Siis tässä on tullut netin välityksellä tullut lueskeltua blood bowl sääntöjä, mutta silti en kertakaikkiaan tajua, löydä tai sitten en vain huomaa sitä minkä kokoinen pelikenttä on.
Olisi kiva tietää minkä kokoisia ovat wide zonet ja se keskellä oleva mötikkä alue.
Jotain siellä puhuttiin että jokin suunta jonnekkin 14 ruutua tai vastaavaa mutta enhä minä tuota kuitenkaa älyä.
Auttakaa nyt tätä vähäpätöistä idioottia! (Ei tuota allekirjoituksiin)
-Ùraken
Kentän koko ruutuina?
Kentän koko ruutuina?
Armoton ei GW:n muovi hökerryksille.
Re: Kentän koko ruutuina?
http://www.groupnorth.asn.au/images/bloodbowl/field.gif
Tuolta laskemaan missä on mikäkin jos ruutuina tahdot tietää etäisyydet kuten otsikossa lukee. Itse en kyllä muista kuinka isoja senteissä ruudut oli, joku osaavampi saa siinä kertoa.
Tuolta laskemaan missä on mikäkin jos ruutuina tahdot tietää etäisyydet kuten otsikossa lukee. Itse en kyllä muista kuinka isoja senteissä ruudut oli, joku osaavampi saa siinä kertoa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Thank you.
Tuolla jossain sanoivat että ruudut ovat 2.9 cm x 2.9 cm, mutta taidan laittaa ne 3 cm x 3 cm (ja tietenkin kaikki heitto mitat+ kaikki muu tämmöinen saman kaavan mukaan)
-Ùraken
Tuolla jossain sanoivat että ruudut ovat 2.9 cm x 2.9 cm, mutta taidan laittaa ne 3 cm x 3 cm (ja tietenkin kaikki heitto mitat+ kaikki muu tämmöinen saman kaavan mukaan)
-Ùraken
Armoton ei GW:n muovi hökerryksille.
- Terminator Sergeant
Kentän koko on 26 x 15 ruutua, molemmista päistä yksi menee maalilinjaan ja sivualueet ovat neljän ruudun levyisiä. Ruudut tosiaan ovat 2.9 cm levyisiä, mutta jos haluaa tehdä 3d kentän niin ei se paljoa haittaa vaikka ne vähän heittävätkin siellätäällä *köh ei ole kokemusta asiasta ei koh*
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan