squig herdi
-
terror erkki
squig herdi
joo, eli mites noita squigherdejä kantsuis pelata? montako tiimii kannattaa yhteen laittaa ja miten asetetel ryhmäks? saako ne mitään boonuksii tappelussa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: squig herdi
Jos herdejä meinaat pelata niin eiköhän niillä mennä kaikki kovasti haarniskoidut ukkelit tappamaan. Ei kuitenkaan ehkä ihan Khornen choseneja, mutta jotain ironbreackerin tyylistä jalkaväkeä, jolla savea kuitenkin löytyy. 2 S5 iskua per pallo kuitenkin sattuu.
Mikä näiden ongelma kuitenkin on, on se, että niillä on T3 ja save olematon. Tämä tarkoittaa, että nehän voi ampua ihan helposti kuuseen, joten mistään keskeltä kenttää bolttiksien ja muiden läpi ei kannata mennä. Suojaisia teitä on siis kuljettava tai niin, että muuallakin on muutakin kivaa alas ammuttavaksi.
Minkä kokoisina näitä sitten peluuttaisi on ihan oma maku. Itse olen pitänyt 5 tiimistä, jolloin saavat täydet rankit hetkeksi ja yksikkö on halpa. Mitä nyt, oliko se joku 150p. Ei kovin paha hinta siitä, mitä sillä voi tehä. Tietenkin figut sijoitetaan niin, että sguikit on reunoilla, gobot keskellä ja takariveissä. Näin ei oikein pakosti tulla millään heikolla blokilla kylkeen kun squikkeja on puremassa useampi kappale takaisin.
Mikä näiden ongelma kuitenkin on, on se, että niillä on T3 ja save olematon. Tämä tarkoittaa, että nehän voi ampua ihan helposti kuuseen, joten mistään keskeltä kenttää bolttiksien ja muiden läpi ei kannata mennä. Suojaisia teitä on siis kuljettava tai niin, että muuallakin on muutakin kivaa alas ammuttavaksi.
Minkä kokoisina näitä sitten peluuttaisi on ihan oma maku. Itse olen pitänyt 5 tiimistä, jolloin saavat täydet rankit hetkeksi ja yksikkö on halpa. Mitä nyt, oliko se joku 150p. Ei kovin paha hinta siitä, mitä sillä voi tehä. Tietenkin figut sijoitetaan niin, että sguikit on reunoilla, gobot keskellä ja takariveissä. Näin ei oikein pakosti tulla millään heikolla blokilla kylkeen kun squikkeja on puremassa useampi kappale takaisin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
terror erkki
kiitti, en ois kyl älynny laittaa noin. oisin varmaan laittanu ne tyyliin squig/gobbo/squig/gobbo/squig ja saman moisia rivejä sit vaan peräkkäin tai sit oisin laittanu niin et kaikki squigit o ees ja gobot takana.
mites muuten jos ois esim vaa yks tiimi ja se on tappelus niin et 3 sguiggii edes ja gobot takana. ja viholline tappaa kaikki squigit ni siirtyykö ylimääräset wuundit gobboihin? ja jos gobot jää henkiin ja lähtee karkuun ni tuleeko se wild squig juttu? vaiks ne squigit onki jo tapettu? nää kysymykset ois varmaa pitäny laittaa eri paikkaan vai kuinka? aattelin et menee kuiteski ny täs samal.
mites muuten jos ois esim vaa yks tiimi ja se on tappelus niin et 3 sguiggii edes ja gobot takana. ja viholline tappaa kaikki squigit ni siirtyykö ylimääräset wuundit gobboihin? ja jos gobot jää henkiin ja lähtee karkuun ni tuleeko se wild squig juttu? vaiks ne squigit onki jo tapettu? nää kysymykset ois varmaa pitäny laittaa eri paikkaan vai kuinka? aattelin et menee kuiteski ny täs samal.
kokeneemmat korjatkoon jos olen väärässä, mutta itse olen tämän asian niin ymmärtänyt että yksikön ollessa taistelussa kaatuneet poistetaan aina takarivistä ellei vihollinen ilmoita ennen lyömistään yrittävänsä haavoittaa championia/charaa.ja tämäkin vain jos se on mahdollista
elämä on kovaa kun on pieni ja vihreä
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
-
Cactuscheff
Yksiköistä, joista löytyy useamman tyyppisiä perusmosureita lähinnä varmaan squigeissä ja beast herdeissä, lähitaistelu tappiot otetaan sellaisista nappuloista, joita vastustaja on lyönnytkin, eli squigeistä jos ne ovat ainoita kontaktissa olijoita. Poikkeuksena impact hitit jotka randomisoidaan kuten ampuminenkin. Jos se squig herdi on nyt oletuksena aseteltu kentälle niin että squigit ovat edessä ja sivuilla ja gobot keskellä ja takana niin edestä tai sivuilta tuleva vastustaja voi tappaa vain squigejä. Ylimääräiset woundit eivät siirry goblineihin. Tappiot otetaan sitten takimmaisissa riveissä olevista squigeistä ja goblineita siirrellään tarpeen vaatiessa niin että yksikkö pysyy siisteissä riveissä. Jos vastustaja pääsee tilanteeseen että base to base-kontaktissa on sekä goblineita että squigejä hyökkäykset pitää jakaa näiden kesken.
GW ei ole vaivautunut selvittämään tarvitaanko Wild squigs sääntöön oikeasti elossa olevia squigejä, jotta se astuisi voimaan. Eli periaatteessa ne goblinitkin voisivat villiintyä, jos luetaan sääntöjä tarkalleen. Jos sen sijaan haluat säilyttää pelikaverisi, voisit jättää Wild squigs-säännön huomiomatta ja pelata tilanteen normaalisti sääntökirjan mukaan kaikkien squigien kuoltua.
GW ei ole vaivautunut selvittämään tarvitaanko Wild squigs sääntöön oikeasti elossa olevia squigejä, jotta se astuisi voimaan. Eli periaatteessa ne goblinitkin voisivat villiintyä, jos luetaan sääntöjä tarkalleen. Jos sen sijaan haluat säilyttää pelikaverisi, voisit jättää Wild squigs-säännön huomiomatta ja pelata tilanteen normaalisti sääntökirjan mukaan kaikkien squigien kuoltua.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
- Scumboogie
Öö, juuh...
Mä sain selville jostai, et jos ne squigit on kuolleita ja gobbot jäljellä, ja ne pakenee, sitä Wild Squig juttua ei tuu.
Kiitos.
Mä sain selville jostai, et jos ne squigit on kuolleita ja gobbot jäljellä, ja ne pakenee, sitä Wild Squig juttua ei tuu.
Kiitos.
WD Battle Reportissa pelasivat niin, että kun Swordmasterit paloittelivat kaikki squigit niin ne eivät ehtineet villiintyä.Skarsnik96 kirjoitti:Öö, juuh...
Kiitos.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Isompi Arska
hopperit ovat myös hyvä ratkaisu, ne kun pääsevät helpommin metsään sun muualle raiskaamaan ja ottamaan suojaa, vaikka ovat liikkensä kanssa melko randomeita...