Fanatic takana ja listan viilailu käyntiin ennen uusia turnauksia. Listassa huomioitu viitosedikan muutoksia scoring unitteihin.
Edellisestä versiosta tuntui uupuvan pitkän kantomatkan AT-tuli ja se korjataankin tässä listassa obliterator cultilla. Myöskään demoniprinssi ei vakuuttanut (MoT, Warptime, Doombolt), joten sekin saa jäädä hyllylle toistaiseksi.
Siirrytäänpä sitten alkupuheitten jälkeen itse listaan.
HQ:
Chaos Lord 185p
-MoT, Daemon Weapon, Daemonic Steed (+1A, Jump Inf.), Personal Icon, Melta Bombs
Elite:
Terminators x7 310p
-IoN, Chain Fist, 3x Power Fist, Heavy Flamer, 2x Combi Melta
Troops:
Thousand Sons x8 241p
-Aspiring sorcerer: Doombolt, Melta Bombs, Personal Icon
Thousand Sons x8 241p
Thousand Sons x8 241p
Fast Attack:
Bikers x6 303p
-IoN, 2x Melta Gun, Aspiring Champion: Power Weapon, Belta Bombs
Heavy Support:
Obliterator Cult x1 75p
Obliterator Cult x1 75p
Obliterator Cult x1 75p
Total:1746
Models: 41
Scoring Units: 3 (5. edition)
Lordin sekä mopojen muokkauksiin on käytetty sen verran aikaa ja tulokset ovat mainioita, joten niitä en tule listassa vaihtamaan. Mopoissa mietin yksikköjen yhdistämistä, jolloin samalla niille antaisin IoN tai IoT sekä aspan power weaponilla. Vaihdos toisi mopoille kaivattua kestävyyttä. Tonnipoikien AS:n varustuksessa on vielä mietinnän alla, että kumpi taika olisi kannattavampi? Bolt of Change antaisi lisää AT tulta, mutta toisaalta Gift of Chaos antaisi hyvällä tuurilla kaksi spawnia per vuoro (koska aspalla MoT ja kyseistä taikaa ei lasketa ammunnaksi, saa se taikoa Giftin kahdesti vuorossa).
Kommentteja sekä parannusehdotuksia otetaan mielellään vastaan.
Edit: Listaa muokattu: Doomboltit tonnipojille sekä mopoista tein yhden ison ryhmän nurglen ikonilla.
The Fallens - 1750p
The Fallens - 1750p
Viimeksi muokannut Nefa, Ti 29.04.2008 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
- Air Defence
Re: The Fallens - 1750p
Mikäs demoniprinsissä mätti? Kiinostaa, kun olen ajatellut samantapaista omaan armeijaani.Nefa kirjoitti:Myöskään demoniprinssi ei vakuuttanut (MoT, Warptime, Doombolt), joten sekin saa jäädä hyllylle toistaiseksi.
Itse listasta: Aspisorcille doomboltit, niillä voi ampua samaa kohdetta kuin muukin ryhmä. Jalkapatikassa Gift of Changen kantamalle pääsemiseen menee turhan kauan, varsinkin kun tonnipojilla on se taaperrus -sääntö. Bolt of Changella on taas ihan muut kohteet kuin loppuryhmällä.
Re: The Fallens - 1750p
Demoniprinssin kompastuskiveksi osoittautui vastustajien varautuminen psyykkiseen sodankäyntiin. Itse demoniprinssin setupissa ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta siitä irtoavilla pisteillä listaan saakin sitten muutamat obliteratorit - jotka saavat pisteensä takaisin huomattavasti helpommin napauttamalla tankin alas.iikka kirjoitti:Mikäs demoniprinsissä mätti? Kiinostaa, kun olen ajatellut samantapaista omaan armeijaani.Nefa kirjoitti:Myöskään demoniprinssi ei vakuuttanut (MoT, Warptime, Doombolt), joten sekin saa jäädä hyllylle toistaiseksi.
Doombolt oli myöskin mielessä ja nyt sen ottaminen on ajankohtaista, koska listaan on tullut AT-tulta obliteratoreiden muodossa. Vapautuvilla pisteillä sitten voikin muokata moporyhmiä tai termiksiä.iikka kirjoitti:Itse listasta: Aspisorcille doomboltit, niillä voi ampua samaa kohdetta kuin muukin ryhmä. Jalkapatikassa Gift of Changen kantamalle pääsemiseen menee turhan kauan, varsinkin kun tonnipojilla on se taaperrus -sääntö. Bolt of Changella on taas ihan muut kohteet kuin loppuryhmällä.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009