T:"Tonton"
Chaoksen Fluffit
Chaoksen Fluffit
Haluaisin tietää mahollisimman paljon Chaoksen Fluffeja koska niitä tarinoita on kiva lukee. Kaikki Chaokseen liittyvät Fluffit kelpaavat
Death to the false Emperor
Vähän OT ehkä mutta ihan uteliaisuudesta täytyy kysyä että oletko kumpaakaan edes nähnytsaradain kirjoitti:niin ja 2ed. eldar codexis on enemmän juttuu kaaoksest ku kaaos kirjas(no ainakin melkeen)
- The Captain
- Valvoja
Nurgle, Khorne ja Tzeetch synty joku tuhat vuotta Keisarin jälkeen. Fallin yhteydessä selitettiin että demonit ja jumalat syntyvät kun varppiin kertyy tarpeeksi saman kaltaisia tunteita ja sieluja. Khorne syntyi kun tarpeeksi porukkaa oli tapettu sodissa, Nurgle puolestaan kun taudit olivat tappaneet tarpeeksi jengiä ja Tzeench syntyi kun porukka oppi ajattelemaan. Vain ajasta olen varma loppu on ns. itse päätelty.Ghe'dahlg kirjoitti:Miten tai missä järjestyksessä noi Kaaos jumalat on syntynyt ??
Slaashnessihan tunnetusti syntyi Fallin aikoina, mutta entä muut ??
Jotain tähän suuntaan. Ihmiskunnan ajatukset synnyttivät kolme Kaaosjumalaa. Kun ihmisten ajatukset ja tunteet kasvoivat riittävän voimakkaiksi, ne kerääntyivät Warpissa yhteen ja niille kasvoi tietoisuus. Ero sinun tekstiisi on se, että ihmisiä ei välttämättä tapettu riittävästi, kunhan ihmisten aatteet olivat tarpeeksi sotaisat. Samaten Nurgle ei edusta vain sairautta, vaan ihmisten pelkoa kuolemaa ja kipua kohtaan. Tämä pelko ja epätoivo on Nurglen alkuperä ja tarkoitus. Nurgle lupaa elämää ilman kipua ja pelkoa, ilman sairauksia ja hiljaista kuoleman odotusta. Monet Nurglen seuraajista joko itse, tai joku läheinen, ovat sairastuneet kuolettavasti, ja epätoivon ja pelon vallassa ovat rukoilleet "kenelle vain joka vastaa". Useimmiten Nurgle kuulee avunhuudot, ja "parantaa" sairauden (jonka usein Nurgle itse on langettanut). Ensin sairastuneet näyttävät parantuvan, mutta pikkuhiljaa Nurglen kirous alkaa vaikuttamaan. Niistä kasvaa sokeita kivulle ja tunteille, sairauksille immuuneja. Ne alkavat mädäntyä ja turvota, kuolleiden lailla. Ja Nurgle langettaa aina vain enemmän sairauksia niiden niskaansa, koska ne eivät tunne mitään eivätkä kärsi niistä. Ne ovat Nurglen rutonkantajia...Daroc kirjoitti:Nurgle, Khorne ja Tzeetch synty joku tuhat vuotta Keisarin jälkeen. Fallin yhteydessä selitettiin että demonit ja jumalat syntyvät kun varppiin kertyy tarpeeksi saman kaltaisia tunteita ja sieluja. Khorne syntyi kun tarpeeksi porukkaa oli tapettu sodissa, Nurgle puolestaan kun taudit olivat tappaneet tarpeeksi jengiä ja Tzeench syntyi kun porukka oppi ajattelemaan. Vain ajasta olen varma loppu on ns. itse päätelty.
Näin kuoleman ja sairauksien isoisästä, Nurglesta.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Zymeth Salkir Dkhan
Muista kaaosjumalista en mene takuuseen, mutta Tzeentch syntyi samaan aikaan kuin ihmiskunta aloitti ensiaskeleensa kehittyneeseen sivilisaatioon, eli n. 3000 ekr. Tzeentch on vanhempi kuin keisari ja halu elää oli avaintunne hänen syntymiseen. Muuten perusperiaate kaaosjumalten syntyyn yhtyy omaan näkemykseeni.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Itse muistelisin että järjestys olisi ollut Khorne, Nurgle, Tzeentch ja Slaanesh mut vannomaan en mene ;-) Tosin olisi siinä hiukka logiikkaa. Ennen kehittynyttä sivilisaatiota varmaan ihmiset olivat HYVIN sotaisia ja taudit ja kuolema hyvin yleisiä.Zymeth kirjoitti:Muista kaaosjumalista en mene takuuseen, mutta Tzeentch syntyi samaan aikaan kuin ihmiskunta aloitti ensiaskeleensa kehittyneeseen sivilisaatioon, eli n. 3000 ekr. Tzeentch on vanhempi kuin keisari ja halu elää oli avaintunne hänen syntymiseen. Muuten perusperiaate kaaosjumalten syntyyn yhtyy omaan näkemykseeni.
Näin minäkin muistelisin sen. Vanhin tunne on halu tappaa ja tuhota (vrt. 2001: A Space Odyssey-leffan alkutneva82 kirjoitti:Itse muistelisin että järjestys olisi ollut Khorne, Nurgle, Tzeentch ja Slaanesh mut vannomaan en mene ;-) Tosin olisi siinä hiukka logiikkaa. Ennen kehittynyttä sivilisaatiota varmaan ihmiset olivat HYVIN sotaisia ja taudit ja kuolema hyvin yleisiä.
Eldareita ei "tarvittu" miljoonia, niitä vain oli miljoonia jotka lankesivat. Tämän vuoksi varmaan Khorne ei saanut Slaaneshia hengiltä heti ensikättelyssä; koska Slaanesh oli saanut niin monta voimakasta Eldar-sielua aamiaiseksi...Daroc kirjoitti:Ihmettelen vain että miten Khornen, Nurglen ja Tzeentchin syntymään riitti verrattaen pieni ihmispopulaatio kun taas eldareita tarvittiin varmasti moni miljoona kertainen määrä ja eldarit kokevat kaiken voimakkaammin.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Zymeth Salkir Dkhan
Ihmisethän ovat tunnetusti barbarimaisia näytämään tunteitaan kun taas "sivistyneet" eldarit eivät näytä tunteitaa.Daroc kirjoitti:Ihmettelen vain että miten Khornen, Nurglen ja Tzeentchin syntymään riitti verrattaen pieni ihmispopulaatio kun taas eldareita tarvittiin varmasti moni miljoona kertainen määrä ja eldarit kokevat kaiken voimakkaammin.
Ja kyllä noiden chaos jumalien syntyyn muutkin vaikutti mutta ihmiset eniten kun fluffin mukaan ihmisistä syntyy isoin "haamu" warpiin.
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Ne oli ihan normi chaos jumalien chaos örkkejä ja ennen oli myös genestealer-örkki hybridejä freebootereinaChrome kirjoitti:milloinkohan tulee uudet jumalat kaaokselle Gork ja Mork ja niiden kaaos örkitennenhän oli freeboottereina kaaos örkkejä
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV