C:aoR ja RopeCon
C:aoR ja RopeCon
Noniin... yleinen mielipide CaoRia kohtaan on tiedossa, mutta itselläni olisi tavoitteessa saada maaleihin 2000 pisteen CaoR -armeija RopeConiin. Olisiko kiinnostuneita muitakin?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Re: C:aoR ja RopeCon
Noh, voisihan sitä kasailla drune armeijasta jonkinlaisen 2k porukan, kun ei se vaadi niin suuria investointeja. Että voishan sitä vaikka kokeilla.
Mites muuten AT-43 osalta? Kun tuota RB:tä ajattelin alotella kesän kuluessa
Mites muuten AT-43 osalta? Kun tuota RB:tä ajattelin alotella kesän kuluessa
Kannattanee kysellä erillisessä ketjussa. Multa löytyy vain se initiation setti ja Kossak, ei hirveän pitkälle pääse sillä, eikä oikein hotsita lähteä investoimaan kokonaiseen armeijaankaan tässä vaiheessa, kun ei oikein vastustajia ole täälläpäin
- Hammerheart
Niin, minäkin siis olen maalaamassa ~2000-2500 pinnaa CAoR-jellonia Ropeconiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Saanko tulla Acheronilla? Counts assaan sankarit... Tapsa tekee mulle kivan listan sitten.
Kunhan ei nyt mitään älyttömiä proxyjä, kuten esim. great cranen proxytys galhyanilla tai akhamiälillä
Meinaatko että sen kaikki cynwällifigut yhteensä riittäisi jotenkin proksaamaan uuskonfron prepainttikumiarmeijaa? ;)
Dipattuja luurankoja peruspuppetteina, dryvbrushattuja wraitheja questoreina, random-undead maageja ja muita charruja charruina.Silveri kirjoitti:Kunhan ei nyt mitään älyttömiä proxyjä, kuten esim. great cranen proxytys galhyanilla tai akhamiälillä
Charruja... CHARRUINA? Nöygh..
*krhöm*.. taas oltu 15 tuntia sunnuntaina töissä ja maanantaina taas 8:aan töihin... joo.. eikai ainakaan mun puolestani siinä mitään onkelmaa ole, jos ei muillakaan ole
*krhöm*.. taas oltu 15 tuntia sunnuntaina töissä ja maanantaina taas 8:aan töihin... joo.. eikai ainakaan mun puolestani siinä mitään onkelmaa ole, jos ei muillakaan ole
- Half-breed
C:aoRia vastaan minähän olen enemmän, kuin olen kääppiä vastaan, joten minä en ainakaan haluaisi ruveta pelaamaan uusilla säännöillä. Vai puhutaanko tässä nyt ihan irrallisista peleistä, turnauksen ollessa perinteisesti 3,5 + idiotismin poistettu mallilla?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Irrallisista peleistä... turnausta ei näillä näkymin ole tulossa, elleivät HH ja NMF ole sitä itsenäisesti järjestämässä
- Half-breed
No.....saapahan lauantain vapaaksi häröilyyn, kun silloin conissa on se pahin metakka.Silveri kirjoitti:turnausta ei näillä näkymin ole tulossa, elleivät HH ja NMF ole sitä itsenäisesti järjestämässä
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.