"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Avatari imperialeja ja necroneja vastaan?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
O'snobba

Avatari imperialeja ja necroneja vastaan?

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Tuli tälläinen kysymys mieleen, että onko järkevää käyttää avataria ig ja necron joukkoja vastaan? Tietääkseni molemmat ovat tarkoitettu paikalla pysymiseen eikä karkaamiseen, mutta varmistan asian.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
The Warmaster

Re: Avatari imperialeja ja necroneja vastaan?

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

No itse en ainakaan käyttäisi. Molemmilta löytyy kyllä paljon isostrenuista dakaa, joka kaataa Avan äkkiä.
O'snobba

Re: Avatari imperialeja ja necroneja vastaan?

Onko sitten wraithlord järkevää käyttää kumpaakaan vastaa?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Niin no, onko Avataria fiksua käyttää mitään vastaan? Jos pitää figusta, niin mikäs siinä.

Itse olen pari kertaa kokeillut ihan vain siitä syystä että itseltäni figu löytyy.
Ekassa pelissä eteni vihollislinjaa kohti kolme vuoroa kunnes kuoli 15:ta darklanceen ja 6:een Lasciin.
Tokassa pelissä pääsi jopa klosikseen kun örkit tulivat kohti. Otti itteensä 150+ choppan (4ed.) iskua ja kuoli.
Kolmannessa pelissä unohdin deployata sen kentälle :P

Mutta kuten Warmaster sanoi, Avatar kuolee melko varmasti ennen kuin pääse kiinni IG:hen tai Necroneihin.
Wraithlordihan käy sitten kaikkee vastaan, kunhan aseistat sen tilanteen mukaan.
O'snobba

Re:

Easterling kirjoitti:Niin no, onko Avataria fiksua käyttää mitään vastaan? Jos pitää figusta, niin mikäs siinä.

Itse olen pari kertaa kokeillut ihan vain siitä syystä että itseltäni figu löytyy.
Ekassa pelissä eteni vihollislinjaa kohti kolme vuoroa kunnes kuoli 15:ta darklanceen ja 6:een Lasciin.
Tokassa pelissä pääsi jopa klosikseen kun örkit tulivat kohti. Otti itteensä 150+ choppan (4ed.) iskua ja kuoli.
Kolmannessa pelissä unohdin deployata sen kentälle :P

Mutta kuten Warmaster sanoi, Avatar kuolee melko varmasti ennen kuin pääse kiinni IG:hen tai Necroneihin.
Wraithlordihan käy sitten kaikkee vastaan, kunhan aseistat sen tilanteen mukaan.
No eikö se siltikin vetänyt muita puoleensa ja esti muita ampumasta? Ja kiitos neuvosta... nyt en häviä ihan 10-0.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”