"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hell Dorado

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Oberon

Re: Hell Dorado

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ainakin osaavissa käsissä peli sujuu kyllä reipasta vauhtia. Itellä vasta yksi demopeli takana, "personal trainerin" opastuksella napeistansa sai ihmeesti enemmän irti ja hauskaa oli (kiitosta vain asianomaisille, tiedätte kuitenkin ketä ootte). Ainakin pelissä olleilla joukoilla (lostien ja demoneitten aloitusboksit käytännössä) elinpisteet tippuivat hurjaa vauhtia, mikä tuntuisi olevan noiden ranskalais-skirmishien perusidea nykyisin (AT-43, confro ja HD lähinnä vertailukohtina, sivistymätön moukka...). Hahmojen komennot (vae victisistä ja vae solista alkaen) toivat peliin kyllä oman lisänsä, erittäin tervetullutta. Toki auttoi asiaa, että omalla joukolla komentopinnoja oli kovasti paljon enemmän kuin vastustajalla.
Itse lämpenen näille napeille hitaammin kuin confroille aikoinaan, hienoja ovat kyllä sitä en kiellä. Lähinnä nappien takiahan noita demoneitakin hyllylle tilailin, vielä kun joku pelailisi täällä Lahdenkin seudulla. Ilmoitelkaa itsestänne. :P

Kiinnostuneille HD:n foorumilta (jopa siltä enkkupuolelta) löytyy kivasti juttuja, Hammerheart/Lemminkäinen oli näemmä kirjoitellut jo yksikköesittelyjä eri kansoillekin, nice :) Sitä battlereporttia noilta hesan aktiiveilta odotellessa...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Juu, vaikkei paljoa ole tullut aiheesta kirjoiteltua niin kyllä täälläkin päin pääkaupunkiseutua kyseisestä pelistä ja (eritoten) kauniista figulinjasta (joka kovasti, yllättäen, on kasvussa).

Harmi kun ei vielä "kotimarkkinoiden" hyllyille saada näitä tuotua, olisin ainakin hyvin kiinnostunut. Mistä sitten johtuukaan ettei ranskalaisia vielä ole lämmittänyt tänne vähittäismyyjille kaupata figujaan. No toivotaan että saadaan tässä vuoden sisään tännekkin noita figuja nettikauppoihin jne.
(Jos vain tulisi ensi Coniin, olisi niin otollinen paikka tehdä hyviä kauppoja ;))

Sääntöihin pitää vielä yrittää syventyä tarkemmin, kiitos kuitenkin suomi-versiosta Lasselle. Saas nähdä milloin lontoon kieli taittuu sääntiksen sivuille asti, patonkikielinen versio kun jäisi pelkäksi hyllyn koristeeksi (kun ei tältä kielivammasta kärsivältä taitu nuo ranskan kielen koukerot.).
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Haddock

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Oberon_ kirjoitti:(lostien ja demoneitten aloitusboksit käytännössä)
Succubuksen tosin korvasi isoraivo, vaikka täytyihän sinun sitä kokeilla kun ihan sitä varten sen maalasin. ;)

Hell Doradon figut ovat tosiaan jokseenkin miellyttäviä sekä koota että maalata, vaikka kehuttua valuviivojen puutetta en ole itse huomannut. Olen toisaalta niiden poistamisen suhteen harvinaisen tarkka. Lisäksi vielä harmikseni ainoa varteenotettava fantasiaskirmishpeli (elikkä konfrontaatio) meni muuttumaan ryhmäpohjaiseksi peliksi. Sääli sinänsä.

Mutta tuo sculptivertaus jäi häiritsemään, helppohan sitä on verrata Georgia yhteen GWn viimeajan surkeimmista figunkuvatuksista ja osoittaa tällä firmojen eroja. Kas kun ei samantien verrattu 40kn myynnistä poistettuihin (luojan kiitos) metallipossessedeihin. Reilumpi vertauskohde olisi vaikkapa Archaon tai jokin muu armeijan pääjehu. Vähän sama kuin olisi verranut saraseenien keihäsmiestä johonkin GWn parhaimmistoon ja ylistänyt sen jälkeen GWtä.
Oberon

Haddock kirjoitti:
Oberon_ kirjoitti:(lostien ja demoneitten aloitusboksit käytännössä)
Succubuksen tosin korvasi isoraivo, vaikka täytyihän sinun sitä kokeilla kun ihan sitä varten sen maalasin. ;)
Jep, siksi sanoinkin että käytännössä. 1 figu ~20:stä eri kuin noissa bokseissa on aika pieni ero, vaikka kyseinen nappi olikin suht tärkeä. HH:n kirjotteluiden perusteella olisi kai kannattanut koittaa succubustakin, mutta oli se isokin jees :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Haddock kirjoitti:Vähän sama kuin olisi verranut saraseenien keihäsmiestä johonkin GWn parhaimmistoon ja ylistänyt sen jälkeen GWtä.
Juu, osittain tahallani provosoin. Ja kun sattui tulemaan vähän niin kuin samaan aikaan haarniskoitu ritari kumpaakin systeemiin, niin niitä tuli suoraan verrattua toisiinsa. Kuten sanoin jo aiemmin, halusin lähinnä korostaa pelien tyylieroa.
Ja omahyväisesti kehua Hell Doradoa :)

Mutta eiköhän asia tullut jo selväksi. Eri tyyli on peleissä, ja loput on makuasioita.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

...mutta kyllähän joku demottaa HellDoradoa ensi conissa, jookoskookos? :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Oberon_ kirjoitti:Jep, siksi sanoinkin että käytännössä. 1 figu ~20:stä eri kuin noissa bokseissa on aika pieni ero, vaikka kyseinen nappi olikin suht tärkeä. HH:n kirjotteluiden perusteella olisi kai kannattanut koittaa succubustakin, mutta oli se isokin jees :)
Losteilla tosin on näitä asexuaaleja sen verran monta, että Succubus ei itse asiassa niitä vastaan loista mitenkään ihmeellisesti. Retiare on yksi kauheimmista asioista, joka voi Succubusta vastaan tulla - sukupuoleton ja kaataa kolmella hitillä - argh! Toisaalta kaataminen kyllä haittaa isovihaakin runsaasti, ei silti.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Day kirjoitti:...mutta kyllähän joku demottaa HellDoradoa ensi conissa, jookoskookos? :)
Mitä suurimmalla varmuudella. Meillä on tuoda paikalle 4-5 pelipöytääkin, riippuu sitten enää ihmisistä että mitä niillä halutaan tarkkaan ottaen tehdä.
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Hammerheart kirjoitti:
Oberon_ kirjoitti:Jep, siksi sanoinkin että käytännössä. 1 figu ~20:stä eri kuin noissa bokseissa on aika pieni ero, vaikka kyseinen nappi olikin suht tärkeä. HH:n kirjotteluiden perusteella olisi kai kannattanut koittaa succubustakin, mutta oli se isokin jees :)
Losteilla tosin on näitä asexuaaleja sen verran monta, että Succubus ei itse asiassa niitä vastaan loista mitenkään ihmeellisesti. Retiare on yksi kauheimmista asioista, joka voi Succubusta vastaan tulla - sukupuoleton ja kaataa kolmella hitillä - argh! Toisaalta kaataminen kyllä haittaa isovihaakin runsaasti, ei silti.
Niin, suckubus on mun ötököille vain enää tosi ärsyttävä, helveetttin ärsyttävän sijaan... pukki ja enkeli menevät vielä siitäkin ohi, mutta mistäpä eivät menisi.

Retiariukset toisaalta on pelin selkeesti kovimmat mokkerit, että mitäpä minä tässä valitan... Pitäisi kai vain opetella pelaamaan, mut demoonit on vaan niin ahdistavia...

Isoviha oli kyllä raaka laite kun kohtasin. Pelasin vähän vasemmalla kädellä niin päädyin vain torppaamaan sen retiariuksella, joka yhdessä kaksipääkoiran kanssa antoi henkensä körmyn nitistämiseksi... pisteissä laskettuna tosi paska diili, mutta minkäs teet... aaargh
Oberon

Jepjep, nopeasti iso kirottu kaatui (niinkuin kaikki muukin)nopiasti, mutta ainakin se teloi 2 ilmeisesti kovinta rivijannua samalla, nice. Infernaalinen lähettiläs on erittäin kovaa kamaa kyllä, vahvisti komentopisteiden tuomaa ylivoimaa vielä entisestään. Ihan jees, pelottaa tosin ajatellakin mitä ne kadotetut olisivat tehneet, jos niitä olisi käskytetty oikealla kädellä :o
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Mulle tulee deemoneita. Jipijipijipijii :D Daidaidai. Mitään en pelitehosta tiennyt, mutta hienoja oli. Se ratkaisi ostopäätöksen, niinkuin kaikki figut, mitä hankin. Sattuipa kivasti, että ne on noinkin kovia. Muhahahahaa :) Pääsis jo niitä suttaamaan. Mitä enemmän noita sääntöjä lukee, niin sen pahemmaksi odottaminen käy. Hauska lukea toisten kokemuksia pelistä tässä odotellessa.

Succubuses, succubee... succubuses... succubee... succ...

Battleraportti olisi lysti lukea.

Isoja kylkiluita olen askarrellut maastoksi. Muutama muukin idea hautuu.
Luumumehu on soturien juomaa
Lassek

http://www.4thralls.com/index.php?style=focus&pag=tools#
Jätkät bongas listanrakentimen. Särpikää odotellessa vaikkapa sillä... :D

Koodi on luonnollisesti taattua italialaista laatua
Lassek

Erikseen mainittavan päheä figu suoraan HELEVETISTÄ! Ostan!

Se taistelurapska viivästyy. Pahoittelemme aiheutunutta mielipahaa.

Niin ja kait se kuuluu sanoa "Succubi" latinan malliin.
Lassek

Häikäilemätön nosto, jolla oli salaa tarkoitus... Jos joku ehti jo kaipailla, niin tässä on kaikkien kirjan profiilien erikoiskäskyt ym. patonginpulitukset nyt selkokielellä: http://www.esnips.com/doc/267d329a-553b ... koiskaskut
Ujutin mukaan eräitä olennaisimpia erratointeja niistä, mitä tässä kevään mittaan on ilmaantunut. Parissa kohtaa löysäsin käännöstyötä, kun loppui osaaminen. Ehkä saan anteeksi?

Raporttia ei tunnuta saavan aikaiseksi. Jääp nähtäväks.
Viimeksi muokannut Lassek, Ti 29.04.2008 20:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Loistavaa.. vielä kun saisi figut hankittua jossain välissä.. :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Lassek

Silveri kirjoitti:Loistavaa.. vielä kun saisi figut hankittua jossain välissä.. :P
Sovitaanko, että otetaan yhteyttä kun seuraavan kerran tilataan rautaa, ettet jää kyydistä. Soitan vaikka puhelimella...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

sposti on parempi vaihtoehto - en kuitenkaan töiltäni ikinä kerkeä vastaamaan, tekstiviesti toki toimii... tosin.. odotan nyt tässä vielä hetken sitä saako Suomi oman jälleenmyyjän vaiko ei...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
NuuNuuWarrior

Viesti Kirjoittaja NuuNuuWarrior »

Mielestäni nuo jotkut demonit on aika sairaan näköisiä.:D Aika aidosti karuja figuja.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Lassek kirjoitti:Häikäilemätön nosto, jolla oli salaa tarkoitus... Jos joku ehti jo kaipailla, niin tässä on kaikkien kirjan profiilien erikoiskäskyt ym. patonginpulitukset nyt selkokielellä: http://www.esnips.com/doc/99eb88fd-7a47 ... koiskaskut
Ujutin mukaan eräitä olennaisimpia erratointeja niistä, mitä tässä kevään mittaan on ilmaantunut. Parissa kohtaa löysäsin käännöstyötä, kun loppui osaaminen. Ehkä saan anteeksi?
Tämä on kyllä aivan silkkaa parhautta. Saanko vääntää siitä layoutiltaan hieman seksikkäämmän pdf:n?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Lassek

Joo anti pallaa...

Ruppee tulemaan rutiinia tohon, niin ehkä kohta voisi vaikka fluffiakin kääntää parin sivun edestä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”