Armeijan teemamusiikit ja sotahuudot...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ghe'dahlg

Armeijan teemamusiikit ja sotahuudot...

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Niin onko armeijallanne jotain teemamusiikkia/laulua tai tyypillistä sotahuutoa(mieluiten jotain oma peräisempää kuin:"WAAAAAGH !!!!!" tai "BLOOD FOR THE BLOOD GOD !!! SKULLS FOR THE THRONE OF KHORNE !!!!", vaikka molemmat ovatkin hyviä) ?? Ja miksi juuri se ??

FB: Empire armeijani teemamusiikki vaihtelee melko paljon. Joskus armeijani teema musiikki on Carmina Buranan mahtipontista chanttia, maailmanvalloitus Valkyyria tai jonkin sortin metallia... Ne kun sattuvat sopivasti tuntumaan niin Empiremäisiltä...

40K: Eldareilleni en ole vielä pahemmin teemamusiikkia keksinyt, vaikka mielessä olisi pari kipaletta...

Millainen sotahuuto on Nurglen, Slaashnessin tai Tzeenchin kannattajilla ?? Entä Skaveneilla tai Liskomiehillä ??
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
paavo3

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Neek-neek
Isoja kaasupilviä
Luolapeikko

Viesti Kirjoittaja Luolapeikko »

#kihertelee luolassaan#

no goblin armeijalla on ainakin Iron Maidenin "Run to the hills"...
#tohohoo#

kaaos-tonttu armeijani syntyi vahvasti Rammsteinin vaikutuksen alaisena.
tuntui istuvan noiden ilkeiden käppänöiden luonteeseen kuin nyrkki silmään..
Tyylikkäintä oli BB liiga aikanaan, jossa ainakin parilla tiimilla oli oma maalilaulu!
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Joo, aikanaan kun pelasin Blood Angeleilla, tunnelma oli suunnilleen "You can see the Angels falling... let's die, let's die..." (8 vuoden tappioputki näyttäisi varmaan aika hyvältä ansioluettelossa...)

High elfeilleni paras tunnusmusiikki on ehdottomasti "Am I only dreaming, or is this Burning an Eternal Flame" (laulettuna silloin, kun Archmage Telpelotë heittää Flames of the Phoenixin IF:llä).

Fennialaiset IG:n poikani saavat varmaan Jääkärimarssin tunnarikseen.

Ai niin - Tzeentchille varmaan sopisi Winds of Change...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

pidän darl eldareillani yleensä KoRnia taustalla...Beat me Uprigth kuulostaa niin sopivalta...soitan myös ottelun jälkeen suru-musiikkia koskettimilla kuolleiden muistoksi :|sota huudoksi välttää :hakkaa päälle/banzai(heikosti ja hiljaa)
ig:lle voisi olla sopiva nigthwishin 10:th men down
Viimeksi muokannut Mikki N, Ke 05.03.2003 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Skaveneille sopis joku epämääräinen huuto :? ...
Behold the glory of my vermin horde
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Mickey Mouse club song olisi jollekin IG:lle hyvä.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Kaipa Skaveneillä yleisin sotahuuto on jotain "Kill-kill!" tai "Kill thosse manthings!" (<--loppuosa riippuu vastustajasta). Eikä rotat mitään musaa kuuntele, enintään jotain sekavaa kakofoniaa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Otan pelin vähemmän tosissani ja aina soi reggae ja rauhallinen räppi, jos vain vastapelaajalle sopii. Useimmiten kääntyy vastapelaajan takia kuitenkin esim. finntrolliin, joka hyvää sekin :)
Sotahuutoja ei ole.. suomenkielen kirosanat (joita täällä ei saa mainita), tulevat aika usein karjuttua, kun menee huonommin, tai kun heitetään ratkaisevaa noppaa. Ukko Ylijumala kyllä aina joskus sieltä voimapiikkejä heittää. Ja kaaoshan se armeija 40k:ssa oli. FB:tä en oo vielä helffeillä pääsyt kokeilemaan, mutta tuskinpa mikään siinä muuttunee musiikkien, eleiden ja ilmeiden suhteen.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

teemamusiikki??? no miun chaos40k armeijaa on ainakii inspiroinu kotiteollisuuden 'valtakunta', niitten paras kappale. Sotahuutoa on aika vaikee kyllä muistaa, mut se meni jotekii näin: "ROAR!"
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Kaaoksella kun pelaa on Manowarin musiikki kuin luotu taustalle. Aina välillä voi huudella asiaan kuuluvia uhoja eri biiseistä. Oma suosikkini on "black wind, fire and steel"stä kohta "spikes of my chariot will grind them when they're near" (tai jotain semmosta)

Voi voi kun noita sotahuutoja olis vaikka kuinka mutta kun työt painaa päälle ja ja.. Pitänee palata myöhemmin astialle.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

nurglelle sopis slipknotin "my plague" kappale
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

hmm taustamusiikkia voisi olla lotrin tai ja nightwishiltä biisejä tai jotain vastaavaa.

itte kuuntelen välistä lyhyen skimpyn-warhammer shadow of the horned menee kanan lihalle kun kuuntelee.
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Miun helffien tunnari on Battleloren Swordmaster :D . Kuunnelkaa ihmiset Kingowaria, siinä loistavaa fb-musiikkia (etenkin kingowar has come to kill) :roll: . Rhapsody soi aika usein faba peleissä taustalla, mutta eldarit ei oo vielä omaa piisiä saanu. Terminator 2 soundtrack on muuten ihan prkleen hyvää 40k musaa.
Bigfinga

Viesti Kirjoittaja Bigfinga »

Mun örkit on ilahtuneet suuresti ainakin Tohtori Sykeröstä, Kummelin Tuomiopäivästä :D ja siitä saksalaisten marssilaulusta, "Erika" vai mikä nyt olikaan...

Mitään sotahuutoja ei pahemmin ole. Meidän peleissä psykologista sodankäyntiä on enemmän harrastettu "Johdatus strategiapeleihin" lainauksilla (jotka on muuten nykyään sopimuksella kielletty :( ).
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Mun mielestä tunnusmusiikit ja sotahuudot lisäävät peeliin tunnelmaa. Munkin IGn tunnari on otettu pelistä Medal of Honor: Allied Assault Spearhead (<-- Hyvä peli... :D ) credits musa. Se on joku 101:den laskuvarjo solttujen muisto musa, mutta just sopiva marssi tyyppinen kipale mun Cadianeille. Sotahuuto on "For duty and honor".
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Mister X

Viesti Kirjoittaja Mister X »

Varsinaista tunnusmusiikkia ei ole, mutta olen aikeissa äänittä Voitomusaa kasetin. Nyt siinä on jo ABBAn Winner takes it all ja tarkotuksena olis hankkia ainakin Harva meistä on rautaa ja jotain muuta yhtä ärsyttävää. Niitä kun soittelee massacroidessa vihollisen tunnelma hilluu katossa :D :D .

Pihlajakujan sopimus (Bigfingan mainitsema sopimus) pitäisi kieltää. Psygologinen sodankäynti on sotimista siinä missä fyysinenkin.
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mä meinasin kans tehdä tämmöisen offgametopicin mutten jaksanut.

Mun Blood Angeleiden tunnari on GWAR:in Crush Kill Destroy. Se vaan tuntui ilmeiseltä. Pelatessa sitä ei kyllä soiteta kunnei mulla o sitä cd:tä millä se on ja sitäpaitsi tuskin kukaan haluaisi sitä kuullakkaan...

Mun sotahuuto ainakin vois olla "Ykshailee"...
zqmfgb
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Hyvä bassline saa aina tunnelman korkealle, ei sinne tertte mitään törttöä ulvomaan et "nyt mennään" "immortal warrriors march" tai muuta turhamaisuuksia.
Moips
Hope is a serum that never heals
psy-coma

Viesti Kirjoittaja psy-coma »

kun pelaan kaamoksilla kotiteollisuuden enkeli on jotain liian hienoa.."minä synnyin hyväksi, hyvyyttä palvelemaan" vähän ajan päästä"valon pilkahdusta valtakuntaani hämärään pimeään, siellä rautaisella sauvallani paimennan teitä" "EN KUMARRA TUHKAA, EN TOMUA,OPPINUT EN NÖYRTYMÄÄ ARMOA PYYTÄMÄÄN,-"-OPPINUT EN ITKEMÄÄN, ANTEEKSI PYYTÄMÄÄN." ehkä vähän innostuin mut kuiteski

eldareil pelates yleensä dimmun puritaniaa tulee kuunneltuu...
"Do not seek death, it will find you"
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”