kaaos armeija
-
kaaos heppu
kaaos armeija
mitä kantsis hankkii warriorien ja bookin jälkee
lisää warrioreja, maraudereita(ei välttämättömiä), knightejä ja chariotkin voisi olla poikaa ja valitsemasi jumalan daemoneita.
Noin mä ainakin tekisin. Ite sain puolivalmiin armeijan ja olen huomenna tai ylihuomenna menossa ostaan lisää joukkoja. Warrioreita ostan 2 boxia ainakin.
Noin mä ainakin tekisin. Ite sain puolivalmiin armeijan ja olen huomenna tai ylihuomenna menossa ostaan lisää joukkoja. Warrioreita ostan 2 boxia ainakin.
on se niin väärin :wallbash
- The Captain
- Valvoja
Pelkkiä warrioreita ja knightejä käyttämällä armeijasta tulee hyvin pieni, hidas ja helposti flankattava armeija, jolle kaksi tykkiä on liikaa. Kyllä minä ostaisin vähintään yhden nopean yksikön - warhoundeja, flesh houndeja (jos Khorne), marauder horsemaneja tai furieseja (näitä sotakoneita vastaan, kun eivät vie rank bonuksia flankatessaan).
Knightit yksinään ovat liian heikkoja - ilman rankkeja ja outnumberia nekään eivät tee tarpeeksi woundeja selvitäkseen jalkaväkiblokkeja vastaan. Yhdessä chariotin kanssa se jo onistuu.
Knightit yksinään ovat liian heikkoja - ilman rankkeja ja outnumberia nekään eivät tee tarpeeksi woundeja selvitäkseen jalkaväkiblokkeja vastaan. Yhdessä chariotin kanssa se jo onistuu.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: kaaos armeija
maraudereja, knight:eja, ja varmaan jotain parempaa, niin kuin champion of chaos... :okaaos heppu kirjoitti:mitä kantsis hankkii warriorien ja bookin jälkee
-
tuhannen taalan mies
-
Mikko Leho
- Viesti:
Minusta marauderit eivät ole hintansa arvoisia. Itse omistan ja käytän peleissä vaihtelevasti: 1-3 yksikköä chaos warrioreita (vahvuus 20 miestä), 1-2 yksikköä chaos knightejä (vahvuus 10 miestä), 2 chariotia, 2 yksikköä chaos houndeja (vahvuus 6 koiraa) ja 6. screameria. Charactereita on muutama, sotureita ja velhoja ratsuilla tai ilman, sekä yksi daemonprince kovaan kohteluun. Warriorit kannattaa maalata mahdollisimman neutraalisti, jotta voit halutessasi käyttää niitä eri jumalan seuraajina. Ei kovin inspiroivaa, mutta loppujen lopuksi on parempi ettet alussa rajoita vaihtoehtojasi liikaa.
Aloitin oman armeijani noin 40 chaos warriorilla, 10 chaos knightillä, 1 chariotilla ja 10 chaos houndilla. Charactereiden kanssa tuota voi helposti myöhemmin kasvattaa. Valinta oli vaikea screamereiden ja furyeiden välillä, sillä molemmat ovat periaatteessa yhtä tehokkaita. Itse tein päätökseni maalaamisen helppouden pohjalta. Flesh houndeja en suosittele, vaikka ne ovat tavallisia piskejä tehokkaampia taistelussa, ne sulavat melkein yhtä helposti jousitulen alla ja maksavat huomattavasti enemmmän.
Aloitin oman armeijani noin 40 chaos warriorilla, 10 chaos knightillä, 1 chariotilla ja 10 chaos houndilla. Charactereiden kanssa tuota voi helposti myöhemmin kasvattaa. Valinta oli vaikea screamereiden ja furyeiden välillä, sillä molemmat ovat periaatteessa yhtä tehokkaita. Itse tein päätökseni maalaamisen helppouden pohjalta. Flesh houndeja en suosittele, vaikka ne ovat tavallisia piskejä tehokkaampia taistelussa, ne sulavat melkein yhtä helposti jousitulen alla ja maksavat huomattavasti enemmmän.