Työkaluja viitan tekemiseen
Työkaluja viitan tekemiseen
Elikkäs omasta mielestäni on mahdotonta tehdä hyvää viittaa näillä muutamalla välineellä mitä minulla on. Joten haluaisin tietää miten tai millä te sen teette. Onko esim. joku erikoistyökalu tai yms..?
Gear: ESP-LTD M-200FM
Ibanez TBX15R
Ibanez TBX15R
Re: Työkaluja viitan tekemiseen
Sivele kaksi sileää kovaa pintaa (esim. pöytä ja joku muovilevy) ruokaöljyllä, aseta möhkäle stuffia öljytylle pinnalle 1 ja paina pinnalla 2 ko. möhkäle littanaksi. Leikkele askarteluveitsellä viitan muotoon, kiinnitä figuun ja hienosäädä hulmuavaksi.
Öljy hankaloittaa viitan liimaamista ja maalaamista, notta siitä on syytä yrittää päästä eroon jotenkin jossain vaiheessa.
Öljy hankaloittaa viitan liimaamista ja maalaamista, notta siitä on syytä yrittää päästä eroon jotenkin jossain vaiheessa.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
itse olen tehnyt niin, jotta läiskäsen suurpiirteisen ohuen muodon figuun suoraan, annan sen kuivua, ja sitten teen toisen kerroksen, jolla viimeistelen muodon, teen laskokset jne.
Pro:t ei käytä öljyä, vaan tyytyy veteen. se ei vie tarttuvuutta(sen jälkeen kun kuivuu taas) eikä hankaloita maalausta, mutta helpottaa muovausta huomattavasti. In otherwords, GS ei tartu työkaluihin.
itse käytän pääosin tätä työkalua lähes kaikkeen: http://www.sotataito.com/images/magic_s ... _small.jpg
tuo pyörempi kaareva pää on todella näppärä juuri laskosten ja vastaavien tekoon.
toinen on ihan nuppineula, jota paljon käytän.
on sitten läjäpäin muitakin, joille käyttöä tosin tulee melko harvoin..
Pro:t ei käytä öljyä, vaan tyytyy veteen. se ei vie tarttuvuutta(sen jälkeen kun kuivuu taas) eikä hankaloita maalausta, mutta helpottaa muovausta huomattavasti. In otherwords, GS ei tartu työkaluihin.
itse käytän pääosin tätä työkalua lähes kaikkeen: http://www.sotataito.com/images/magic_s ... _small.jpg
tuo pyörempi kaareva pää on todella näppärä juuri laskosten ja vastaavien tekoon.
toinen on ihan nuppineula, jota paljon käytän.
on sitten läjäpäin muitakin, joille käyttöä tosin tulee melko harvoin..
Normiskulptauksessa vesi on tottakai liquid of choice, mutta jos tuota yllämainittua metodia käyttää, niin saletisti ei onnaa pelkällä vedellä (vaan gs tarttuu kumpaankin litistyslevyyn kuin tauti).Ravenous kirjoitti:Pro:t ei käytä öljyä, vaan tyytyy veteen. se ei vie tarttuvuutta(sen jälkeen kun kuivuu taas) eikä hankaloita maalausta, mutta helpottaa muovausta huomattavasti. In otherwords, GS ei tartu työkaluihin.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
Minä en ole samaa mieltä, ei ainakaan minulla mole tuollaista ongelmaa tulluKelpo kirjoitti:Normiskulptauksessa vesi on tottakai liquid of choice, mutta jos tuota yllämainittua metodia käyttää, niin saletisti ei onnaa pelkällä vedellä (vaan gs tarttuu kumpaankin litistyslevyyn kuin tauti).Ravenous kirjoitti:Pro:t ei käytä öljyä, vaan tyytyy veteen. se ei vie tarttuvuutta(sen jälkeen kun kuivuu taas) eikä hankaloita maalausta, mutta helpottaa muovausta huomattavasti. In otherwords, GS ei tartu työkaluihin.
Kuitenkin, pitäisi kai ostaa tuo vempain, menee GW-hinnastoksi, mutta laadusta joutuu usein maksamaan.
Ja kiitokset teille.
Gear: ESP-LTD M-200FM
Ibanez TBX15R
Ibanez TBX15R
- Machine_Spirit
Ja kun latuua ei lyödy..hese94 kirjoitti:Minä en ole samaa mieltä, ei ainakaan minulla mole tuollaista ongelmaa tulluKelpo kirjoitti:Normiskulptauksessa vesi on tottakai liquid of choice, mutta jos tuota yllämainittua metodia käyttää, niin saletisti ei onnaa pelkällä vedellä (vaan gs tarttuu kumpaankin litistyslevyyn kuin tauti).Ravenous kirjoitti:Pro:t ei käytä öljyä, vaan tyytyy veteen. se ei vie tarttuvuutta(sen jälkeen kun kuivuu taas) eikä hankaloita maalausta, mutta helpottaa muovausta huomattavasti. In otherwords, GS ei tartu työkaluihin.
Kuitenkin, pitäisi kai ostaa tuo vempain, menee GW-hinnastoksi, mutta laadusta joutuu usein maksamaan.
Ja kiitokset teille.
Viimeksi muokannut Machine_Spirit, To 24.04.2008 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
- The Warmaster
Mitäs tuo nyt meinasi?Hands_on_blood kirjoitti:Ja kun latua ei lyödy..