"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Samuli.H

Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Khadorin toinen legendsin character jack. Toinen on ilmeisesti juggernaut.
http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... erker1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... erker2.jpg
Matojaakko cryxille. Ilmeisesti character jack tämäkin.
http://img231.imageshack.us/my.php?image=img0212ai1.jpg

edit: Epic Severius
http://i37.photobucket.com/albums/e58/J ... evvy-1.jpg
moi
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Tykkään Khadorin jaskasta. Ilmeisesti basekin kuuluu samaan pakettiin. Hirveiltä näyttävät nuo kädet, tai siis ihan upeilta, mutta hirveästi painoa pienellä liitoskohdalla. Ja onkos siellä zerker2 kuvassa zerkin takana uusi Khadorin warcasterkin?

Severius. Upea. Enempää ei voi sanoa :D

Mato onkin sitten jännä tapaus. Ensimmäinen legends-julkaisu jonka kyllä voin ohittaa, mutta en erityisesti haluaisi, koska ihan kivalta idealta vaikuttaa, ja onhan noita pikkuöttiäisiä jo omassa taskussa sen verran... (kuoriaiset, kanat, hämähäkit, madot... :D)
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Hmm severiukseta tulee mieleen: Auttaisiko jos maalisin napakympin otsaani? Tyylinen liian itse varma henkilö joka ottaa seuraavalla hetkellä koppia bombardin kuulasta. Cryxsin käärme jaakko taas viehättää suunnattomasti jos vain hieman selkeämpää kuvaa saisi. Zerker ei oikeen innosta... btw huomatkaa että kirveet ovat ketjuilla kiinni tresher tai reach kenties?
Nothing to see here move along noob.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Hmmh... Severius näyttää kyllä severiukselta ihan joka kantilta... Mutta en kyllä ole omaani noiden acolytejen selkään lätkimässä. Ajattelee vaan miten käy jos hää sieltä horjahtaa, Vanhat luut vaan paukkuu ja pappa on teholla jo ennen ko homma on saatu edes kunnolla pyörimään...

Zerker näyttäisi kerrankin semmoiselta Khador jaakolta jonka voisi periaatteessa ostaakkin, sirommat linjat on pop...

Ja tuossa cryximadossa ei kyllä ole päätä eikä häntää... Ainakaan tuon kuvan perusteella :\

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

olen aivan varma, että jossain siellä kuvassa erotin ainakin yhden pään sille...
Mielenkiintoista, ensimmäinen warjack joka kunnolla rikkoi kaavaa edes kaukaisesti humanoidista jaskasta.
odotan innolla, millaisella liikkeen nopeudella tai tavalla moinen etenee
Aliquando Insanire Iucundum Est
Jackal

yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Ahaa,,, Tuo oli siis se pää pää...
Ihan niiko sillä olisi aurinkolasit päässä :\

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Matojaska oli aika ovelan näköinen, ihan ok ja kyllähän sen varmaan voisi hankkia. Khadorin 'jack oli helkkarin tyylikäs, jos pelaisin Khadoria ostaisin sen. Vaan mikäs minua estää vaihtelemasta armeijaa kun ei ennenkään ole estänyt, heh heh. Ennakoivaa itsehuumoria. Severius itse oli ihan kivannäköinen, mutta jotenkin tuo pappismiesten päällä tasapainoilu sai minut lähinnä naurahtamaan ääneen ensinäkemällä, ehkä vähän överiä.
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Runic kirjoitti:Matojaska oli aika ovelan näköinen, ihan ok ja kyllähän sen varmaan voisi hankkia. Khadorin 'jack oli helkkarin tyylikäs, jos pelaisin Khadoria ostaisin sen. Vaan mikäs minua estää vaihtelemasta armeijaa kun ei ennenkään ole estänyt, heh heh. Ennakoivaa itsehuumoria. Severius itse oli ihan kivannäköinen, mutta jotenkin tuo pappismiesten päällä tasapainoilu sai minut lähinnä naurahtamaan ääneen ensinäkemällä, ehkä vähän överiä.
Noh, käyttäväthän meneetit akolyyttejä jo nyt kirjatelineinä. Seveverius tuntuu jatkavan tätä akolyyttien väärin(oikeaoppista) käyttöä.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Janson kirjoitti: Noh, käyttäväthän meneetit akolyyttejä jo nyt kirjatelineinä. Seveverius tuntuu jatkavan tätä akolyyttien väärin(oikeaoppista) käyttöä.
Käyttävät käyttävät, mutta jotenkin tässä figussa se vain huvitti minua tavallista enempi.
Jackal

eGoreshade Uh minä tykäään... Frostmourn hungers
Der Dexter

Ei se ole niinkään matojaska, vaan melkoisen selkeä tuhatjalkainen.
mitenköhän moisen movement rikotaan, kun jalkoja on yhtä paljon kun kuin hiekkarannalla jyviä...
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

http://www.privateerpress.com/WARMACHIN ... ure&id=421
Cygnarin uus casteri.

http://www.privateerpress.com/WARMACHIN ... ure&id=420
eSeverius PPn sivuilla.
http://www.privateerpress.com/company/?x=products/upcoming kirjoitti:PIP 41062 Mercenary Epic Eiryss, Angel of Retribution Solo (1 Model) - $TBD

PIP 71033 Trollblood Epic Warlock Madrak (1 Model) - $TBD
PIP 72032 Circle Orboros Epic Warlock Kaya & Laris (2 Models) - $TBD
PIP 73032 Legion of Everblight Epic Warlock Lylyth (1 Model) - $TBD
PIP 74034 Skorne Epic Warlock Morghoul (1 Model) - $TBD
Tommosta PPn upcoming-osiossa. Epic lockit Hordesiin ja Epic Eiryss.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Höh, tuo cygnarin casteri vaikuttaa sammumispisteessä olevalta, joka on ratsastanut hevosensa aivan loppuun.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Khadorin caster:
http://images.privateerpress.com/images ... erkova.jpg

Epic Goreshade on aika möyheän näköinen, kun taas tuo khadorin uusi caster ei oikein mieltä lämmitä. Cygnarin hevosmies on taas ihan ok.

Severiuksen uusi titteli on muuten hierarch. En erityisemmin fluffia tunne, mutta eikös se ollut koko protectoraatin johtaja? Mitä lienee Voylelle tapahtunut?
moi
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Vaihteeksi ihan mieluisen näköinen Khadorin nappi tulossa. Vähän siloposkisen oloinen, mutta muuten mukavan oloinen ilmestys. Viittakin näyttäisi kivalta. Jostain syystä en ole kovin innoissani ollut yleensä PPn figujen viitoista.
Der Dexter

vai että vielä eeppistä hordesille...
kyllä nyt tämän vuoden aikana on tarjottu makeaa mahan täydeltä tämän lajin harrastajille, kaikenlaista mukavuutta...

itse kuitenkin eniten odotan tuota kirjaa, josta saisi kaikille sääntöjä lueskella, ettei kaikkea ostaisi vain maalauksen vuoksi, joka vaan jää tekemättä.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Samuli.H kirjoitti: Severiuksen uusi titteli on muuten hierarch. En erityisemmin fluffia tunne, mutta eikös se ollut koko protectoraatin johtaja? Mitä lienee Voylelle tapahtunut?
Ihan oikeassa olet, eli Hierarch Voyle:han on toistaiseksi pitänyt Protectoraatin johtajan titteliä, täytyy jäädä jännäämään mitä poloiselle lopulta tapahtuu, ehkä hän otti Harbingerin kohtalon liian raskaasti ja on sittemmin Kreossin ja/tai Vilmonin/Order of the Wallin sekä Testamentin painostuksesta syrjäytetty?
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Eeppinen severius pitää kyllä ostaa, hieno figu ja mukana saa näköjään pari choirin acolyyttiä... ;D Not bad deal.

Coreshadekin pitää hommata, alkuperäinen ei niin hirveenä iske minun silmään, joten tästä saa hyvän korvikenapin.

Cygnarin casterin voisi hommata ihan hyllyn koristeeksi, mulla varmaan on fetissi ratsumiehiin... :o?

Mato on ihan näpäkkä, mutta mitä on nuo legenda jaskat? Jotain unigue -kamaa?
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Zerkovan ja Goreshaden figuista oli tullut pyöriteltävät versiot PP:n etusivulle.

Zerkovan kohdalla tekisi mieli vaihtaa päät ja antaa kunnon taikasauva nysän tilalle. Kroppa ei kuvassa ainakaan näytä kovin naiselliselta, joten voisi harkita greylordin parrakasta päätä. Sen tosin päättää, kun saa figun omaan karvaseen kouraan. Kuitenkin tulihan se greylord casteri, jota olen jo kerennyt odotella.
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”