"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Maalauskisa: Scifi 2002] - Valmit ukot

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

VonCarstein kirjoitti:Jos deadlinea siirrettäisiin viikolla, niin tulisiko lisää entryjä?
Mahdollisesti. Varsinainen kisa-aika meni tenttien kanssa painiessa ja viime viikonloppu täyspuudutuksessa viisaudenhampaiden poiston vuoksi. Saa haukkua lysmyksi, jos katsoo sen aiheelliseksi.

Hyvää kisaa olisi sääli hyllyttää, joten voin yrittää maalausta lisäajalla. Yksi ongelma on vielä se, että en omista minkäänlaista kameraa. Tähän asti olen turvautunut puolikaupallisiin palveluihin, joiden hinnaksi tulee tyypillisesti enemmän kuin itse figun ja maalien hinta. No, se on minun ongelmani...

Pistä lisäaikaa, jos katsot aiheelliseksi. En voi luvata valmista, mutta yritystä kenties.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

shaman of waaagh kirjoitti:Jos viikko annetaan lisäaikaa, niin kaipa jo kuvansa lähettäneet voivat korjailla & viimeistellä tuotoksiaan ja osallistua paremmaksi katsomallaan kuvalla?

Tasapuolisempaahan se olisi, kuin että he eivät saisi, vaikkakin kisa saattaisi saada pientä pelleilyn makua kun jo näytteille laitettuja tuotoksia korjaillaan. Tuomari päättäkööt.
No esim. minun kohdallani noin ei tule käymään sillä en itse omista kameraa/skanneria. (siksi figu onkin tänään skannattavana)
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

shaman of waaagh kirjoitti:Jos viikko annetaan lisäaikaa, niin kaipa jo kuvansa lähettäneet
voivat korjailla & viimeistellä tuotoksiaan ja osallistua paremmaksi
katsomallaan kuvalla?

Tasapuolisempaahan se olisi, kuin että he eivät saisi, vaikkakin kisa
saattaisi saada pientä pelleilyn makua kun jo näytteille laitettuja
tuotoksia korjaillaan. Tuomari päättäkööt.
Kyllä ehdottomasti. Figuaan saa parannella ennen deadlinea. Ongelma tässä lisäajassa on se, että ne jotka ovat figunsa ajoissa palauttaneet kärsivät siinä, koska muut pääsevät katselemaan niitä ja mahdollisesti antavat niiden vaikuttaa maalaukseensa.

Pidetään toistaiseksi kiinni tästä illasta.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tappelin kaikkien vastoinkäymisten läpi että sain hieman keskeneräisenäkin figun kuvan lähtemään tänään, joten viikon lisäajasta sanoisin että HEI! Juuri kun erikseen maalatut osat on liimattu paikoilleen, tulisikin viikon lisäaika? Irrota taas osat - korjaa irroituksesta aiheutuneet virheet, ja saa kaiken jälkeen suurinpiirtein samanlainen lopputulos?

Jos lisäaikaa näin lyhyellä varoitusajalla annetaan, minun entryni voi sitten poistaa. Siinä tapauksessa ei olla enää samalla lähtöviivalla, joten en halua osallistua.
Armageddon

VonCarstein kirjoitti:Pidetään toistaiseksi kiinni tästä illasta.
Tämän perusteella sitä viikon lisäaikaa ei ole tulossa jos kaikki postaavat vain kuvansa vc:lle
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Tilanne tiedoitus. Nyt sivuilla on 10 kuvaa. Tämä tarkoittaa, että äänestys alkaa huomanna aamulla. Tänään tulevat kuvat kerkeävät vielä mukaan. huomennakin voi vielä lähetellä, mutta sitten ei voi mitään jos joku on jo kerennyt äänestämään huomioimatta myöhästynyttä kuvaa,
Armageddon

Älkää nyt kuitenkaan vielä äänestäkö... :wink:

Minun kuvani tulee mukaan vielä tämän illan aikana.
Triblix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Triblix »

Mullakin on kuva jo lähetetty. Niin että lue VonCarstein sähköpostisi piakkoin...
Nettisivuni on aluillaan. Katsokaa ja peljätkää; rautaista ammattityötä: http://personal.inet.fi/koti/ak/index.htm
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Samoin minulla. Eli kai kaikki vielä maanantain puolella lähetetyt kuvat kerkeää geimeihin.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Huomenna aamulla, kun menen duuniin, niin käynnistän äänestyksen. Eli kaikki tänään lähetetyt kerkeävät hyvin mukaan.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

No ettoo sitten kai vielä herännyt ja töihin lähteny :wink:
tuun huomenna uudestaaan ja toivottavasti pääsen äänestämään!
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”