tyranid fleet kirjoitti:Eli ne 10 oikeaa mariinee (1 flamerilla ja 1 missilellä)
+ Mistä tietän kuka sää oot niistä kaikista??? Huuda vaikka täällä sämpylä odottaa figuja tyranid fleet (oikea nimi Hannu Pentinpuro)
Joo mie huutelen sitten jokaiselle, joka astuu sisään :D
tai pikkaisen ennen pelien alkua.
TAI olen ovela ja olen ovella
Nyt pitää hieman purkaa turnauksen jälkeen. Fiilikset on hyvät. Mukava oli pelata, tiukkoja matseja (not), ja yksi voittokin tuli. Erityiskiitokset järjestäjille, Teemu Judinille hauskasta pelistä upeaa armeijaa vastaan, ja Henri Salmelle kahdesta tiukasta väännöstä. Tulen kyllä ensi vuonna, jos ei mitään suurempia esteitä tule. Ainoa mikä jäi harmittamaan oli vähäinen osallistuja määrä :(
(Normi ;D )kiitokset kuitenkin kaikille hyvästä turnauksesta!
Ehdotuksena seuraavaan peliin: voittopisteiden laskusysteemi voitaisiin pistää paperille josta se on helppo katsoa tarvittaessa, ettei tule niitä "saako immo ajoneuvosta pisteitä vai ei"-kysymyksiä niin paljoa.
Niin, ja hauskaa oli vaikka suurin osa peleistä oli tasapelejä (tosin ne on niitä hauskimpia, rökälevoitot ja -tappiot on tylsiä.)
In brightest day, in darkest night,
no evil shall escape my sight!
Let those who worship evil's might,
beware my power... Green Lantern's light!
Jahas, torniossa on taas pelailtu. Jos joku sattui ottamaan kuvia turnauksesta, niin pistäkäähän esille. Olisi kiva nähdä minkälaisia armeijoita Torniosta löytyy.
-kimble- kirjoitti:Jahas, torniossa on taas pelailtu. Jos joku sattui ottamaan kuvia turnauksesta, niin pistäkäähän esille. Olisi kiva nähdä minkälaisia armeijoita Torniosta löytyy.
Viime vuodenkin kuvat ovat vielä sillä tiellään..?
Kiitokset järjestäjille mainiosta turnauksesta sekä vastustajille tiukoista matseista. Ensi vuonna uudestaan jos työt suovat ja kummaksikin päiväksi ellei ristiäisiä ole taas tiedossa :P
Jes oli hauskaa ja uusia naamoja kiva nähä. Kuudes sija oli minulle tähän mennessä paras. Tavoite oli siellä puolivälissä suunnilleen. Olihan tuolla väkeä kuitenkin kohtalaisesti, vaikka viimevuonna olikin enempi.
Oli kyllä todella hauskaa, ensimmäistä kertaa pelasin muita kuin vakioporukkaa vastaan. Tapasi uusia armeijoita ja ihmisiä.
Kiitokset järjestäjille todella mukavasta viikonlopusta. Ja tietenkin vastustajille. Tulisin todella mieluusti ensikerralla.
Pärjäsin mielestäni ihan hyvin kokemattomuuteen nähden. Vielä kun saisi tietää, mitkä pisteet sai, kun joutui lähtemään ennen palkintojenjakoa...
Ohi on! sijoitus ei kyllä taaskaan ollut sitä mitä toivoin eli 10. parhaan joukossa.. viime vuonna jäin jaetulle 12. sijalle ja nyt jaetulle 11.sijalle, tosin osallistujia oli vähempi. Ensi vuonna uudestaan ja joskos silloin paremmin!? Yhy-yy tosin kun pitää odottaa taas noh.. vuosi! =/
Ja jos ensi vuonna armeija olisi maaleissa? Tai kenties yllätysarmeijalla tulen?
Kiitokset kaikille osanottajille ja oli mukava nähdä uusia kasvojakin! Ja Hurtalle taas suurkiitos kun jaksoi moisen järjestää!
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Olipahan aika rankka viikonloppu. Onneksi sentään nyt alkaa jo olemaan toipunut kaikesta siitä univajeesta, matkustamisesta, kantamisesta, järjestelystä ja säätämisestä. Onneksi pelit hieman tasoittavat kaikkea rasitusta. :P
Omalta osaltani pelit menivät mainiosti Hereticiä vastaan pelttua peliä lukuun ottamatta. Siinä pelissä noppajumalat päätivät rankaista oikein olan takaa enkä saanut yhtään, aivan en ainuttakaan, Villen äijistä alas. Olin varma jo pelaavani nolla pistettä tuosta pelistä mutta onnekseni Villen plague marinet menivät "onnistumaan" plasmojen kanssa ja tappoivat itsensä. :D Noh jos tuota vain kaksi pistettä tuottanutta peliä ei lasketa sain jokaisesta pelistä melko lailla hyvät peli pisteet. Onneksi sain siis väännettyä turnauksesta vielä voiton itselleni.
Turnaus meni siis kaikin puolin hyvin, tunnelma oli hyvä, pelaajat mukavia ja uusia naamoja olin paljon mukana. Omalta osaltani vielä kiitos turkulaisille, siitä että jaksoitte raahautua näinkin pohjoiseen pelaamaan kanssamme. :) Toivottavasti näemme taas pian teidän järjestämien turnaustenne merkeissä.
Jaa että ihan viidenneksi pääsin? Huh huijaa, en olis aivan tuollaista arvannut. Ei sinne kyllä oltu tultu voittamaankaan vaan hauskanpito oli päällimmäisenä mutta kuitenkin. :)
Kiinnostais vain tietää, kuinka paljon maalauspisteitä olin saanut ja mikä oli max. (näin vaatimattomana maalaajana ja haluttais tietää maalauksen vaikutuksesta pisteisiin). Jos kellään on tietoa.