Black gobbo
Black gobbo
niin että onko kukaan koittanu konvertoida (miten se kirjoitetaan?) tätä black gobbo miniatyyriä ja oisko siitä kuvia?
Ohjeet on täällä:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... obbo/1.htm
ajattelin itsekkin koittaa tehdä tuota, onko sen muuten pakko olla just saman näkönen tuo tuolla sivulla ja onko se hyvä characteri?
Ohjeet on täällä:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... obbo/1.htm
ajattelin itsekkin koittaa tehdä tuota, onko sen muuten pakko olla just saman näkönen tuo tuolla sivulla ja onko se hyvä characteri?
"When the pin is pulled, mr.grenade is no longer our friend."
Re: Black gobbo
Figun ulkomuodolla ei ole mitään väliä kunhan siitä ilman suurempia arvailuja käy ilmi mikä se on.
Itse näkisin nuo GWn omat konffit vain insipiksen herättäjänä. Jonkun hyvän yksityis kohdan kyllä voin kopsata mutta koko figua en itse lähtisi GWn mukaan kopioimaan.
Itse näkisin nuo GWn omat konffit vain insipiksen herättäjänä. Jonkun hyvän yksityis kohdan kyllä voin kopsata mutta koko figua en itse lähtisi GWn mukaan kopioimaan.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Ei ole mikään pakko tehdä juuri tuollaista GW:n sivulla mainitun näköistä, se vain riittää, että Black Gobbossa näkyvät sen ominaiset ulkonäköseikat. Jo tarkastamalla rääpäleen varustuksen kuvaukset ja mahdolliset aiemmat suuntaa antavat piirrokset kyseisestä hahmosta, riittänevät tunnistettavan Black Gobbon mallintamiseen. CoolMini or Not:sta löytyy ainakin rinnusskulpti tästä menninkäisestä.
Esimerkiksi jos Keisarikunnalta löytyisi hahmo, jonka kerrottaisiin olevan vahva kuin karhu, ilkeä kuin lammas ja pitävän pyykkipoikia korvissaan, niin ainoa asia mistä pitäisi huolehtia on se, että konversion pohjana käytettävälle hahmolle lisää pyykkipojat korviin.
Esimerkiksi jos Keisarikunnalta löytyisi hahmo, jonka kerrottaisiin olevan vahva kuin karhu, ilkeä kuin lammas ja pitävän pyykkipoikia korvissaan, niin ainoa asia mistä pitäisi huolehtia on se, että konversion pohjana käytettävälle hahmolle lisää pyykkipojat korviin.
Katselin noita statseja, niin on se aika hyvä lordiksi, itse ainakin peluttaisi. Testaampas tuota.
Mess with the best, and die like the rest.
niin täs ois pieni jatkokysymys tähän että minkälaista ruumista siinä käyttäis esim. night goblinin ruumis vai pitäskö hommata sellainen goblin standard bearer niinku Games-Workshop teki?
Viimeksi muokannut Nieksen, Ma 21.04.2008 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eiköhän tuoho käy mikä vaa goblinin kokoluokkaa ja samannnäköinen kroppa.. grotit anyone?
joo olen ettiny näitä osia siihen ja oon löytäny ihan kivasti kaikkea:
dwarf warrior paketista 2h axen
sen vyönsoljen
ja partaa eli enää se huppu pitäis jostain hommata. Laitan tähän sitten kuvia kunhan se tyyppi valmistuu
ajattelin käyttää night goblinin kroppaa kun se on itsekkin sellainen ja siihen ehkä jotain pientä haarniskan tapasta kun sillä on gromlir armorit
tuon tekstin mukaan.
dwarf warrior paketista 2h axen
sen vyönsoljen
ja partaa eli enää se huppu pitäis jostain hommata. Laitan tähän sitten kuvia kunhan se tyyppi valmistuu
ajattelin käyttää night goblinin kroppaa kun se on itsekkin sellainen ja siihen ehkä jotain pientä haarniskan tapasta kun sillä on gromlir armorit
tuon tekstin mukaan.
- Scumboogie
Mikä nyt se Black Goblin ees on!?
Onks se joku N. Goblin Hero joltai kivikaudelt, vai mikä?
Ja mitkä sen statsit on?
MIstä sen special rulet voi löytää?
Onks se joku N. Goblin Hero joltai kivikaudelt, vai mikä?
Ja mitkä sen statsit on?
MIstä sen special rulet voi löytää?
Korjatkaa jos olen väärässä:
Black gobbo on kuvitteellinen hahmo, periaatteessa Valkoisen Kääpiön arkkivihollinen. Ensiesiintyminen taitaa olla White Dwarf 229-lehdestä, jonka Black Goblin "otti haltuun", vähän samaan tapaan kuin Grombrindal hallitsee lehteä nykyisin.
Black Gobbo ei siis ole hahmo Warhammerin historiassa (oliko valkoinen kääpiökään alunperin?), vaan oikeastaan sisäpiirin vitsi. Joku kuitenkin päätti laatia vitsillekin säännöt, ja ne löytyvät aloitusviestin linkistä. Nuo säännöt on yhtä käyttökelpoista kamaa kuin mitkä tahansa itse keksityt.
Black gobbo on kuvitteellinen hahmo, periaatteessa Valkoisen Kääpiön arkkivihollinen. Ensiesiintyminen taitaa olla White Dwarf 229-lehdestä, jonka Black Goblin "otti haltuun", vähän samaan tapaan kuin Grombrindal hallitsee lehteä nykyisin.
Joulukuusta 2003 asti Black Gobbo on ollut USGW:n kahden viikon välein ilmestyvä e-zine, jossa on ajankohtaisia artikkeleita yleensä pelaamiseen, konvertointiin, maalaamiseen ja maastontekoon liittyen. Samat artikkelit ovat yleensä päätyneet myös UKGW sivuille, mutta vähemmällä vouhotuksella." Oi da black goblin is takin' over dis mag- so wotch out!"
Black Gobbo ei siis ole hahmo Warhammerin historiassa (oliko valkoinen kääpiökään alunperin?), vaan oikeastaan sisäpiirin vitsi. Joku kuitenkin päätti laatia vitsillekin säännöt, ja ne löytyvät aloitusviestin linkistä. Nuo säännöt on yhtä käyttökelpoista kamaa kuin mitkä tahansa itse keksityt.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Oikeassa olet. Ainoastaan mutisisin vastaan siinä että tuon on ehkä asteen virallisempi säännöiltään kuin kenenkä tahansa tekemä special character. Antaisin kyllä vastustajan käyttää tuota jos on hienon mallin sille tehnyt... ;)
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
aika komee .. kyl mullekki kelpais
- Scumboogie
Siis voiko sitä käyttää pelissä?
Saisinko jostai herran statsit, kiitos?
Saisinko jostai herran statsit, kiitos?
Jep. Taitaa kyllä vaatia ensiksi vastustajalta luvan saamisen tuon ulkoiluttamiseen, mutta ei Black Gobbo niin kauhea ole etteikö sitä voisi ottaa mukaan mittelöihin.Skarsnik96 kirjoitti:Siis voiko sitä käyttää pelissä?
http://us.games-workshop.com/games/warh ... obbo/2.htm