"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Legion of the White Hand

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Drakojan

Legion of the White Hand

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

The Legions of the White Hand

Heroes:

Saruman 170 pts*

Uruk-Hai captain with shield and heavy armour 60 pts*

Warriors:

10 Uruk-Hai warriors with shield 100 pts

10 Uruk-Hai warriors with pike 100 pts

6 Uruk- Hai warriors with Crossbow 66 pts

8 Orc warriors with spear 48 pts*

3 Uruk-Hai berserkers 45 pts*

yht. 589. pts

Kommentia ja parannusehdotuksia. Merkitsin tähdellä ne joita ei ole vielä ostettu ja ne voi vielä muuttaa.
Viimeksi muokannut Drakojan, Ke 16.04.2008 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
banzgo

Re: Legion of the White Hand

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Sarumanin lisäksi olisi ehkä pätevää ottaa kapteeni mukaan tuomaan mahtia. Örkki kilpikavereita ei tarvitse, pelkkiä keihäs kavereita. Muuten näyttää hyvältä.
samppara

Viesti Kirjoittaja samppara »

Itse ottaisin uruh-hai kilpikaverit suihkun puolelle ja tilalle uruh-haita pikella.
Itse vaihtaisin 3 bersua ja 8 örkkiä uruh-hai captainiin ja lopuil pisteil massaa, näin saat lisää mahtia
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

samppara kirjoitti:Itse ottaisin uruh-hai kilpikaverit suihkun puolelle ja tilalle uruh-haita pikella.
Itse vaihtaisin 3 bersua ja 8 örkkiä uruh-hai captainiin ja lopuil pisteil massaa, näin saat lisää mahtia
Kilpikaverit ovat rautaa, piket aika paskoja juuri ilman niitä kilpiveikkoja. Itse heivaisin piket suihkuun, tilalle maan mahottomasti crossbow urukkeja. Bersut pitäisin kyllä listassa. Keihäsörkkejä älä ainakaan ota pois, koska ne ovat loistavia kilpiurukkien tukemisessa.

Piket kyllä oikeastaan heittäisn kokonaan pois.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Drakojan

Tämä nyt on oikeastaan "pärjätään sillä mitä löytyy" kuin "max power"-lista, sillä pikkuveli pisti omat urukkinsa myyntiin ja tämä lista on sillä pohjalla...
Th3_Dog

Viesti Kirjoittaja Th3_Dog »

Uruk Hai kapteenin tilalle, kun sitä et kerta vielä ole ostanut, laittaisin jonkun nimellisen heron. Esim. Ugluk.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Ne nimelliset herot ei vaan kauhean hyvin sovi teemallisesti panssari urukkien kanssa. Kun kaikki olivat sellaisia Scouttiheroja.
Drakojan

Teema on itselleni tärkeä osa armeijaa. Fluffia en kirjoittele, mutta jonkinlainen kirjoittamaton taustatarina on aina päässäni. LotRissa tämä taas on vähän hankalaa, kun juoni on kirjoitettu valmiiksi... Mutta tämä voisi kuvata vaikka Rautapihaan jäänyttä reserviarmeijaa, linnoittautuivat itsensä Orthanciin enteilta piiloon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”