Tässä olisi nyt minun listani Mighty Empires kampanjaa varten. Se siis myös selittää 809pts maksavan 750pts armeijan. Minulla siis oli niitä goldeja joilla ostin lisä pisteitä. Lista on suunniteltu örkkejä vastaan joilla oli muistaakseni 50-100 pts enemmän kuin minulla käytössä.
General
Thane 103pts
Equipment: Gromril armour, hand weapon and shield.
Rune of Stone
Rune of Fire
Rune of Cleaving
Rune of Speed
Core Units
12 Dwarf Warriors 114
Equipment: Hand Weapon, heavy armour, and shield.
Musician
10 Dwarf Warriors 95
Equipment: Hand weapon, heavy armour and shield.
Musician
20 Dwarf Warriors 205
Equipment: Hand weapon, heavy armour and shield.
Full Command
12 Thunderers 173
Equipment: Dwarf handgun, light armour and hand weapon.
Musician
Rare Units
Organ Gun 120
809pts
PD= 2
DD= 4
Dwrfs 750pts
-
Bronzebeard
Dwrfs 750pts
"There, now ye can go to battle knowing you have slaked your thirst on Bugman's original brew."
- Josef Bugman
- Josef Bugman
- Tulivasara
Re: Dwrfs 750pts
Yhdistä nuo 2x10 miehen warrior yksikköä yhdeksi isoksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
750p lista ja menee yli 800p. Just.
Teiniltä kaikki riimut stonea lukuunottamatta pois ja gw käteen. Pikkuwarrut joko yhdeksi isoksi tai gw:t käteen ja muusikko riveihin. 2 thunkkua voisi poistaa ja ottaa tilalle muusikon. Jos ei ole vielä tarpeeksi otettu pisteitä pois niin sitten warruja pois gw- tai isommasta yksiköstä.
Teiniltä kaikki riimut stonea lukuunottamatta pois ja gw käteen. Pikkuwarrut joko yhdeksi isoksi tai gw:t käteen ja muusikko riveihin. 2 thunkkua voisi poistaa ja ottaa tilalle muusikon. Jos ei ole vielä tarpeeksi otettu pisteitä pois niin sitten warruja pois gw- tai isommasta yksiköstä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Bronzebeard
Juu, siis minulla oli niitä mighty empiressä käytettäviä ilsä pisteitä. Huomaa teksti postin ylä laidassa. Pienet yksikkö koot juhtuvat mielenkiinnosani kokeilla vaihteenvuoksi pienempiä yksiköitä ison tukena, joten otin ne ihan mielenkiinnosta. Heillä ei ole GW:itä koska minulla ei ole yksinkertaisesti modeleita=). Ja vielä noista muusikoista, että kyllä niistä yksiköistä ne löytyvät.
"There, now ye can go to battle knowing you have slaked your thirst on Bugman's original brew."
- Josef Bugman
- Josef Bugman
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ai, niinpäs onkin. Aika ovelaan paikkaan laitettu piiloon :).Bronzebeard kirjoitti: Ja vielä noista muusikoista, että kyllä niistä yksiköistä ne löytyvät.
Eipä niissä pienissä yksiköissä ole paljoa järkeä. Jos vihu on ovela hän voi jollain kovalla mennä läpi siitä, että heilahtaa. Massaakin löytyy heiltä niin paljon, että et ole pääsemässä helposti ison blokin apuun, joten ihan turha sellasia on peluuttaa yhtä yksikköä enempää. Mielummin siis kaksi lähiskelpoista yksikköä kuin yksi ja kaksi muuta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti