"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Welffit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gerazu

Re: Welffit

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Kuinka rikas oikein olet ja kauan oot harrastanut figuilua? Siis tosi komeita treemanin kuva on vähän pimeähkö muut ovat ihna hyviä ja komeita kuvia / figuja. Ekan kuvan keskimmäinen on tode hieno.
StrigoiVampire

Viesti Kirjoittaja StrigoiVampire »

Suunnilleen 5 vuotta enkä mää oo rikas alkuunkaa.
Tuhis

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

Zömg! Itse olen kerännyt seitsemän vuotta enkä ole vieläkään saanut yhtään armeijaa valmiiksi! Tänä vuonna voisi kyllä omat welffit valmistua, mutta saa nähdä.

Mutta juu todella hieno armeija taas sulla, jossa on sama pieni ongelma kuin vampyyreissä, eli liikutusbeissiin jotain ruohoa tai vastaavaa niin se sopii muuhun armeijaan. Ukkojen baset on muutenkin vähän tylsiä. Tuo ruoho sopi niihin vampyyreihin, mutta ei näihin. Ja goblin green reunat on kamalat :P

Kaikki muu on sitten jees. Waywatcherit on älyttömän hienoja, samoin wardancerit. Tosi hyvin onnistuneet tatuoinnit. Dryadit on omaperäisen värisiä, mutta silti hienoja. Skaw on aina tyylikäs vaikka sitä ei edes maalaisi. Keskimmäiset archerit on hienoja, ja treeman konffaus on onnistunut, mutta ihan se perus durthu on kyllä makeempi. Ja mitä ihmettä warhawkien alla on? Näyttää ihan joltain puulta...
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
StrigoiVampire

Viesti Kirjoittaja StrigoiVampire »

laitoin green stuffia tukeen keppei etteivät katkee nii helpolla. Mulla on hyvin huonoja kokemuksia niien kanssa :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”