No niin, eiköhän ole aika kuopata tämä nyt suosiolla.
- Kevään karttakampanja Liekehtivät Ruusutarhat on päättynyt!
Jes jes, näin siis on. Kiitos kaikille osallistumisesta - itselläni oli ainakin aika hauskaa rukkailla näitä juttuja, ainakin aina välistä. Välillä tietty pieni burnout tuppasi iskemään, vaikka päivittäminen onnistuikin aina puolessa tunnissa. Silti olen kai luonnostani hiukka laiska ja saamaton. :) Omaa avautumistani olen jo jakanut tässä kevään myötä, ja sama pätee yhtäkin - puraisin liian suuresta omenasta, enkä jaksanut syödä sitä loppuun. Lisäksi näytti aina siltä, että omena jakautui säännöllisin väliajoin, ja varsinkin fluffipuoli oli liian kaukana että olisin jaksanut pureskella sääntöomenoita tarpeeksi päästäkseni kunnolla tyhjentämään sitä koria. Harmi, että monet kivat fluffipätkät jäi nyt tarjoamatta. Sanotaan vaikka, että tämä olisi toiminut paremmin tietokonepelinä. ;)
Mut kaikin puolin, tosi kivaa silti oli. Antaa sataa nyt palautetta. Varaudun huulta purren kritiikkiin. Tiedän omista mokistani jo monta, mutta samahan sitä on kuulla lisääkin.
Kampanjan taisi käydä omistamassa Niki tällä kertaa. Kääpiöt omistivat lopussa hirvittävän määrän kaupunkeja, ja kaksi pääkaupunkia, ja eniten suuria armeijoita. Nikon ja Topin vääntö oli ainakin vallan eeppistä loppupuolella - tosi kiva oli nähdä Topi pelin parissa. :) Uusia pelaajia pitää rohkaista aina. Valitsit kuitenkin suippokorva ehkä vähän väärän puolen liitossasi, koko muu maailma kun oli hönkimässä tiukkaa tahtia kääpiöherrasi niskaan. Tino liikuskeli kovin pitkälti Sebastianin siiven alla, varsinkin kun Akin eteneminen etelään ehtyi alkuunsa valtavan kääpiömassan vyöryessä lordi Lachlanin pääkaupunkia kohti.
Hienoja hetkiä kuitenkin kaikin puolin. Olisi ollut kiva vääntää Montenasin taistelu joskus - ehkä kesällä. Näkisimme kuka lopulta hallitsikaan tuota kovaa kokenutta kaupunkia. Arvailun varaan jää kuitenkin, olisiko kukaan van der Rosenin sisaruksista saanut pientäkään palasta tuon kaupungin omistuksesta.
Kiitos vielä kerran kaikille, ja otetaan joskus uudestaan! :) Ehkä vähän paremmalla organisoinnilla. Itse voisin pelata ehkä seuraavaksi itsekin. Onneksi tuo Swedland tulee syksyllä, ja kesällä päästään kahakoimaan kunnolla Mordheimin merkeissä. Tässä ollaankin ihan kuutamolla kun tätä aktiviteettia pukkaa toinen toisensa jälkeen...