Armeijan laajentelua.
Armeijan laajentelua.
Ajattelin taas vaihteeksi laajentaa empire armeijaani joka sisältää tällä hetkellä: Warrior priestin, 10 swordmania, 10 handgunneria ja 5 outrideriä. Voisin laajentaa tuon swordman ryhmän 20 mieheen ja ostaa jotain muutakin uutta, mutta mitä? Siihen asiaan kaipaisin ehdotuksia.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Re: Armeijan laajentelua.
Flagelantteja ja sotakoneita. Sotakoneita kannattaa olla empirella. Lisäksi heroja. Vaikkapa velho ja hevosia lisää- Siinä ainakin jotain ehdotuksia.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Eihän flagellanit oo ees hyvii?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- Half-breed
Onhan ne. Kun ne eivät breikka, niin niillä voi suojata flänkkejä ja jumittaa vihun tappoyksiköitä kunnes saadaan apuun jotain kovaa. Lisäksi ekalla rundilla kaverit iskee todella kovaa A2 ja flaileilla.Space Wolf kirjoitti:Eihän flagellanit oo ees hyvii?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Miten oisi volley gun? Saa 10e fantsusta.
Ehdottomasti volley gun. Ne jotka valittaa sen apäluotettavuudesta ei osaa heittää noppaa ollenkaan...
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Minä yksikkönä teutogen guardit menee? Fantsusta saa 10 sellasta 13e
Taitaapi olla tällä hetkellä yksi parhaita Empiren yksiköitä. Iso unbreakable yksikkö suojaa esim. flänkkejä tosi hyvin.Space Wolf kirjoitti:Eihän flagellanit oo ees hyvii?
Varsinkin jos sillä osaa pelata oikein.
Tulipa yhdessä pelissä hyökättyä chaos lohharilla ruoskijayksikköön sivusta, jossa taisi olla 14 kiihkoilijaa.
(ideana mennä turvaan lähitaisteluun tykkitulelta)
Siinä sitten ihmeteltiin pari vuoroa ennenkuin lohharilordi oli saanut tapettua kaikki alta pois.
Onneksi pappamobilii kruisaili toisella puolella kentää, ettei tullut peilillä haastelemaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Half-breed
Yleensä niitä on peluutettu Greatswordeina, mutta jos mielestäsi ne soveltuvat joksikin muuksikin yksiköksi, niin sitten peluuta niitä niiden säännöillä.Space Wolf kirjoitti:Minä yksikkönä teutogen guardit menee? Fantsusta saa 10 sellasta 13e
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.