moi, tos eile pelattii pari pelii, vastassa oli space wolffit, mulla tää horde 126 modelii, voitto tuli parissa pelissä, eli vissiin suht toimiva lista, siis tämmöne:
hq
1 bik mek, kff - 85
1 big mek, sag - 95
elites
12 lootas - 180
12 lootas - 180
troops
30 shootaboyz
(3) rokkit launcha
(1) nob, pk, bosspole - 250
20 shootaboyz
(2) rokkit launcha
(1) nob, pk, bosspole - 180
30 Slugga&Choppa
(3) rokkit launcha
(1) nob, pk, bosspole - 250
fast attack
20 Stormboyz
(1) nob, pk, bosspole - 280
tasan 1500
miltäs muitten mielestä näyttää? :)
ps. vastustajan mielestä, big mek, kff ja lootakset ovat iha kauheita, eli toimii :D
Ork Horde 1500
Re: Ork Horde 1500
Ihan hyvältä näyttää, mutta itse laittaisin nuo Storm boyzit kymmenen jampan ryhmiin. Ja vaikka toiseen vaan Nobi jollet muualta pisteitä saa.
Viimeksi muokannut klassikko, Ma 14.04.2008 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
.
Oho sori tuplapostaus :s
Viimeksi muokannut klassikko, Ma 14.04.2008 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
.
- Guardsniper
Vissiin... tai sitten vastustajasi ei vaan ollut tarpeeksi kova tai sulla oli tuuria, joka puuttui vastustajaltasi.StormboyBoss kirjoitti:moi, tos eile pelattii pari pelii, vastassa oli space wolffit, mulla tää horde 126 modelii, voitto tuli parissa pelissä, eli vissiin suht toimiva lista
Jotenkin tuntuu vähän hitaalta armeijalta, mutta jos kerta toimii niin mikäs siinä. Niin ja shoota boyz ryhmään ei taida saada PK:ta... :P
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- P. Ruuhijärvi
Tätä kuulee joka Ork-listassa....Guardsniper kirjoitti: Niin ja shoota boyz ryhmään ei taida saada PK:ta... :P
Peekoon saa Shoota-mobille and that's final! Ainoa taho, joka tätä väittää, on UK GT FAQ, ja sekin varmaan väärän sanamuodon takia.
Mutta mitä listaan tulee, niin Toisen big Mekin tilalle vaikka Weirdboy kuskaamaan täyttä mobia vihollisen selkään tai WBoss mättämään Klawilla.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()