Fanatic tk 2000p
Fanatic tk 2000p
Ulkomuistista fanatic listaa, joku sitä kyseli, voi olla että muistan jonkun pienen yksityiskohdan väärin, mutta eipä tuossa paljoa muutoksenvaraa ole.
Lista on sitä "perus huttua" mitä on tullut jo jokunen vuosi pelattua. Tk on siitä ikävä armeijakirja, etten ole itse vielä keksinyt siitä kuin muutaman turnauskelpoisen variaation. Pieni rutiininpuute pääsi kostautumaan turnauksen aikana muutamaankin otteeseen joka johti siihen, että kaikissa peleissä oli tiukkoja paikkoja. Pääsin pelaamaan kahta tk listaa vastaan itsekin, Vili Auvista ja Tuomas Heikkistä, aika saman henkisiä listoja sielläkin. Ikävä kyllä en wompatin pelejä päässyt katselemaan, miehellä oli nimittäin jonkinlainen missio peluuttaa tk:n vähemmän käytettyjä yksiköitä. Auvisen "oikeasti" kärrypohjainen lista oli laudalla aika kivan näköinen, kärryt on jees. Sivusilmällä joitain muitakin kunkkulistoja bongasin, ajan puutteen vuoksi en ikäväkyllä ehtinyt tutkimaan. Kumma, ettei ulkomaiden jalkaväki listat ole rantautuneet tosissaan suomeen, ne on kuitenkin aika stabiileita. Pitänee testata sellaista.
Tomb King: General, Chariot, Flail of Skulls, Golden Ankhra, Light Armour
Liche priest: Skeletal steed, Dispel Scroll x 2
Liche priest: Skeletal steed, Dispel Scroll
Liche priest: Hierophant, Hieratic jar, Cloak of Dunes
5 Skeleton light horsemen
10 Skeleton warriors
3 Skeleton Charriots
6 Skeleton Chariots: Standard, Champion, Icon of the sacred eye
2 Tomb Swarm
Tomb scorpion
Tomb scorpion
Tomb scorpion
3 x Carrion
Screaming skull catapult
Screaming skull catapult
Lista on sitä "perus huttua" mitä on tullut jo jokunen vuosi pelattua. Tk on siitä ikävä armeijakirja, etten ole itse vielä keksinyt siitä kuin muutaman turnauskelpoisen variaation. Pieni rutiininpuute pääsi kostautumaan turnauksen aikana muutamaankin otteeseen joka johti siihen, että kaikissa peleissä oli tiukkoja paikkoja. Pääsin pelaamaan kahta tk listaa vastaan itsekin, Vili Auvista ja Tuomas Heikkistä, aika saman henkisiä listoja sielläkin. Ikävä kyllä en wompatin pelejä päässyt katselemaan, miehellä oli nimittäin jonkinlainen missio peluuttaa tk:n vähemmän käytettyjä yksiköitä. Auvisen "oikeasti" kärrypohjainen lista oli laudalla aika kivan näköinen, kärryt on jees. Sivusilmällä joitain muitakin kunkkulistoja bongasin, ajan puutteen vuoksi en ikäväkyllä ehtinyt tutkimaan. Kumma, ettei ulkomaiden jalkaväki listat ole rantautuneet tosissaan suomeen, ne on kuitenkin aika stabiileita. Pitänee testata sellaista.
Tomb King: General, Chariot, Flail of Skulls, Golden Ankhra, Light Armour
Liche priest: Skeletal steed, Dispel Scroll x 2
Liche priest: Skeletal steed, Dispel Scroll
Liche priest: Hierophant, Hieratic jar, Cloak of Dunes
5 Skeleton light horsemen
10 Skeleton warriors
3 Skeleton Charriots
6 Skeleton Chariots: Standard, Champion, Icon of the sacred eye
2 Tomb Swarm
Tomb scorpion
Tomb scorpion
Tomb scorpion
3 x Carrion
Screaming skull catapult
Screaming skull catapult
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Re: Fanatic tk 2000p
Mites pelit meni?
Lisäksi mua kiinnostais tietää, mitkä armeijat/listat on sun mielestä pahoja vastuksia tälle listalle? Ite oon samantyyppisellä listalla kokenu uudet vampit melko ikäviksi, ainakin multa tahtoo keinot loppua niitä vastaan kesken... Oisko carrionejen nosto viiteen esim. kuudennen kärryn kustannuksella pätevä juttu?
Lisäksi mua kiinnostais tietää, mitkä armeijat/listat on sun mielestä pahoja vastuksia tälle listalle? Ite oon samantyyppisellä listalla kokenu uudet vampit melko ikäviksi, ainakin multa tahtoo keinot loppua niitä vastaan kesken... Oisko carrionejen nosto viiteen esim. kuudennen kärryn kustannuksella pätevä juttu?
Kuninkaalla on keppihevonen.
6 kärryä johtui siitä, että yksikön piti olla kalliimpi kuin lordivalintani jotta säästäisin pari turnauspistettä voitetuista peleistä. 5 carrionia on ihan jees valinta. Harvoin sillä kuitenkaan pääsee crosfirettämään tai ottamaan neljänneksiä, mutta siitä saa pitkän skreenin josta vihollisen on hankala ampua läpi, eli diggailen yksiköstä ja maaleissa on kyllä 3.Oisko carrionejen nosto viiteen esim. kuudennen kärryn kustannuksella pätevä juttu?
Kaikki listat, joissa tulee usampi iso juttu nopeasti päälle ovat pahoja jos ei pääse aloittamaan. Tälläisiä listoja ei onneksi ihan hirveästi ole, mutta hiukan hitaammista listoista empire on osoittautunut hankalaksi. Tk:lla on kivasti vastauksia eri juttuihin, kärryt, pultit ja ravut tekevät hommansa.Lisäksi mua kiinnostais tietää, mitkä armeijat/listat on sun mielestä pahoja vastuksia tälle listalle?
Vc on hyvän pelaajan käsissä varmaan paha vastus kaikille. Suosittelen testaamaan rapujen deployaamista, varsinkin jos sillä ei uhraa omaa +ykköstä aloitukseen. Ravut syövät kaikki vc:n supportyksiköt ja jumittavat muutenkin asioita mukavasti.
Pelit menivät 20-0 (og), 8-12 (2+1 empire), 20-0(TK), 13-7(Tk), 15-4(2+1 welf)
Katilan Ollin empire tuhosi siis puhtaan sarjan. Tosin ollin tasosta pelaajaa vastaan ei voi voittoa odottaa jos skenaariosta saadaan 450 plussapistettä :-D
Tuossa kun sanoit, että vc on kova vastus nii pitää sanoa jotain. ^^
Uudella VC: armeijalla TK voittaa mennen tullen ainakin omalla listallani, mutta ongelmaksi on tullut nyt, ettei kääpiöitä enää voitetakkaan sillä niin helposti ja ei välttämättä ollenkaan.
Itse listaan.
Lista on jees ja näköjään armeijan ehkä ns. se runko koostuu rapujen ja kärryjen ympärille jos oikeassa olen?
3 rullaa luultavasti riitti magic puolustukseen? Olen pelannut tk joka käyttää jopa 5 rullaa, mutta kait tuokin toimii.
Jos jotain pitäisi muuttaa niin noi 10 warrua johonkin muuhun?
Uudella VC: armeijalla TK voittaa mennen tullen ainakin omalla listallani, mutta ongelmaksi on tullut nyt, ettei kääpiöitä enää voitetakkaan sillä niin helposti ja ei välttämättä ollenkaan.
Itse listaan.
Lista on jees ja näköjään armeijan ehkä ns. se runko koostuu rapujen ja kärryjen ympärille jos oikeassa olen?
3 rullaa luultavasti riitti magic puolustukseen? Olen pelannut tk joka käyttää jopa 5 rullaa, mutta kait tuokin toimii.
Jos jotain pitäisi muuttaa niin noi 10 warrua johonkin muuhun?
Noissa warruissa on kyllä ihan kätevä piilotella pappeja jos tilanne sitä vaatii.Crystania kirjoitti:Jos jotain pitäisi muuttaa niin noi 10 warrua johonkin muuhun?
Kuninkaalla on keppihevonen.
Niinhän siel on mut kuitenkin vain pistää silmään. kenties toiset jousi hepat ja niitten mukaan liikuskelemaan?Noissa warruissa on kyllä ihan kätevä piilotella pappeja jos tilanne sitä vaatii.
tarkoitatko, että vc voittaa tk:n mennen tullen? Ei se millään tasolla selvä peli ole, vaikka vc:llä etulyöntiasema onkin.Uudella VC: armeijalla TK voittaa mennen tullen ainakin omalla listallani
No nii riippuu vc pelaajasta ja sen listasta >8) mun lista on ihan selvä ^^tarkoitatko, että vc voittaa tk:n mennen tullen? Ei se millään tasolla selvä peli ole, vaikka vc:llä etulyöntiasema onkin.
TK ei kestä ja nopat ei vältämättä riitä kun vc ampuu 5x D6 S6 missillee per vuoro päin + boundit niin kyllä se tk pelaajaa rupee jo vähän harmittamaan.
joo kyl se varmaan tuhoo kaiken. ei tkl oo mitää saumaa.
wanhan liiton örkki pomo
Mjoo, aika peruslista. :/
Mä olen kyl sitä mieltä että Prinssin kesto+lähistelykyky vie mennen tullen kolmannen lichen. Se kuitenkin lyö ja kestää ihan kohtuu hyvin, verrattuna siihen että nyt mukana on 1 extra noppa magic phasessa (jonka toki voi käyttää katapultteihin). Kolmannen rullan saa kuitenkin sillekin.
Staff of Raveningia voisi melkein pelaa tolla yhden rullan lichella, jos aikoo sen pitää. 3d6 S2 kuitenkin satuttaa useimpia kevyitä yksiköitä tarpeeksi, ja onpahan ainakin yks boundi lisää dispellattavaksi. Ei sillä että TK:lla olisi oikeita ongelmia kevyitä lentäjiä/light cavalrya vastaan, mutta enempi parempi.
Ja joo, VC voittaa kingit niin suoraan, ei mitään jakoa. Kannattaa pelaa jotai muuta armeijaa.
Mä olen kyl sitä mieltä että Prinssin kesto+lähistelykyky vie mennen tullen kolmannen lichen. Se kuitenkin lyö ja kestää ihan kohtuu hyvin, verrattuna siihen että nyt mukana on 1 extra noppa magic phasessa (jonka toki voi käyttää katapultteihin). Kolmannen rullan saa kuitenkin sillekin.
Staff of Raveningia voisi melkein pelaa tolla yhden rullan lichella, jos aikoo sen pitää. 3d6 S2 kuitenkin satuttaa useimpia kevyitä yksiköitä tarpeeksi, ja onpahan ainakin yks boundi lisää dispellattavaksi. Ei sillä että TK:lla olisi oikeita ongelmia kevyitä lentäjiä/light cavalrya vastaan, mutta enempi parempi.
Ja joo, VC voittaa kingit niin suoraan, ei mitään jakoa. Kannattaa pelaa jotai muuta armeijaa.