Ajattelin testata tätä beissien maalamista Uruk Hailleni. Hain ulkoa hiekkaa ja pikkukivia. Liimasin ne Eri Keeperillä. Maalasin Scorched Brownilla, jonka jälkeen kuivamaalaus Bestial Brownilla ja sen jälkeen vielä Snakebite Leatherilla. Kaksi pikku kivea (Urukin pään kokoisia) maalasin mustaksi ja sitten kuivamaalaus Codex Greyllä.
''Ai että tuli hiano, siis nii hiano ettei ookkaa''
Mutta sitten ajattelin laittaa pari ruohomätästä ja niitten kanssa tulikin vaikeuksia. --> Kaksi ronsun tallaamaa mätästä :(.
Miten ne sais laitettua hienosti? Siis käytän ihan GW:n ruohoa.
Beissin maalaaminen
Beissin maalaaminen
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Re: Beissin maalaaminen
itse olen laittanut mättään kohdalle tipan erikeepperiä ja varistellut siihen päälle reilun tuppaan sitä ruohoa (käytän flock grassia) ja karistanut kuivumisen jälkeen irtoruohot takaisin purkkiin. hyvältä on näyttäneet imo
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- Half-breed
Paha sanoa mikä meni tuossa vikaan, mutta tuntuisi siltä, että käytit liikaa liimaa. Sen ruohon kiinnittämiseen kannattaa käyttää mahdollisimman vähän liimaa, eikä läntätä sitä ruhoa siihen baselle, vaan ripotella sitä ruhoa kuten Hammarist ehdotti, tai upottaa se figun base siihen ruohopurkkiin, ja ravistaa sitten ylimääräinen takaisin purkkiin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tuo Half-breedin ehdotus on hyvä.. vielä parempi tulee, jos maksat itsesi kipeäksi staattissähkögeneraattorista ja sillä oikaiset nuo ruohot pystyyn.. hinta on vain siinä päältä sata euroa vehkeellä. Olisi mielenkiintoista tietää jos jollakulla täällä ao vehje (tai vastaava) olisi olemassa ja kertoisi kokemuksia sen käytöstä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Staattissähkögeneraattorin voi korvat niinkin high tech-vehkeellä kuin muovipussilla. Laitat ruohot pussiin ja ravistelet, niin ne nousevat pystyyn.Silveri kirjoitti:Tuo Half-breedin ehdotus on hyvä.. vielä parempi tulee, jos maksat itsesi kipeäksi staattissähkögeneraattorista ja sillä oikaiset nuo ruohot pystyyn.. hinta on vain siinä päältä sata euroa vehkeellä. Olisi mielenkiintoista tietää jos jollakulla täällä ao vehje (tai vastaava) olisi olemassa ja kertoisi kokemuksia sen käytöstä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ihan Half-Breedin tyyliin vedin ja hieno tuli. Muovipussit eivät kasva korvien takana eikä sataa euroa lompsasta löydy.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted