Leviathan+Black Ogrun Boarding Party
Leviathan+Black Ogrun Boarding Party
Miten ihmiset suosittelevat näitä kahta yksikköä käytettäviksi? Molemmissa (erityisesti Leviathanissa pidän figuista ja fluffista) Leviathania ajattelin tulevaisuudessa käyttää vihollisen harventamiseen samalla kun edetään vihollista kohti. Casteri jonka kanssa tämä toimisi on vain hieman hakusessa omat mietteet olisivat Denny/ESkarre/Coveni Mortenebrasta ei ole mitään tieto niin ei osaa sano vaikka moka ilmeisesti jaakoista pitääkin. Orguneita taas ajattelin käytää warcasterin henkivartioijoina. Mutta ollaanko ihan hakuteillä?
Nothing to see here move along noob.
-
Der Dexter
Re: Leviathan+Black Ogrun Boarding Party
ymmärtääkseni ogruneillaon kykyä olla lähellä naapuria, jossa niistä on hyötyä, ja jossa harvat cryxin casterit haluavat olla.
myös casterin piilottaminen onnistuu usein jollain muulla ja helpommin, käyttämättä noin kallista elementtiä armeijasta siihen.
koskaan ei ole myöskään moisia vastaan tepastellut...
myös casterin piilottaminen onnistuu usein jollain muulla ja helpommin, käyttämättä noin kallista elementtiä armeijasta siihen.
koskaan ei ole myöskään moisia vastaan tepastellut...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Helevä mutta mitenkä Leviathanin kanssa eSkarren kanssa tekisi mieli kokeilla Bondi+Death ward/Adomonition avulla mokoma voisi kestääkin ihan kivaa kuritusta. Mutta ideoita neuvoja vinkkejä kaikkia kaivataan aloittelija kun olen kaikki itsestääns elvyydeltäkin kuulostava kelpaa.
Nothing to see here move along noob.
- Nicodemus von Traube
Leviathan toimii kuin nakutettu eSkarrelle. Valitset vihollisryhmän, heität siihen eSkarrella Black Spotin jolloin vihulainen saa -2 deffiin ja jokainen tappo tuottaa uuden osuman. Sitten ammut Leviathanilla kolmen ROFfin tykillä kolme kutia ja sitten vielä kolme ylimääräistä, johan alkaa päät putoilemaan. Ja voit surutta pumpata täydet focukset Leviathaniin koska Skarre voi ottaa ne pois siltä tarpeen vaatiessa itselleen. Ja Death Ward toimii varsinkin cryxiläisittäin kestävälle Leviathanille.
Muista tosin että Leviathan on todella tehokas myös lähistelyssä, älä siis pelkästään käytä sitä ampujana. Ja jos listaan mahtuu vaikka Deathjack niin viskaa sillä täysissä focuksissa oleva leviathan vihollisen päälle, vihulainen kaatuu, leviathan ei, sitten mäiskäise maassa makaavaa kurjaa joko neljä kertaa kynnellä tai sitten kaksi kertaa boostatuilla damageilla.
Oikeastaan minä en käyttäisi LEviathania kenenkään muun kuin Covenin, Skarren tai iSkarren kanssa. Tavan Skarrellakin on niin paljon focusta (jos käytät kymmentä mechanithrallia ja skarlokkia joka vuoro tekemään sille d6 focusta ylimääräistä) että focussyöppö Leviathan on kannattava. Covenilla taas on luonnostaan niin paljon focusta että syöppökin mahtuu mukaan.
Muista tosin että Leviathan on todella tehokas myös lähistelyssä, älä siis pelkästään käytä sitä ampujana. Ja jos listaan mahtuu vaikka Deathjack niin viskaa sillä täysissä focuksissa oleva leviathan vihollisen päälle, vihulainen kaatuu, leviathan ei, sitten mäiskäise maassa makaavaa kurjaa joko neljä kertaa kynnellä tai sitten kaksi kertaa boostatuilla damageilla.
Oikeastaan minä en käyttäisi LEviathania kenenkään muun kuin Covenin, Skarren tai iSkarren kanssa. Tavan Skarrellakin on niin paljon focusta (jos käytät kymmentä mechanithrallia ja skarlokkia joka vuoro tekemään sille d6 focusta ylimääräistä) että focussyöppö Leviathan on kannattava. Covenilla taas on luonnostaan niin paljon focusta että syöppökin mahtuu mukaan.
15mm for teh win
Kyllä mää lisäisin tohon dennyn vielä, debuffii löytyy kumminkin. Useimmiten ei tarvii buustailla osumia, varsinkin jos saa aimin (ja miksi ei saisi 13 tuuman rangella). Muutaman caster assasinaation oon levillä paukuttanut dennyn kera. Ainoa vaan että denny + levi + kolmisen kanaa vie vähän liikaa pisteitä 500 pisteessä. Sama juttu covenin kera. Siihen ei sit enää bilejen ja banejen lisäks paljoa muuta saakkaan :<Nicodemus von Traube kirjoitti: Oikeastaan minä en käyttäisi LEviathania kenenkään muun kuin Covenin, Skarren tai iSkarren kanssa. Tavan Skarrellakin on niin paljon focusta (jos käytät kymmentä mechanithrallia ja skarlokkia joka vuoro tekemään sille d6 focusta ylimääräistä) että focussyöppö Leviathan on kannattava. Covenilla taas on luonnostaan niin paljon focusta että syöppökin mahtuu mukaan.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat