Tau 5.edikassa? uusi kirja siihen??
- Lord of Carcassonne
Tau 5.edikassa? uusi kirja siihen??
Elikkäs mitäpä mieltä ootte... saako Tau ensi laitokseen uutta kirjaa? ja jos tulis niin mitä Tau siihen saisi uutta jne?
Omat toiveeni olisi.
- Komentaja stealth suitissa johon saisi aseistusta samanlailla kuin Dawn of war pelissä (ainahan toivoa saa =) ).
- Barracuda Taun listaan.
- Uusi auxilier unitti?
- Uusia wargeareja...nykyiset special issuet muuttuisi laajasti käyttöön (massatuotanto on mahdollista) ja uusia issue varusteita testiin.
- Remoroita :D . Olis stealth armeijan luonti mahdollisuus =D
- Fire warrior unitteihin 1-2 Special/heavy ase mahdollisuutta (tämä on jo kaukaa haettu mutta toivoahan saa) esim rail rifle esim.
Mutta noihan on vain toiveita mutta toivoahan saa.
Omat toiveeni olisi.
- Komentaja stealth suitissa johon saisi aseistusta samanlailla kuin Dawn of war pelissä (ainahan toivoa saa =) ).
- Barracuda Taun listaan.
- Uusi auxilier unitti?
- Uusia wargeareja...nykyiset special issuet muuttuisi laajasti käyttöön (massatuotanto on mahdollista) ja uusia issue varusteita testiin.
- Remoroita :D . Olis stealth armeijan luonti mahdollisuus =D
- Fire warrior unitteihin 1-2 Special/heavy ase mahdollisuutta (tämä on jo kaukaa haettu mutta toivoahan saa) esim rail rifle esim.
Mutta noihan on vain toiveita mutta toivoahan saa.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Hands_of_blue
Re: Tau 5.edikassa? uusi kirja siihen??
Veikkaisin Taun uuden codexin ilmestyvän aikaisintaan noin neljän vuoden päästä vitos edikan loppupuolella tai sitten vasta kuutosedikassa, tai sitten Gw menee konkurssiin ennen sitä. :)
- Machine_Spirit
Re:
Muttakun muistetaan että Tau on toiseksi myynein armeija 40k:sa. Tulee varmaan ens tai sitä seuraavana vuonna.Z7-852 kirjoitti:Taun codex on kyllä jo sen verran uusi ettei ne tule vähään aikaan uusiutumaan. Parhaimmillaankin vasta joskus kahden tai kolmen vuoden sisällä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Re: Re:
Onko Tau todellakin toiseksi parhaiten myyvä armeija 'kytkoossa? Olin saanut käsityksen, että ensin marat, sitten paholaisserkut. Lopuista ei tietoa.Hands_on_blood kirjoitti:Muttakun muistetaan että Tau on toiseksi myynein armeija 40k:sa. Tulee varmaan ens tai sitä seuraavana vuonna.Z7-852 kirjoitti:Taun codex on kyllä jo sen verran uusi ettei ne tule vähään aikaan uusiutumaan. Parhaimmillaankin vasta joskus kahden tai kolmen vuoden sisällä.
- Finlandiaperkele
Aika kaukaa haettu todellakin. Rail Riflet on enemmän pathfinderien heinää.Lord of Carcassonne kirjoitti: - Fire warrior unitteihin 1-2 Special/heavy ase mahdollisuutta (tämä on jo kaukaa haettu mutta toivoahan saa) esim rail rifle esim.
- Machine_Spirit
Onkos muuttunut?Migutti kirjoitti:Onko Tau todellakin toiseksi parhaiten myyvä armeija 'kytkoossa? Olin saanut käsityksen, että ensin marat, sitten paholaisserkut. Lopuista ei tietoa.Hands_on_blood kirjoitti:Muttakun muistetaan että Tau on toiseksi myynein armeija 40k:sa. Tulee varmaan ens tai sitä seuraavana vuonna.Z7-852 kirjoitti:Taun codex on kyllä jo sen verran uusi ettei ne tule vähään aikaan uusiutumaan. Parhaimmillaankin vasta joskus kahden tai kolmen vuoden sisällä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
- Half-breed
Vaikka olisikin myynein codexi, niin kyllä GW katsoo vähän kannattaako niitä codexeja ruveta rukkaamaan. Tau ei kuitenkaan nyt ole mikään juustoin lista, ja ainoa juustolista jonka Tau saa, eli mech-Tau saa jo perussäännöissä nerffiä, kun skimmereitä heikennetään. Täten ellei uudet säännöt ole pahasti ristiriidassa Taun kirjan kanssa, niin tuskin ne ovat vielä hetkeen tulossa, kun on armeijoita jotka tarvitsevat huomiota enemmän.Hands_on_blood kirjoitti:Muttakun muistetaan että Tau on toiseksi myynein armeija 40k:sa. Tulee varmaan ens tai sitä seuraavana vuonna.Z7-852 kirjoitti:Taun codex on kyllä jo sen verran uusi ettei ne tule vähään aikaan uusiutumaan. Parhaimmillaankin vasta joskus kahden tai kolmen vuoden sisällä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
1. Ei missään nimessä special weaponeita taulle, omaavat jo hyvän arsenaalin, yksipuolisuus on OK, tasapainottaa.
2. Wargearit muuttuvat oeltettavasti plusmiinusnolla tyyliseksi nykyiseksi päivityslistaksi, ja uutta tuskin KAUHEASTI tulee.
3. Barracuda? lol ei ole tulossa, voin kertoa ;)
4. Auxiliaryt olisi kyllä kova veto, tai sitten ihmisarmeija joka palvelee tauta, tai edes yksikkö 0.o
2. Wargearit muuttuvat oeltettavasti plusmiinusnolla tyyliseksi nykyiseksi päivityslistaksi, ja uutta tuskin KAUHEASTI tulee.
3. Barracuda? lol ei ole tulossa, voin kertoa ;)
4. Auxiliaryt olisi kyllä kova veto, tai sitten ihmisarmeija joka palvelee tauta, tai edes yksikkö 0.o
Tämähän antaa meille kaartipelaajille vielää lisää hihittämisen aihetta. Iloa tosin latistaa huhut inferno cannon lantikasta.Albifrons kirjoitti:No Taukithan saavat huhujen mukaan suurta nerffiä vitos edikassa, jos ja kun area terrain ei bloki losia ja sitten se skimmeri nerffi. Perseestä tbh. Eli jos nuo tulevat niin kyllä pitää tehdä se uusi Tau se se codex se.
- The Captain
- Valvoja
Haittaako se, jos marineille tulee tämmöiseen optio, kun kukaan ei kumminkaan ikinä käytä 270+ pisteen hintaisia vehicleitä, jotka kuolevat yhteen miss-all-launcheriin? Kyllä minä paljon mieluummin ottaisin pari Hellhoundia samaan hintaan.QQ3 kirjoitti: Iloa tosin latistaa huhut inferno cannon lantikasta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Asiassa ei rassaa se, että mariinit tuollaista käyttäisivät, vaan se että guard-only aseita niille annetaan.The Captain kirjoitti: Haittaako se, jos marineille tulee tämmöiseen optio, kun kukaan ei kumminkaan ikinä käytä 270+ pisteen hintaisia vehicleitä, jotka kuolevat yhteen miss-all-launcheriin? Kyllä minä paljon mieluummin ottaisin pari Hellhoundia samaan hintaan.
Mäkin haluaisin seuraavaan kaartikodekkiin assultcannon sentinelin. ;)
Taun jatkuva-kehitys tyyliin kyllä kuuluisi se, että ne saisivat paljon uusia yksiköitä ja wargeareja :D. Oma näkemykseni Taun 5. ediikan muutoksiin olisi tämä:
Komentajalle mahdollista saada XV22 suitti
Uusi liittolaisrotu, vaikka nicassar (psyykkereitä taukeille)
Uusia special issue laitteita, ja nykyiset yleiskäyttöön
Lisää erilaisia hammerhead variantteja, esim asevalikoima on samanlainen kuin IA 3:sessa
Itse kyllä pitäisin eniten siitä, jos valmiita suittivalintoja ei olisi vaan valitsemalla ulkokuoren, panssarit ja ase-ja apusysteemit saisi itse kehittää omanlaisensa battlesuitin, ja tämän kautta voisi vaikka tehdä Broadside- tai Stealthsuit commandereita.
Lisää erilaisia hammerhead variantteja, esim asevalikoima on samanlainen kuin IA 3:sessa
Itse kyllä pitäisin eniten siitä, jos valmiita suittivalintoja ei olisi vaan valitsemalla ulkokuoren, panssarit ja ase-ja apusysteemit saisi itse kehittää omanlaisensa battlesuitin, ja tämän kautta voisi vaikka tehdä Broadside- tai Stealthsuit commandereita.
My format, Virus: To corrupt and conquer!
-
vompovompatti
Muilta karsiessa taulle lisää? En oikein jaksaisi uskoa, vaikka ei tässä mikään kiire ole. Ei ole ihan heti taulle kirjaa tulossa.Anasa kirjoitti:Taun jatkuva-kehitys tyyliin kyllä kuuluisi se, että ne saisivat paljon uusia yksiköitä ja wargeareja :D. Oma näkemykseni Taun 5. ediikan muutoksiin olisi tämä:
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- Lord of Carcassonne
No ei oo tulossakaan mutta jos tulisi jossain vaiheessa.Niin tankkeihin lisää asevalintoja olis kiva.vompovompatti kirjoitti:Muilta karsiessa taulle lisää? En oikein jaksaisi uskoa, vaikka ei tässä mikään kiire ole. Ei ole ihan heti taulle kirjaa tulossa.Anasa kirjoitti:Taun jatkuva-kehitys tyyliin kyllä kuuluisi se, että ne saisivat paljon uusia yksiköitä ja wargeareja :D. Oma näkemykseni Taun 5. ediikan muutoksiin olisi tämä:
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- NorjanPaavi
Kyllä hieman ihmetyttää jos Tau:lle entisestään lisätään tavaraa, kun muista sitä karsitaan pois oikein suurella kädellä. Esim chaos koko aika suuren inflaation optioden osalta kuten myös tekno haltiat. Toisaalta jos manga rotu myy ja muuta niin kai se GW:kin poikkeuksia tekee?Lord of Carcassonne kirjoitti:No ei oo tulossakaan mutta jos tulisi jossain vaiheessa.Niin tankkeihin lisää asevalintoja olis kiva.vompovompatti kirjoitti:Muilta karsiessa taulle lisää? En oikein jaksaisi uskoa, vaikka ei tässä mikään kiire ole. Ei ole ihan heti taulle kirjaa tulossa.Anasa kirjoitti:Taun jatkuva-kehitys tyyliin kyllä kuuluisi se, että ne saisivat paljon uusia yksiköitä ja wargeareja :D. Oma näkemykseni Taun 5. ediikan muutoksiin olisi tämä:
- Eltharrion
Eihän sitä koskaan tiedä. Ehkä GW päätti että nyt sitten joka edikassa suositaan jotain rotua. 6. Edikka sitten on Eldarien aikaa, 7. päästään riehumaan kunnolla Tyrannideilla ja niin poispäin (tämä 5. kun tuntui suosivan örkkejä oikein raskaalla kädellä, mitä nyt olen sitä codexia päässyt lukemaan...)
Ja onko Tau tosiaan siellä parhaimmistossa? Outoa, Tampereella kun on tullut törmättyä tasan kahteen Tau-pelaajaan ja nämäkin myyvät koko ajan figujaan minulle... Eipä silti, tuskin nyt sentään ainoa Tau olen... Enhän?
Ja onko Tau tosiaan siellä parhaimmistossa? Outoa, Tampereella kun on tullut törmättyä tasan kahteen Tau-pelaajaan ja nämäkin myyvät koko ajan figujaan minulle... Eipä silti, tuskin nyt sentään ainoa Tau olen... Enhän?
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
Jos näin tulee olemaan odotan innolla sitä edikkaa kun kaarti jyrää... ;)Eltharrion kirjoitti:Eihän sitä koskaan tiedä. Ehkä GW päätti että nyt sitten joka edikassa suositaan jotain rotua. 6. Edikka sitten on Eldarien aikaa, 7. päästään riehumaan kunnolla Tyrannideilla ja niin poispäin.
- Eltharrion
Jos katsotaan sen edikoiden uudistamisen mukaan niin sanoisin että sen vuoro osuu tuonne 7. tai 8. edikkaan. On tainnut sen verran kauan olla sillä vanhalla kirjallaan...QQ3 kirjoitti:Jos näin tulee olemaan odotan innolla sitä edikkaa kun kaarti jyrää... ;)Eltharrion kirjoitti:Eihän sitä koskaan tiedä. Ehkä GW päätti että nyt sitten joka edikassa suositaan jotain rotua. 6. Edikka sitten on Eldarien aikaa, 7. päästään riehumaan kunnolla Tyrannideilla ja niin poispäin.
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
Taulla voisi olla joku vähän kovempi klosis joukko (joku mikä oikeest selviää tappeluist)