Kuinka pärjätä lähes full gobbo listalla delffeille?
Kuinka pärjätä lähes full gobbo listalla delffeille?
Kun haluan pelata o&g ja varsinkin gobbo listalla (ainoa poikkeus 10 borccii ja borc big boss). Itseltäni löytyy kahden edellä mainitsemani lisäksi 40 night goblin with spear, 20night goblin with bow, 10 spider riderii, troll, 2x n.goblin shaman, modattu goblin big boss on spider, 4 fanatic, (löytyy myös dow cannon, ja ogreja rareiksi).
Ongelmakseni muodostuu huono ld ja fear elves, koska koko armeijani tuppaa lähteä karkuun heti kun ensimmäinen charge/paniikki testi tulee (mainittakoon pikku testi jossa vastustajalla oli 1 hero koko armeijassa ja minulla 750pts ukkoja ja kaikki lähti parin vuoron pääst karkuun ja hävisin pelin) ja vastustajan ei tartte tehä muuta kuin juosta ukot kiinni/katsoa kun juoksee yli rajojen.
Haluaisin taktiikoita joilla pärjätä omilla ukoillani (eli mielellään ei osta sitä ja osta tätä tyyliin kun ei ole rahaa vähään aikaan tulossa) ja joitain kyhäelmiä listasta. Ainoa miten itse pärjään jotenkin on käyttää borc bossii joka antaa sentäs suht hyvän ld.
Ongelmakseni muodostuu huono ld ja fear elves, koska koko armeijani tuppaa lähteä karkuun heti kun ensimmäinen charge/paniikki testi tulee (mainittakoon pikku testi jossa vastustajalla oli 1 hero koko armeijassa ja minulla 750pts ukkoja ja kaikki lähti parin vuoron pääst karkuun ja hävisin pelin) ja vastustajan ei tartte tehä muuta kuin juosta ukot kiinni/katsoa kun juoksee yli rajojen.
Haluaisin taktiikoita joilla pärjätä omilla ukoillani (eli mielellään ei osta sitä ja osta tätä tyyliin kun ei ole rahaa vähään aikaan tulossa) ja joitain kyhäelmiä listasta. Ainoa miten itse pärjään jotenkin on käyttää borc bossii joka antaa sentäs suht hyvän ld.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: Kuinka pärjätä lähes full gobbo listalla delffeille?
Elikkäs aluksi borc unitille ostat vain kilvet, jotta kestävät hieman paremmin tulitusta, ja tämän pienen porukan kannattaa häröillä sivuilla, jotta pääsisivät sivustachargeen vaikka waaghin avustuksella. Ja sinulta löytyy yhteensä 60 gobboa (40 spear 20 bow) niin käytä vain näitä boweja spearmaneina, kun ei niillä boweilla mitään tee, ja näihin pistät 2 fanaatikkoa kumpaakin. Spiderit pistät kahteen 5 ryhmään, jotka lähtevät kummatkin samalta pöydänpuoliskolta(ainiin ja osta näille short bowit kun voivat liikkua sen 14 ja ampua vielä ) sitten shamaanit unitteihin ja nille sopivat itemit (itty ring esim)
Ja jos oikein muistan niin fear elves sääntö toimi vain silloin kun elffejä on enemmän( ei ole ab kotona niin en voi tarkastaa)
Ainiin ja unohin mainita jos pisteet antavat periksi niin osta netit!!, delffit iskevät str2 mikä ei ole hirmu tuhoisaa.
Edit: hmm sinulla oli vielä spider rider bb, laita se menemään ylläri ylläri sivulta, ja osta sille ainakin martogs best basha 15 pts ja osut delffeihin 3+ ja woundaat 2+.
Ja jos oikein muistan niin fear elves sääntö toimi vain silloin kun elffejä on enemmän( ei ole ab kotona niin en voi tarkastaa)
Ainiin ja unohin mainita jos pisteet antavat periksi niin osta netit!!, delffit iskevät str2 mikä ei ole hirmu tuhoisaa.
Edit: hmm sinulla oli vielä spider rider bb, laita se menemään ylläri ylläri sivulta, ja osta sille ainakin martogs best basha 15 pts ja osut delffeihin 3+ ja woundaat 2+.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Ja huomasin juuri että ei fearist lähede karkuun mikäli minulla on suurempi us ainoastaan hittaan 6 ja ei gobbot ny tapa kovin paljon rankeil ja standartilla pärjää suht hyvin. Kannattaisko pistää champpa mukaan ja kun vihu chargaa kimppuun ottaa challengen voittaisin combat reson (mikäli ymmärrän challengen oikein yksiköt joissa champat on ei voi iskea?).
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Se kuule pitää olla kaksi kertaa isompi, että Delffien parfyymin haju ei pelota. Ei yhden isompi US ole riittävä.era_mur kirjoitti:Ja huomasin juuri että ei fearist lähede karkuun mikäli minulla on suurempi us
Borcin pitäisi antaa jo tarpeeksi ld:tä, että ei lähetä kovin helposti karkuun. Bsb rinnalle niin vielä vähemmän, mutta tämänkin kaverin olisi hyvä olla örkki, jotta ei kaatuisi ensimmäiseen miekkaan, joka tulee kohti. Tästä syystä ottaisin sinuna kaksi maagia, joista toiselle itty ringi tietty.
Kuten justice sanoi, tee isot blokit ja ehdottomasti netit mukaan. Fanat jättäisin ehkä kokonaan näistä isoista blokeista pois, koska hintaa tulee vähän liikaa silloin. Spiderit sitten ehdottomasti kahteen eri yksikköön ja mitään sboweja ne tarvi. Ei ne tapa ketään niillä. Koska pisteitä saattaa jäädä vähäiseksi tuosta 750p niin ottaisin ihan huvin vuoksi, ja yllätyksen tietenkin, ogret mukaan armeijaan. Saatpa jotain kovaa ja nopeaa armeijaan lisäksi. Iskutehoa armeijastasi ei paljoa löydy muuta kuin borceilta, joten nämä ovat yhtä sopivia kuin nyrkki silmään.
Niin ja borcci ngobbojen mukaan kulkemaan. Ne tarvii enemmän niitä tappoja toisin kuin borcit, jotka osaavat huolehtia itsestään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Eorl Nuori
Kyllä riittää.El Capitan kirjoitti:Se kuule pitää olla kaksi kertaa isompi, että Delffien parfyymin haju ei pelota. Ei yhden isompi US ole riittävä.era_mur kirjoitti:Ja huomasin juuri että ei fearist lähede karkuun mikäli minulla on suurempi us
- Half-breed
Periaatteessa olet oikeassa. Gobot eivät pelkää haltioita, jos gobboja on kaksi kertaa enemmän kuin haltioita, mutta kun nyt puhuttiin siitä mitä tapahtuu, jos gobot mokaa Fear-testin.El Capitan kirjoitti:Se kuule pitää olla kaksi kertaa isompi, että Delffien parfyymin haju ei pelota. Ei yhden isompi US ole riittävä.era_mur kirjoitti:Ja huomasin juuri että ei fearist lähede karkuun mikäli minulla on suurempi us
Virta päälle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oisko järkee fleeata esim borceilla jos vaikka exet tulee kimppuu ja esim spidereilla sitten kylkeen tai yleensäkkään pärjääkö o&g fleeaus taktiikalla?
Pärjäähän ne, kuhan pidät huolen, että kenraalin liideri on niiden rally rangella ensi vuorolla (jos fleeaat gobboilla)
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Onko tommosella listalla sit mitään millä vastata exeille?
No menee kylkeen ja voittaa combat resoilla 3 rankeista 1 standart 1 outnumber 1 kyljest + mahdolliset tapot ja spearien kanssa 1 ainaski tulee ei ne exet tapa ku max 5 ja 1 standartist ni näyttää huonolta exeille. Juu ja en ehkä saakkaan sitä tappoa kun pelkää, koska hittaa vain 6 ku mulla on kummiski outnumber ellei delffit pelaa 30 exe ryhmia:).
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Juuh, onnea yritykseen.era_mur kirjoitti:No menee kylkeen
Gobot muutenkin ei voi voitaa exejä kovin helposti, jos siellä on vähänkään isompi väkiluku niin niilläkin on sitä resoa ja Ws5 S5 sattuu heikkoihin gobboihin. Kappas kummaa, sitten hävittiinkin tappelu jo siihen. Yksikkökoon ollessa 10 tai jonkun sen sorttinen on ihan Delffipelaajan oma moka kun meni sellasella yksin hakkaamaan 5 resoa omaavaa gobboblokkia.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Machine_Spirit
JA muista pyhä sääntö: Tee 40ngobbon unitteja, ja pistä kahteen riviin. Pystyt laukasemaan fanat mistä tahansa kohdasta.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Kyllä niitä exejäkin vastaan nettereiden avulla voi pärjätä.
Ja fanoilla kun ei delffeillä oikein ole halpoja yksiköitä joilla laukaista fanat. Millaisia varustuksia charruille suosittelette?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ai, ei ole. Darkkikset, harpyt ja shadet. Halpaa ja kuraa, jolla ei tee mitään muuta kuin laukaista fanat, tuhotaan sotakoneet ja häröillään ympäriinsä.era_mur kirjoitti:Ja fanoilla kun ei delffeillä oikein ole halpoja yksiköitä joilla laukaista fanat.
Sorsalle dark star cloakki ja rulla. Pegasoksella lentävälle Noblelle lance ja terrormaski. Jalkaisin kulkevalle crims of death ja savea.Millaisia varustuksia charruille suosittelette?
- Sinitähti
- Sinitähti