Pari kiloa Empireä.
- Ilkeapikkuperkele
Pari kiloa Empireä.
Tuli taas väkerrettyä tälläinen vähän "tehokkaampi" lista. Mieli teki käyttää AL:ää niin siitä se sitten lähti.
2000pts Empire Army
Lords:
Arch Lector of Sigmar 301pts
War Altar,VHS,Shield of Gorgon,Hammer of Might,HA
Heroes:
Battle Wizard 150pts
2lvl,Rod of Power, Power Stone
Battle Wizard 150pts
2xDispel Scroll
Captain of the Empire 137pts
BSB,FPA,BWH,Dragon Bow,Sigil of Sigmar
Core:
23xSwordmen 217pts
Full Command
Det 1. 9xHalberdiers w/shields
25xSpearmen 215pts
Full Command, Shields
Det 1. 9xFree Company
5xKnights 123pts
Musician
5xKnights 123pts
Musician
10xHuntsmen 100pts
Special:
Mortar 75pts
Mortar 75pts
Great Cannon 100pts
Rare:
Hellstorm Rocket Battery 115pts
Total: 1996pts
Casting Pool: 6+2bounds +/- RoP
Dispel Pool: 6+2 rullaa +/- RoP
Models in Army: 111
Sellaista tällä kertaa. tarkoitus olisi aiheuttaa massivista vahinkoa noilla lättyaseilla ja viimeistellä sitten käsikähmässä flankkaamalla noilla ritareilla. näin siis teoriassa. Huntsmenejen olisi tarkoitus hidastaa vihollista sen verran, että lätyillä saadaan vahinkoa aikaiseksi. Mitäpä tuota sen enempää selittämään, kommentoikaa jos jotain keksitte.
2000pts Empire Army
Lords:
Arch Lector of Sigmar 301pts
War Altar,VHS,Shield of Gorgon,Hammer of Might,HA
Heroes:
Battle Wizard 150pts
2lvl,Rod of Power, Power Stone
Battle Wizard 150pts
2xDispel Scroll
Captain of the Empire 137pts
BSB,FPA,BWH,Dragon Bow,Sigil of Sigmar
Core:
23xSwordmen 217pts
Full Command
Det 1. 9xHalberdiers w/shields
25xSpearmen 215pts
Full Command, Shields
Det 1. 9xFree Company
5xKnights 123pts
Musician
5xKnights 123pts
Musician
10xHuntsmen 100pts
Special:
Mortar 75pts
Mortar 75pts
Great Cannon 100pts
Rare:
Total: 1996pts
Casting Pool: 6+2bounds +/- RoP
Dispel Pool: 6+2 rullaa +/- RoP
Models in Army: 111
Sellaista tällä kertaa. tarkoitus olisi aiheuttaa massivista vahinkoa noilla lättyaseilla ja viimeistellä sitten käsikähmässä flankkaamalla noilla ritareilla. näin siis teoriassa. Huntsmenejen olisi tarkoitus hidastaa vihollista sen verran, että lätyillä saadaan vahinkoa aikaiseksi. Mitäpä tuota sen enempää selittämään, kommentoikaa jos jotain keksitte.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Re: Pari kiloa Empireä.
Muuten ihan pätevä lista, mutta joku pisti silmään...
ilotulituksenko meinasit järjestää? Fakta homma on että näillä vehkeillä ei osu edes ladon seinään vaikka ihan hyvän valoshown saakin aikaan vihollisen iloksi. Onhan niissä strenaa mutta ei siitä ole iloa kun raketit poksahtelee missä sattuu... Ensin pitäisi arvata jokseenkin hyvä kantama, heittää nopasta sopiva luku ja vielä osua scatterilla päälle? Ei tule kesää. Parin mortarin pitäisi hoitaa noi lättykestit ihan pätevästi, joten ota näiden ohjelmanumeroiden tilalle joku oikea ase. Helblaster tai pari on aina hyvä valinta, tai voit ostaa vielä vaikka handgunnereita detachmenteiksi miekkamiehille ja keihäille.Ilkeapikkuperkele kirjoitti: Rare:
- Ilkeapikkuperkele
Itse olen kyseisillä vehkeillä suorittanut jokseenkin hyvin, kunhan niitä on aina ollut kaksi. Samaan maaliin aina niin toinen on yleensä osunut ainakin välttävästi. HellBlastereilla en taas ole koskaan suorittanut juuri mitenkään... Varmaan makuasia tämäkin.sortaja kirjoitti:Muuten ihan pätevä lista, mutta joku pisti silmään...
ilotulituksenko meinasit järjestää? Fakta homma on että näillä vehkeillä ei osu edes ladon seinään vaikka ihan hyvän valoshown saakin aikaan vihollisen iloksi. .Ilkeapikkuperkele kirjoitti: Rare:
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Onhan se totta että siinäkin vehkeessä jumittamistodennäköisyys on suuri, mutta helblaster toimii hyvin myös moraalisena aseena. Kukaan ei nimittäin lähde tuomaan ritariblokkia tai muuta arvokasta siitä kohdasta mitä helblaikku vartioi, eli ei sillä tarvitse aina edes ampua. Mutta pelaat millä haluat, itse en ainakaan koskaan ole ollut mitenkään vakuuttunut noista raketeista...Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Itse olen kyseisillä vehkeillä suorittanut jokseenkin hyvin, kunhan niitä on aina ollut kaksi. Samaan maaliin aina niin toinen on yleensä osunut ainakin välttävästi. HellBlastereilla en taas ole koskaan suorittanut juuri mitenkään... Varmaan makuasia tämäkin.sortaja kirjoitti:Muuten ihan pätevä lista, mutta joku pisti silmään...
ilotulituksenko meinasit järjestää? Fakta homma on että näillä vehkeillä ei osu edes ladon seinään vaikka ihan hyvän valoshown saakin aikaan vihollisen iloksi. .Ilkeapikkuperkele kirjoitti: Rare:
- hc_andersen
Dragon Bow ei voi olla BSB:llä, BSB kun ei saa jousta normaalivarustuksenaankaan. Helffit ja muut monikätiset erikseen.
Pätee vain armoureihin tämä sääntö (?).hc_andersen kirjoitti:Dragon Bow ei voi olla BSB:llä, BSB kun ei saa jousta normaalivarustuksenaankaan. Helffit ja muut monikätiset erikseen.
[quote] Itse olen kyseisillä vehkeillä suorittanut jokseenkin hyvin, kunhan niitä on aina ollut kaksi. Samaan maaliin aina niin toinen on yleensä osunut ainakin välttävästi. HellBlastereilla en taas ole koskaan suorittanut juuri mitenkään... Varmaan makuasia tämäkin.[/quote]
Muutaman testipelin kokemuksella Volleygun meni hyllylle, ja (1 tai 2) raketinheitin jää ainakin 2250 peleihin. Volleygun on liian helppo pelata pihalle lentävillä skirmaajilla yms, ja Helstormin isolla plätyllä tekee kuitenkin rumaa jälkeä massahordeihin, sekä tuhoaa tykkikukkulan asukkaita komeasti. Helstormilla olen saanut ihmeitä aikaan, helblasterilla en juuri mitään. Voi hyvinkin johtua huonosta sijoittelusta... Helstormilla voi aina vahingossa osua, vaikka arvioisi matkat miten väärin, ja onnistuessa voi olla ylpeä telepaattisista arvauskyvyistään, ja epäonnistuessa kirota epävarmaa rakkinetta joka taas vei varman voiton.
Muutaman testipelin kokemuksella Volleygun meni hyllylle, ja (1 tai 2) raketinheitin jää ainakin 2250 peleihin. Volleygun on liian helppo pelata pihalle lentävillä skirmaajilla yms, ja Helstormin isolla plätyllä tekee kuitenkin rumaa jälkeä massahordeihin, sekä tuhoaa tykkikukkulan asukkaita komeasti. Helstormilla olen saanut ihmeitä aikaan, helblasterilla en juuri mitään. Voi hyvinkin johtua huonosta sijoittelusta... Helstormilla voi aina vahingossa osua, vaikka arvioisi matkat miten väärin, ja onnistuessa voi olla ylpeä telepaattisista arvauskyvyistään, ja epäonnistuessa kirota epävarmaa rakkinetta joka taas vei varman voiton.