"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Olen miettinyt WH 40K:n aloittamista.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Keke-Mallaaja

Olen miettinyt WH 40K:n aloittamista.

Viesti Kirjoittaja Keke-Mallaaja »

Olen miettinyt jos aloittaisin, Warhammer 40K:n ja minua kiehtoo Tau Empire. Että mitä Codexin ja sääntökirjan lisäksi tarvitsisi Taukkien aloittamiseen?
Warwolf

Re: Olen miettinyt WH 40K:n aloittamista.

Viesti Kirjoittaja Warwolf »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 33&t=22554
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 44&t=62875

tuossapa nyt aluksi.

Lopuksi GW;n sivuilta löytyy kaikkea kivaa tukkeihin liityen ja lopuksi sääntis on myös pakko olla.
"If you want to live, you better stand up and Fight for it!"
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Keke-Mallaaja kirjoitti:Olen miettinyt jos aloittaisin, Warhammer 40K:n ja minua kiehtoo Tau Empire. Että mitä Codexin ja sääntökirjan lisäksi tarvitsisi Taukkien aloittamiseen?
Kaksi trooppia ja HQ:n. Tässä tapauksessa suosittelen kahta laatikollista firewarrioreita, toiselle ehkäpä devilfish (troops) ja Battlesuit commanderiksi (HQ). Ja luonnollisesti nuo mainitsemasi codex ja sääntis, ja peliseurakin olis ihan jees ;)
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Maaleja, liimaa, ynnä muuta. Tarvitset kaksi trooppi ryhmää ja komentajan aluksi. Esim. fire warrioreita, sen XV8 komentajan ja lisäksi vaikka crisis suitteja, hammerhead ja broadside suitteja.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Kannattaa myös harkita Tau Battleforcen hankkimista:
1x Crisis Suit
1x Devilfish
3x Stealth Suit
12x Firewarrior
12x Kroot Carnivore
1x Markerlight Drone
6x Gun Drone

Krootit ovat ehkä vähän turhia, mutta toisaalta jo pelkästään Devilfish, Firewarriorit ja Crisis Suit maksavat yhteensä tuon boksin hinnan (80€). Kaikki muu on ilmaista bonusta ja saapahan jo vähän enempi täytettä armeijaan.

Crisis Commander voi silti olla ihan hyvä sijoitus jos haluaa niillä oudommilla härpättimillä pukunsa aseistaa, tuo BF:n malli on käsittääkseni se perusmalli.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Itse suosittelen Battle forcea ja siinä tulevaa suittiä käytettäväksi HQ:na. Sen jälkeen voisi hankkia joko lisää suitteja, fire warrioreita tai tankin.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Tiqurius

Viesti Kirjoittaja Tiqurius »

Millä väreillä ne normaalit oranssit taut maalata?
O'snobba

Tiqurius kirjoitti:Millä väreillä ne normaalit oranssit taut maalata?
Lukee kodexissa. Siinä on tarkat kuvat miten maalataan.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Toilailee

Viesti Kirjoittaja Toilailee »

Boxin takana on hyvin helpot ja yksinkertaiset ohjeet mutta se on ihan oma valinta, ei ne mitenkään 'väärin' voi olla maalattu.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
O'snobba

Ite ekaksi maalasi ensimmäiset tauni punaisella (en muista nimeä) kokonaan ja jalan pohjaan commando khakia. Todella rumia olivat, mutta ei se mua haitannut.
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Antti_94 kirjoitti:Ite ekaksi maalasi ensimmäiset tauni punaisella (en muista nimeä) kokonaan ja jalan pohjaan commando khakia. Todella rumia olivat, mutta ei se mua haitannut.
Mitä sinä olet mennyt tekemään, MITÄ...
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
O'snobba

Hands_on_blood kirjoitti:
Antti_94 kirjoitti:Ite ekaksi maalasi ensimmäiset tauni punaisella (en muista nimeä) kokonaan ja jalan pohjaan commando khakia. Todella rumia olivat, mutta ei se mua haitannut.
Fire warrioreita. Yleensä ostetaan perus pakkaus ensimmäiseksi.
LaGas

Viesti Kirjoittaja LaGas »

Antti_94 kirjoitti:
Hands_on_blood kirjoitti:
Fire warrioreita. Yleensä ostetaan perus pakkaus ensimmäiseksi.
Jaa miten niin? Entäs Battleforce? Tai Battle of Macragge? Kyllähän nuo("perusboxit")on hyviä aloittamiseen, mutta miten määrittelet sanan PERUSPAKKAUS? Joka muuten on yhdyssana -__-
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

40k kannattaa aina aloittaa yhdellä laatikollisella haluamansa armeijan perusjoukkoja ja kasalla maaleja. Tämän jälkeen vasta battleforce, koska se on kalliimpi rahassa ja ei loppujen lopuksi tiedä paljoa harrastuksesta niin siihen ei kannata panostaa paljoa rahaa ennenkuin on varmempi mitä on tekemessä.

Battle of maccare tai tätä uutta tulevaa aloitusloota en suosittele ellei ala keräämään jompaa kumpaa sen sisältämistä armeijoista. Tietenkin harkinnan varaisesti ne voi ostaa sääntökirjan takia ja yrittää myydä tulevat miniatyyrit pois, mutta tämä on täysin eri keskustelun aihe.

Ja punaiset taut on minusta tyylikkäitä, varsinkin jos ne on räikeän (blood red) punaisia like this.
O'snobba

Re:

Z7-852 kirjoitti:40k kannattaa aina aloittaa yhdellä laatikollisella haluamansa armeijan perusjoukkoja ja kasalla maaleja. Tämän jälkeen vasta battleforce, koska se on kalliimpi rahassa ja ei loppujen lopuksi tiedä paljoa harrastuksesta niin siihen ei kannata panostaa paljoa rahaa ennenkuin on varmempi mitä on tekemessä.
[/url]
Ja lisäksi battleforcessa saattaa tulla paljon joukkoja joita ei edes halua, mutta ostotilanteessa saattavat kuulostaa / näyttää hyviltä. Itselle tapahtui juuri niin ja siksi puolet bf ukoista lähti vaihtoon.

Edit. Ja ne minun maalaamat punaiset taut olivat sellaisia, että parempaa jälkeä olisi saanut kun upottaa maaliämpäriin, ottaa pois ja antaa kuivua. Myykö joku liike tuollaisia 40k legoja? Vai onko tuossa kuvassa olleet taut jonkun omia tekeleitä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”