Ihmisssusia
-
Pitsaleikkuri
Ihmisssusia
Space wolffeilla on aika susimaisia jätkii riveissään. Ihmissusia?
Meillä ei ole mitään muuta pelättävää kuin pelko itse. Ja käärmeet, tietysti. Ja Muumilaakson mörkökin on aika pelottava. Mutta niiden lisäksi meillä ei ole mitään muuta pelättävää. Paitsi ehkä...
- Stormtrooper
Re: Ihmisssusia
Eikös Space Wolffien ainoa seuraaja chapter Wolf Brothers lakkautettu liiallisen wolfen geenin aiheuttamien mutaatioiden takia?
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?
-
Bringer-of-Doom
KUn oikein muistelen, niin eikös space wolfien 13. company jäänyt loukkuun eye of terroriin, minkä seurauksena osa porukasta, aikojen saatossa, mutatoitui joksikin, mitä voisi nimittää ihmissusiksi, tosin ilman mitään kuu-efektiä. Eye of Terror-kirjasesta tuommoista muistelen lukeneeni. Korjatkaa jos olen kamalasti väärässä.
Tuota samaa mutaatiota esiintyy SW:n keskuudessa ihan luonnostaan, joskin sen vaikutukset jäävät yleensä vain väliaikaisiksi. 13 komppanian tapauksessa warpille altistuminen on saattanut hyvinkin pahentaa/yleistää oireita. Toisaalta jos oikein muistan, niin kyseinen mutaatio oikeastaan suojaa kaaoksen henkisiltä vaikutuksilta.Bringer-of-Doom kirjoitti:KUn oikein muistelen, niin eikös space wolfien 13. company jäänyt loukkuun eye of terroriin, minkä seurauksena osa porukasta, aikojen saatossa, mutatoitui joksikin, mitä voisi nimittää ihmissusiksi, tosin ilman mitään kuu-efektiä. Eye of Terror-kirjasesta tuommoista muistelen lukeneeni. Korjatkaa jos olen kamalasti väärässä.