"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Omia juttuja

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ramjay

Omia juttuja

Viesti Kirjoittaja Ramjay »

Oletteko koskaan laatineet omia "hahmoja"? Tehneet säännöt ja sellaista? Jos olette, millaisia?
ajappat

Re: Omia juttuja

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Mordheimiin on tullut säädettyä vaikka millasia systeemejä. Tai lähinnä kaveri on säätänyt ja itse olen avustanut ja antanut mielipiteitä. mm. uusi warband sekä jotain dramatics personaeja...

Saa nähdä antaako modet pitää gallupin pystyssä...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
peacehammer

Viesti Kirjoittaja peacehammer »

mainittakoon vielä että minä olen se henkilö jonka ajappat mainitsi ja dramatics personaeta on vain yksi ja sitten yksi hired sword. Warbandi on vasta aikaisessa testi vaiheessa ja muita ei ole ehtinyt vielä testata. Vaikkakin ne muut varmaankin olisivat vähemmän juustoa kuin tämä warband.
Ei tippa tapa mutta tipasta voi tulla tapa.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

En ole pääsääntöisesti lähtenyt säätämään valmiita pelejä, mutta kokonaisia omia pelejä sen sijaan olen ideoinut satunnaisesti pikkutunneilla. Jotkin näistä ovat jopa päässeet aamulla jatkokehitykseen asti. (Kunnianhimoinen suunnitelma on myös lähteä Ropeconiin vetämään demopeliä jonkin tiimoilta, tänä tai ensi vuonna.)
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Kirjoittelin kerran Itävallassa matkaillessani säännöt The Lumiukolle, en sitten tiedä että miten tehokas se on pelissä... Kokosin rungon orc shamanin päälle ja lätkin ties mitä taikaesineitä ihan sillä perusteella että miten hyvältä tuntui. Hintaa otukselle tuli muutama sata pistettä, pelitehosta en sitten tiedä. Noh, yritys oli ainakin kova.

Mutta tässä joskus hamassa tulevaisuudessa olisi tarkoitus tehdä pieni projekti itse vanhasta vihtahoususta, Perkeleestä. Paremmin säännöt tunteva serkku saa tehdä otukselle hyvin, hyvin juustoiset statit ja minä taas konvertoida figun.
Uudet Chaos Daemonit tosin hieman söivät konverttausintoa, idea ei tunnu enää ihan niin omaperäiseltä tällaisten rynnistettyä markkinoille: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Ei ihan näin avoimia galluppeja, kiitos.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”