Skenaariossa apua kaivataan!
Skenaariossa apua kaivataan!
Eli ennen olen pelannut vain last man standingia loputtomilla vuoroilla, ja se alkoi vähän tympiä niin päätin aloittaa skenaariot. Ja skenaarioista tuli mieleen eli:
1. Mikä mahtaa olla semmoinen peli jossa toinen on hyökkäävä osapuoli ja toinen puolustava ja hyökkäävällä on enemmän pisteitä? Tuommoisen pelin joskus olen nähnyt taisteluraporteissa.
2. Jos pelissä on objekteja, niin pitääkö minun mennä vain objektin viereen, että se on hallussani? Ja pitääkö siinä pysyä loppu pelin ajan?
1. Mikä mahtaa olla semmoinen peli jossa toinen on hyökkäävä osapuoli ja toinen puolustava ja hyökkäävällä on enemmän pisteitä? Tuommoisen pelin joskus olen nähnyt taisteluraporteissa.
2. Jos pelissä on objekteja, niin pitääkö minun mennä vain objektin viereen, että se on hallussani? Ja pitääkö siinä pysyä loppu pelin ajan?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- Half-breed
Re: Skenaariossa apua kaivataan!
1. Kaikki sääntökirjan skennaariot on suunniteltu pelattavaksi yhtä suurilla armeijoilla, joten jos haluat erikokoisia armeijoita, niin sinun on suunniteltava/muokattava skennaario(ta). WD:ssä ainakin joskus myös iskivät skennaarion säännöt ennen taisteluraporttia, niin WD:täkin voit selailla.
2. Vasta pelin lopussa katsotaan kenen hallinnassa objektiivit ovat.
2. Vasta pelin lopussa katsotaan kenen hallinnassa objektiivit ovat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Warmaster
No jaa... entäs se Sustained Attack -special rule Bunker Assaultissa(ko?)...Half-breed kirjoitti:1. Kaikki sääntökirjan skennaariot on suunniteltu pelattavaksi yhtä suurilla armeijoilla, - -
- Henkinen Johtaja
siellähän niitä on noita erikois-skenuja. Muistaakseni eräässä pelissä puolustajalla oli vähemmän joukkoja.
Tuosta...
- Guardsniper
Muistit oikein.Henkinen Johtaja kirjoitti:siellähän niitä on noita erikois-skenuja. Muistaakseni eräässä pelissä puolustajalla oli vähemmän joukkoja.
Rearguard s.212
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Ja sivu on?The Warmaster kirjoitti:No jaa... entäs se Sustained Attack -special rule Bunker Assaultissa(ko?)...Half-breed kirjoitti:1. Kaikki sääntökirjan skennaariot on suunniteltu pelattavaksi yhtä suurilla armeijoilla, - -
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- Finlandiaperkele
S.195Antti_94 kirjoitti: Ja sivu on?
Sustained Attack on Meat Grinderissa.The Warmaster kirjoitti:No jaa... entäs se Sustained Attack -special rule Bunker Assaultissa(ko?)...
Viimeksi muokannut Finlandiaperkele, Ma 21.04.2008 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nämä löytyvät siis vain isosta kirjasta.
Bunker assault s.194. Erikoiskenaarioita esitellään sivuilla 188 ->130
Bunker assault s.194. Erikoiskenaarioita esitellään sivuilla 188 ->130
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- The Warmaster
Joo niinpä on. Se kuva, jossa kaartibunkkerilla on kusiset paikat kun sen ympärillä on *muutama hormagauntti, hämäsi muistia...Covenant kirjoitti:Sustained Attack on Meat Grinderissa.