liikaa...
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
+ Basiliski
Niin, unohtui... :oops:
kyllä Iron Warriorit yhden Basiliskinkin voi valita
kyllä Iron Warriorit yhden Basiliskinkin voi valita
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
hah
Hah... niinpä...Ahneman kirjoitti:
Tää on juuri kaikkien topicien varjoisa puoli Tämäkin keskustelu alkoi aiheesta: Örkkien massataktiikka ja nyt se kattoo montako ordnance asetta IG ja iron warriorit saa.
-
head_off
Yksi kaverini kertoi, että Kult of Speedillä voittaa 70% peleistä jos tekee
sellasen 50-100miehen armeejan. Tein itse seillaisen, joissa jokaisessa koneessa on turbo boostat (2vuorossa oon closiksessa jos nopat sallii).
ja 100örkkiä, jotka tulee koneesta 2vuorossa ja 40spacemarinea niin veikkaisin, että örkit voittaa
sellasen 50-100miehen armeejan. Tein itse seillaisen, joissa jokaisessa koneessa on turbo boostat (2vuorossa oon closiksessa jos nopat sallii).
ja 100örkkiä, jotka tulee koneesta 2vuorossa ja 40spacemarinea niin veikkaisin, että örkit voittaa