Glade Guard vs. Glade Riders.
Glade Guard vs. Glade Riders.
Luultavasti kysytty, mutta mikä on yleinen mielipide, kumpia käyttää turnausympäristössä?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Re: Glade Guard vs. Glade Riders.
Ööh, eihän noissa ole oikeastaan muuta samaa kuin glade nimi ja että molemmat on corea. Glade guardit on sitä ampumista varten, ja Glade riderit tekemään fast cavalryn ihmeellisiä kikkoja.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Yep, eivät millään tavalla sulje toisiaan pois.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Kysykseen ei ole tässä tapauksessa minkään sortin vastausta. Se että käyttääkö enemmän Gridereita vai GG:tä riippuu täysin muun listan kokoonpanosta. Gladeguardeja kannattaa aina olla ja Gladeridereita olisi olla noin 1 yksikkö/1K, ellei pelaa melko cavalry painoitteista listaa.
2
- The Captain
- Valvoja
Dryadeja. Jostain syystä vain kaikki muut core-valinnat häviävät näille hinta-laatu-suhteessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Machine_Spirit
Mutta voittavat teemallisesti.The Captain kirjoitti:Dryadeja. Jostain syystä vain kaikki muut core-valinnat häviävät näille hinta-laatu-suhteessa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
-
Eorl Nuori
Forest Spirit-listaa lukuunottamatta :).Hands_on_blood kirjoitti:Mutta voittavat teemallisesti.The Captain kirjoitti:Dryadeja. Jostain syystä vain kaikki muut core-valinnat häviävät näille hinta-laatu-suhteessa.
- The Captain
- Valvoja
Nyt puhuttiinkin turnausympäristöstä.Hands_on_blood kirjoitti:Mutta voittavat teemallisesti.The Captain kirjoitti:Dryadeja. Jostain syystä vain kaikki muut core-valinnat häviävät näille hinta-laatu-suhteessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Kyllä sitä turnauksissa GG:tä voi ihan hyvillä mielin käyttää, itse pelailisin paria yksikköä. GR:ää en kyllä pahemmin ole nähnyt pelattavan, varmaankin suhteellisen kova hinta vähentää näiden käyttöä.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Kyllähän ne gg vetää vertoja dryadeille hinta/laatu suhteessa ja ei ne dryadit kaikkia isoja max rankkeja sisältäviä blokkeja voita kun ne saa niin kauheat combat resot jo ennen tappoja (esim kääpät gw:llä tai marauderit etc) ellei gg ole ampumassa rankkeja pois.
edit: puhuin blokeista, jotka saa tappoja aikaan en jotain kuraa olevia blokkeja joita dryadit vetelee miljoona-nolla turpiin ja voittaa cr:än sen takia.
edit: puhuin blokeista, jotka saa tappoja aikaan en jotain kuraa olevia blokkeja joita dryadit vetelee miljoona-nolla turpiin ja voittaa cr:än sen takia.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Se vähä riippuu loppuarmeejast. Ite kyl suosin enemmän pienii GG unittei ja scouttei.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Isompi Arska
scoutit on kyllä melko ylikalliitahalko kirjoitti:Se vähä riippuu loppuarmeejast. Ite kyl suosin enemmän pienii GG unittei ja scouttei.
-
General Eurond
Jos aiot käyttää scoutteja, niin ota Waywatchereita. Ne on pistehintaansa suhteutettuna parempia, vaikka vivätkin Rare-paikan ja maksavat enemmän.
Tosiaan itse painottaisin Glade Guardiin. Jos turnauksessa saat sen metsän puolellesi niin pistä ne sniikkimään sinne ja tulita sieltä koko ****n arsenaalilla. Toimii ainakin mulla.
Tosiaan itse painottaisin Glade Guardiin. Jos turnauksessa saat sen metsän puolellesi niin pistä ne sniikkimään sinne ja tulita sieltä koko ****n arsenaalilla. Toimii ainakin mulla.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Joo kyllä ainakin pari yksikköä glade guardia on hyvä valinta. Totta kai dryadeja messiin mutta ei koko rahalla. Ite oon peluttanu turnauksissa myös glade ridereitä vaikka wild riderit olis varmaankin loppujen lopuksi parempi vaihtoehto.Pikku kirjoitti:Kyllä sitä turnauksissa GG:tä voi ihan hyvillä mielin käyttää, itse pelailisin paria yksikköä. GR:ää en kyllä pahemmin ole nähnyt pelattavan, varmaankin suhteellisen kova hinta vähentää näiden käyttöä.
Kuninkaalla on keppihevonen.
Optio fleehin on tietty aina jees. Edelleen suhteellisen kalliita tehtäväänsä.AssMuster kirjoitti:Joo kyllä ainakin pari yksikköä glade guardia on hyvä valinta. Totta kai dryadeja messiin mutta ei koko rahalla. Ite oon peluttanu turnauksissa myös glade ridereitä vaikka wild riderit olis varmaankin loppujen lopuksi parempi vaihtoehto.Pikku kirjoitti:Kyllä sitä turnauksissa GG:tä voi ihan hyvillä mielin käyttää, itse pelailisin paria yksikköä. GR:ää en kyllä pahemmin ole nähnyt pelattavan, varmaankin suhteellisen kova hinta vähentää näiden käyttöä.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Sekä spearit että 9tuuman move takaavat sen että sotakoneet ovat kusessa. Nämä ovat monitoimikoneita :D
Kannattaa testata sopivatko nämä omaan pelityyliin, jos eivät niin turha niitä on änkeä.
Kannattaa testata sopivatko nämä omaan pelityyliin, jos eivät niin turha niitä on änkeä.
2
Plussaahan on gridereillä ampuu max 48 tuuman päähän ilman miinuksia (marssii 18" ja ampuu 30") saa vihollinen edes vähän miettiä min pistää yksikkös ja ainahan nuilla saa muutaman tapon ja samalla vähennettyä vihun rankki bonuksia.
-
Draich Master
Ne siis liikkuvat 9'', eivät 18'', ja ampuvat sitten 30'' ilman miinuksia.
Taitaa olla joka aika newAge techi kyseessä? Vai joutuuko kone kuseen miehistön laskiessa allensa poistaessaan gladeridereita laudalta?Lind The ChessMaster kirjoitti:Sekä spearit että 9tuuman move takaavat sen että sotakoneet ovat kusessa. Nämä ovat monitoimikoneita :D
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Ai väität siis, että normi crevit voittaa glade riderit gladejen chargessa (ei muuten voita ellei kyseessä ole kyykät, silti gladet voittaa ellei ol heroo mukan crevis)?